ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

قانون رسانه های سمعی و بصری مفهوم جدیدی را تعریف می کند ، یعنی "کد اخلاقی" که طبق قانون سندی است که به طور مستقل توسط صداوسیما بر اساس هنجارهای اخلاقی خود تنظیم می شود.

داشتن آیین نامه ذکر شده برای شرکت در مسابقه استفاده از اسلات در مالتی پلکس عمومی الزامی است و باید ضمیمه درخواست شرکت در مسابقه شود که در صورت گرفتن مجوز شرط مجوز خواهد بود. علاوه بر کد اخلاقی ، صداوسیما برای اطمینان از مفاد آیین نامه اخلاقی ، که در صورت گرفتن مجوز نیز از مجوزها خواهد بود ، ابزار خودتنظیمی را نیز به این برنامه پیوست می کند. بر این اساس ، قانون رسانه های صوتی مجازات هایی را برای عدم استفاده از اقدامات برای اطمینان از مفاد قانون اخلاقی وضع کرده است.

قانون اخلاقی ، همانطور که در قانون تعریف شده است ، توسط صداوسیما تصویب می شود و به عنوان یک سند اجباری در پیشنهاد مناقصه گنجانده می شود. همچنین صدا و سیما موظف است وسایل خودتنظیمی را برای اطمینان از مفاد آیین نامه اخلاقی تصویب شده توسط خود تعریف کند ، که این بدان معنی است که صدا و سیما باید سازوکارهایی برای اطمینان از کاربرد قوانین اخلاقی ایجاد کند.

کمیسیون تلویزیون و رادیو با بررسی تجربه بین المللی ، گزینه های مختلفی را برای اطمینان از رعایت اصول اخلاقی در صدا و سیما ارائه می دهد ...

    پخش کننده می تواند به یک ابتکار / ساختار عمومی بپیوندد که به عنوان یک نهاد خودتنظیمی در زمینه روزنامه نگاری فعالیت می کند ، قوانین اخلاقی و مکانیزم هایی برای کاربرد آنها وضع کرده است. در این حالت ، پخش کننده دیگر موافقت خود را با اعمال قواعد اخلاقی ابتکار / ساختار ذکر شده و همچنین پذیرش سندی که مکانیسم های کاربرد را تعیین می کند ، دیگر نیازی به تدوین کدهای اخلاقی و ابزارهای کاربردی خود ندارد. به عنوان یک شرکت کننده در چنین سیستم خودتنظیمی ، پخش کننده باید بسته ای از اسناد را تأیید کند که شرایط مربوطه را ضمیمه برنامه مناقصه می کند. بسته ذکر شده باید شامل ․ اطمینان صدا و سیما از شرکت در ابتکار / ساختار خودتنظیمی ، پیوستن به مقررات اخلاقی دومی و اتخاذ سازوکارهایی برای کاربرد آن مرجع یا توافق نامه همکاری مربوطه ارائه شده توسط ابتکار عمل / ساختار خودتنظیم ، c مقررات ، d d شرح مستند سازوکارهای خودتنظیمی. کلیه مراحل مربوط به رعایت قوانین اخلاقی توسط پخش کننده مجاز در نتیجه مسابقه ، از جمله رسیدگی به شکایات شهروندان / سازمانها ، مطابق با رویه های ابتکار / ساختار خودتنظیم مربوطه انجام می شود .
    چندین پخش کننده می توانند دور هم جمع شوند و منشأ اخلاقی خود را تنظیم کنند که موظف به پیروی از آن هستند و در صورت بروز اختلافات و شکایات مربوط به آیین نامه اخلاقی ، با تشکیل یک نهاد و رویه مناسب ، در مورد نحوه حل آنها تصمیم گیری می کنند. به طور خاص ، در این مورد ، پخش کنندگان همچنین روش تشکیل بدن ذکر شده و ترتیب فعالیت (روش کار) را ارائه می دهند. جلسه دوم باید جزئیات مراحل تشکیل جلسات ، تشکیل بحث و تصمیم گیری را شرح دهد. در این حالت ، بسته مناقصه ارائه شده توسط صداوسیما باید شامل تصمیم ایجاد نهاد خودتنظیمی ، اسناد گواهی وجود این آیین نامه و رویه های توافق شده باشد.
    صداوسیما همچنین می تواند گزینه خودتنظیم داخلی را نیز انتخاب کند. در این حالت ، وی اصول اخلاقی خود ، نحوه حصول اطمینان از مقررات آن را تعریف می کند و یک نهاد (زیرمجموعه) یا یک شخص (نماینده دادگستری) را مسئول / منصوب می کند. بسته ارسالی به مسابقه باید شامل موارد زیر باشد:
    آ. سندی در مورد گزینه خودتنظیمی (مدل) که توسط پخش کننده انتخاب شده و توسط بنیانگذار تأیید شده است ،
    ب کد اخلاقی ،
    c روش مربوطه که توسط موسس تصویب و تأیید شده است ،
    د ترکیب بدن (تقسیم) یا نام شخصی که عملکرد خودتنظیمی را انجام می دهد.
    با توجه به اینکه شکایات مربوط به نقض اصول اخلاقی یا رعایت نکردن اصول کافی توسط افراد دیگری انجام می شود که کارمند سازمان صداوسیما نیستند ، به منظور جلوگیری از تضاد منافع ، ترکیب بدن ذکر شده (زیرمجموعه) یا شخص نباید افراد دیگری باشد قراردادهای کاری با صداوسیما.

این گزینه ها جامع نیستند و هر پخش کننده ممکن است اصول اخلاقی و مقررات خود را به روشی متفاوت تعریف کند. هنگام جمع بندی نتایج مسابقات ، کمیته تلویزیون و رادیو گزینه های خودتنظیمی را که امکان استفاده بی طرفانه و م ofثر از قوانین اخلاق حرفه ای را فراهم می کند ، بیشتر ارزیابی خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۹۹/۱۱/۰۸
  • amin rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی