ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

بیایید با تأیید اینکه بهترین راه برای یافتن کفش مناسب ورزشی مخصوص شما احتمالاً از طریق جستجوی آنلاین نیست ، شروع می کنیم. اگر به دنبال راهنمای خرید کفش مخصوص دویدن هستید ، رفتن به یک فروشگاه مخصوص ، مانند فروشگاه چرخ دنده ، و مناسب افراد متخصص در آنجا هستید. "پای شما دقیقاً مانند اثر انگشت شماست. مخصوص شماست تک تک کفش ها به طور متفاوتی کانتور می شوند و احساسات مختلفی دارند. "، جف برنز ، Ph.D. ، محقق آزمایشگاه تحقیقات عملکرد میشیگان در دانشگاه میشیگان و فوق العاده رقیب ، به SELF می گوید. او می گوید: "رفتن به جایی که بتوانید کسی را ببینید که هزاران پا در ماه می بیند در مورد این موارد با صراحت با شما صحبت می کند" و سپس امتحان یک سری گزینه های مختلف نکته اساسی است. گفته شد - ما در یک بیماری همه گیر هستیم ، و پیدا کردن و رفتن به یک فروشگاه ویژه مانند گذشته ساده نیست. در هر صورت ، حتی اگر قصد بازدید از فروشگاه IRL را دارید ، تحقیق در مورد آنچه باید جستجو کنید و س questionsالاتی که می توانید بپرسید بسیار مفید خواهد بود. این یکی از دلایلی است که ما این راهنمای خرید کفش ورزشی را تهیه کرده ایم.

دلیل دیگر جوایز کاملاً جدید SELF Certified Sneaker 2020 ما است ، جایی که ما کوه های جدیدترین نسخه های کفش را آزمایش می کنیم تا به مهرهای مورد علاقه خود با مهر تأیید مجوز SELF اعطا کنیم. برای دریافت این جوایز ، ما از متخصصان ، از جمله برنز ، متخصص فیزیوتراپی استف است دوروورث ، DPT ، و کیت ریز ، مدیر کل شرکت دویدن بروکلین ، در مورد آنچه که باید در یک کفش جستجو کنیم ، پرسیدیم و سپس به طور دقیق تمام ورودی ها را بر اساس معیارهای آنها ارزیابی کردیم . سپس یادداشت های زیادی یادداشت کردیم - نحوه آزمایش ، عملکرد کفش برای دونده های مختلف و مطابقت آن با اشکال خاص پای خود - و بر اساس ارزیابی های کامل آزمایش کنندگان ، هر کفش را به ثمر رساندیم. بنابراین اگرچه خرید کفش شخصی است و ممکن است موارد دلخواه شما با شخص دیگری (از جمله ما!) متفاوت باشد ، SELF Certified Sneaker Awards ما مکانی عالی برای یافتن کفشی است که برای شما مناسب باشد. شما می توانید تمام برندگان جایزه کفش کتانی 2020 ما را در اینجا پیدا کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه کارشناسان ما می خواهند هنگام خرید کفش به دنبال آن بگردند ، بیشتر بخوانید.
معیارهای ارزیابی کفش های کتانی

(معیارهای کلی برای دویدن ، پیاده روی ، پیاده روی ، دوچرخه سواری ، تمرینات متقاطع ، یا کفش های وزنه برداری)
مناسب

کارشناسان ما گفتند اگرچه ارزیابی متناسب بودن یک جفت کفش با پوشیدن و ایستادن در آن در جوراب هایی که معمولاً می پوشید ، مهم است ، اما شما باید فعالیت خاصی را که برای آنها خریداری کرده اید نیز انجام دهید. ریس می گوید: "گاهی اوقات یک گزینه کاملاً ایستاده یا حتی راه رفتن را احساس می کند اما پس از چند دقیقه دویدن ، کمبودها یا مشکلات مناسب را نشان می دهد." یک کفش مناسب باید بدون لغزش در اطراف پاشنه شما احساس امنیت کند. یک کفش مخصوص دویدن یا راه رفتن باید فضای زیادی برای تکان دادن انگشتان شما داشته باشد ، و شما احتمالاً می خواهید برای اندازه کفش مخصوص کفش های خود اندازه خود را اندازه بگیرید ، زیرا "هنگام دویدن پای شما بسیار پویاتر حرکت می کند تا هنگام برنز می گوید: "راه می روی". برای کفش های دوچرخه سواری ، کفش های شما باید کاملاً مناسب اما با فضای کافی برای پا باشد.

به گفته کارشناسان ما ، هر کفش مخصوص ورزشی که خرید می کنید باید از انگشت شست تا نوک کفش تقریباً نیم اینچ فضای داشته باشد (اگر کفشی بزرگتر از کف پا داشته باشید ، مطمئن شوید که اندازه آن را با توجه به بزرگترین پای خود اندازه کنید) دیگر ، یادداشت دورورث). هنگام انجام فعالیت خود نباید هیچ نقطه فشاری را احساس کنید. هنگام ارزیابی کفش ، همه این موارد را در نظر گرفتیم.
شکل کفش

متخصصان ما توافق کردند که شکل کفش باید از شکل پای شما برای بهترین تناسب تقلید کند. برنز این کار را نقشه برداری از پای شما می نامد ، در حالی که ریز خاطرنشان می کند که هر کفش ورزشی باید مانند "کشش پای شما" باشد. ما شکل کفش و نحوه نگاشت آن را با شکل پای خود ارزیابی کردیم که در بررسی های خود اطمینان حاصل کردیم که آن را توصیف کنیم. ما متوجه شدیم که آیا کفش دارای یک جعبه انگشت پا باریک یا پهن ، تکیه گاه قوسی یا هر چیز دیگری است که احساس می کردیم مربوط به نحوه ترسیم آن به شکل پا است.
احساس کفش

کفش بالشتک است یا محکم تر (پاسخگو) است؟ آیا قوس کفش حمایتی دارد یا کلافه است؟ آیا احساس می کنید که برای یافتن ریتمی راحت با کفش می جنگید؟ کارشناسان ما می گویند که همه این ویژگی ها هنگام ارزیابی کفش ، هم برای راحتی و هم برای جلوگیری از آسیب مهم است. دوروت می گوید: "آناتومی و بیومکانیک شما می تواند شما را در معرض آسیب دیدگی قرار دهد ، اما پوشیدن کفش مناسب باعث آسیب دیدگی می شود." "خرید کفش مناسب برای شما ارزش هر پنی را خواهد داشت."
بدن شما در حین فعالیت و بعد از آن چه احساسی دارد

متخصصان ما می گویند که یکی از راه های اصلی ارزیابی مناسب بودن کفش این است که بعد از امتحان کردن ، احساس خود را یادداشت کنید. آیا در حین دویدن یا بعد از آن دچار تاول ، لکه های گرم یا انگشتان پا شده اید؟ آیا درد دیگری مانند آتل شکم یا زانو درد را تجربه کرده اید؟ ما هنگام ارزیابی کفش های کتانی همه این موارد را در نظر می گیریم.
سیاست بازگشت شرکت

کارشناسان ما می گویند شما باید در چگونگی انعطاف پذیری سیاست بازگشت مارک (یا فروشگاه ویژه) هنگام جستجوی کفش تأثیرگذار باشید. این

بورنز می گوید ، به خصوص اگر در حال خرید آنلاین هستید و در ورزش خود جدیدتر هستید و تجربه زیادی با انواع مختلف کفش موجود ندارید. او می گوید: "دانستن اینکه چه کاری بدون هیچ مرجعی برای شما مفید خواهد بود ، واقعاً دشوار است." "حتی یک کفش می تواند به شما یک چارچوب مرجع در مورد مکان حرکت از آنجا بدهد." اگر کفشی را امتحان کردید و آن را دوست ندارید ، اگر بتوانید آن را پس دهید ، در مورد تناسب و احساس کفش (و اصطلاحاتی که همراه با خرید کفش است) دانش بیشتری خواهید داشت که به اطلاع بعدی شما می رسد خرید
زندگی کفش

آزمایش این معیارها در یک دوره کوتاه سخت تر است ، بنابراین ما در هنگام آزمایش جوایز کفش های کتانی از آن برای ارزیابی کفش های کتانی استفاده نکردیم. اما برنز خاطر نشان می کند که دانستن عمر مورد انتظار کفش می تواند در تعیین سرمایه گذاری یا عدم سرمایه گذاری در یک برند مفید باشد - به هر حال کفش های کتانی می توانند گران باشند. کارشناسان ما می گویند ، علاوه بر این ، کفش ها فرسوده می شوند و شما را در معرض آسیب قرار می دهند. برنز می گوید: "اگر شما با یک آسیب روبرو شده اید ، به سن کفش خود نگاه کنید." "کفش ها زندگی محدودی دارند و متأسفانه خیلی زود فرسوده می شوند." اگر در فروشگاه کفش می خرید ، حتماً از یک کارمند در مورد امید به زندگی کفش خود س toال کنید یا به بررسی آنلاین ورزشکاران باتجربه بپردازید تا درک کنید که چه مدت می توانید از کفش های خود استفاده کنید.
تماشا کردن
اسنوبوردها سعی می کنند با موج سواران همگام شوند
تبلیغات

علاوه بر این معیارهای کلی ، کارشناسان ما گفتند که ویژگی های زیر را برای برخی کفش های خاص ورزشی نیز ارزیابی کنند.
معیارهای اضافی برای کفش های دنباله دار
سطح

هنگام خرید کفش های مخصوص رانندگی ، کارشناسان ما می گویند از این که کفش برای چه سطحی ساخته شده است آگاه باشید. "کفش دنباله دار بسیار متفاوت است. طیف عظیمی از آنها وجود دارد و امروزه بسیار متفاوت است. ”برنز توضیح می دهد. "مهمترین چیز در هنگام انتخاب یکی درک انواع مسیرهایی است که در آن استفاده خواهید کرد." بنابراین وقتی به دنبال یک کفش دنباله دار می گردید ، باید تصور کنید که برای چه نوع مسیرهایی به آنها نیاز دارید و از آنجا بروید. آیا مسیرهای پیاده روی در محله شما شنی و سنگلاخی است؟ لجن یا چمن؟ هنگام آزمایش کفش های دنباله دار ، ما متوجه شدیم که کفش را روی چه سطحی آزمایش کردیم و کفش را برای چه سطوحی پیشنهاد می کنیم.
معیارهای اضافی کفش های پیاده روی
حمایت کردن

کفش های کوهنوردی به سطح مشخصی از پشتیبانی مخصوصاً در اطراف مچ پا نیاز دارند. کفش های کوهنوردی سبک های مختلفی دارند ، از کم ، متوسط ​​، تا برش بالا بسته به اینکه مایل هستید از مچ پا حمایت کنید یا نه. کارشناسان ما به ما توصیه کردند که سطح پشتیبانی کفش پیاده روی را مورد توجه قرار دهیم ، بنابراین ما معیارهای زیر را در نظر گرفتیم: آیا کفش از ثبات و پشتیبانی برخوردار است؟ کفش چه سطح از پشتیبانی مچ پا را فراهم می کند؟
کشش

چسباندن کفش کوهنوردی مهم است ، به ویژه هنگامی که از یک ماسه سنگی بالا می روید. هنگام ارزیابی کفش های پیاده روی ، ما متوجه شدیم که آیا زیره کشش کافی و توانایی گرفتن را فراهم می کند.
معیارهای اضافی برای کفش های وزنه برداری
ضخامت کف پا / پاشنه

دورورث می گوید که بیشتر افراد تمایل دارند برای آسانسورهای المپیک مانند اسکات ، تمیز و تند و سریع ، یا کف دست از کفش هایی با پاشنه ضخیم تر استفاده کنند ، به خصوص اگر از نظر تحرک مچ پا محدود باشند ، در حالی که کفش های کف تخت بیشتر برای کشیدن کشنده ترجیح داده می شوند. هنگام ارزیابی کفش برای بلند کردن وزن ، به موارد زیر توجه داشته باشید: آیا کفش ضخیم است یا نازک است؟ آیا کفش حداقل پاشنه دارد؟
احساس کنید

هنگام ارزیابی کفش های وزنه برداری ، به موارد زیر توجه داشته باشید: آیا کفش راحت است؟ آیا احساس سنگینی می کند یا سبک؟ آیا هنگام انجام وزنه برداری یا سایر حرکات ورزشی با زمین احساس تماس می کنید؟
و یک یادداشت در مورد کفش های در حال اجرا

به طور سنتی ، کفش های دویدن به طور عمده به دو دسته تقسیم می شوند: خنثی و پایداری. کفش های پایدار دارای ویژگی های کنترل حرکت مانند ستون یا کف هستند که به شما کمک می کند تا هنگام دویدن پای شما بیش از حد به داخل (حرکتی به نام pronation) یا به بیرون (حرکتی به نام supination) نچرخد. کفش های خنثی کفش هایی هستند که آن ویژگی های کنترل حرکت را ندارند. با این حال ، تحقیقات نشان داده است که همه دونده هایی که سوپینت یا pronate می کنند به کفش پایداری احتیاج ندارند ، به همین دلیل متخصصانی که با آنها صحبت کردیم ، گفتند که این دسته ها همیشه راهی برای خرید کفش های دویدن نیستند. ریز توضیح می دهد: "برخی از اشکال پا ممکن است از حمایت داخلی اضافی بهره مند شوند ، اما ما همچنین می خواهیم به توانایی بدن برای سازگاری احترام بگذاریم." "اگر کسی با قوس تخت ظاهر شود اما با کفش های خنثی با خوشحالی و سلامتی در حال دویدن باشد ، ما نمی خواهیم الگوی حرکتی ثابت و موفقیت آمیز را مختل کنیم."

ریز می گوید ، کفش های پایداری ممکن است برای برخی از دونده های جدیدتر یا افرادی که از آسیب دیدگی بهبود می یابند مفید باشند ، هرچند که این به اولویت شخصی شما و همچنین مواردی مانند اینکه کفش از چه نوع کفشی ساخته شده و شکل آن بستگی دارد ، می گوید. در هر صورت ، دسته های خنثی و پایداری یک نقطه شروع مفید هستند ، به خصوص اگر کسی هستید که بیش از حد یا کمتر از حد صحبت می کنید یا کف پا صاف می کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد پایداری و کفش های خنثی و نحوه انتخاب کفش مناسب برای دویدن ، توضیحات ما را در مورد موضوع اینجا بخوانید.
کارشناسان کنسول می کنند

d برای این دستورالعمل ها

     کیت ریس ، مدیر کل شرکت در حال اجرا بروکلین

     جف برنز ، دکترای پژوهشگر آزمایشگاه تحقیقات عملکرد میشیگان در دانشگاه میشیگان

     Steph Dorworth ، PT ، DPT ، MTC ، CSCS ، CNC ، BHSc ، CertPilates ، فیزیوتراپیست ، و مربی

بررسی محصولات با استفاده از این دستورالعمل ها

این راهنمای خرید کفش ورزشی برای SELF Certified Sneaker Awards ارائه شده است. همه برندگان 2020 ما را ببینید.

  • ۹۹/۱۱/۰۳
  • amin rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی