ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

هستید. ابعاد آن در یک استوانه 10 3. 3.3 3. 3.1 سانتی متر است و وزن آن تنها 118 گرم است. به راحتی قابل حمل است راهنمای خرید پاوربانک و می توان برای شارژ آیفون دو بار یا حداقل یک بار با تلفن هوشمند سنتی آندروید با باتری 3000 میلی آمپر ساعت استفاده کرد. حداکثر جریان خروجی 2.1 A است ، چهار چراغ LED برای بررسی وضعیت شارژ وجود دارد.
POWERADD Slim2 Mini Powerbank 5000mAh - شارژر قابل حمل ...

پیشنهاد را در آمازون مشاهده کنید

 
AUKEY 5000 mAh Power Bank:

باتری فوق العاده قابل حمل به شکل "رژ لب" ، ایده آل برای حمل راحت در کیسه یا جیب. دارای دو پورت USB 2A. USB استانداردی که شارژرها به آن متصل هستند و Micro USB برای شارژ پاوربانک استفاده می شود. ظرفیت آن 5000 ماه است.
شیائومی Mi Power Bank 2 5.000 / 10،000 و 20،000 mAh:

شیائومی فکر نمی کنم نیازی به معرفی داشته باشم. این یکی از تولید کنندگان پیشرو چینی در زمینه محصولات فناوری است. در ایتالیا بیشتر با تلفن های همراه مشهور است ، اما همچنین تبلت ها ، دستگاه های فرسوده و سایر محصولات از جمله بانک های برقی را تولید می کند. یکی از جالب ترین باتری ها از نظر ارزش پول شیائومی Mi Power Bank 2 است که در نسخه های مختلف با ظرفیت و اندازه های مختلف موجود است. شارژ از طریق microUSB انجام می شود.
Xiaomi Mi Power Bank 2 VXN4236GL ، باتری خارجی 5000 میلی آمپر ساعت ، نقره ای

پیشنهاد را در آمازون مشاهده کنید

 
باتری قابل حمل شیائومی پاور بانک 2

پیشنهاد را در آمازون مشاهده کنید

 
باتری قابل حمل Xiaomi 20000 2C White Li-Ion 20000 mAh

پیشنهاد را در آمازون مشاهده کنید

 
Anker PowerCore 5000:

Anker یکی از شرکت های پیشرو در زمینه باتری های قابل شارژ است. تمام محصولات آنها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و گرچه غالباً قیمت آنها کمی بیشتر از رقبا است ، اما کاملاً توصیه می شوند (در حقیقت ، امروز چیزهای زیادی به شما می گویم). این یک PowerCore 5000 است. یکی از آن باتری های رژ لب قابل شارژ است که همه چیز را قابل حمل می کند. دارای یک پورت USB و ورودی micro USB برای شارژ ، هر دو 2.4 A. قدرت آن ، همانطور که به نام خود می گوید ، 5000 میلی آمپر ساعت است.
شارژر باتری قابل حمل راهنمای خرید پاوربانک بزرگترین ترس شما این است که وقتی از خانه دور هستید می توانید گوشی هوشمندتان کاملاً تخلیه شود و نمی توانید باتری را در زمان مناسب شارژ کنید؟ خوب ، من کاملا شما را درک می کنم. با توجه به اینکه تقریباً تمام عملیات امروز بر روی تلفن همراه انجام می شود که حاوی اطلاعات شخصی زیادی است ، ترس از این نوع بیش از حد قانونی است. خوشبختانه با شارژرهای قابل حمل پاوربانک خوب ، می توانید به راحتی آن را پیکربندی کنید. چطور میگی شما قبلاً در مورد دوستان خود شنیده اید ، اما نمی دانید چیست ، و قبل از هر چیز نحوه استفاده از آن را نمی دانید. مشکلی نیست ، می توانم آن را برای شما توضیح دهم.

اگر به من چند دقیقه وقت گرانبها اختصاص دهید ، در واقع می توانم آن را مطابق با مضمون و علامت ، نحوه عملکرد بانک انرژی Una توصیف کنم ، که علی رغم ظاهری فراتر از نظر شما ، بسیار ساده است. در خطوط بعدی ، ابتدا خواهیم فهمید که این چیست ، مشخصات این "دستگاه" چیست ، سپس نحوه استفاده از آن برای "روشن کردن"

با این حال ، به خاطر داشته باشید که میلی آمپر ساعت مشخص شده برای واحدهای مختلف برق نمی تواند ارتباط مستقیمی با باتری های قابل شارژ داشته باشد ، زیرا تقریباً همیشه با ولتاژ باتری 3.7 ولت بیان می شود ، نه ولتاژ 5 ولت برای تلفن های همراه ، تبلت ها و سایر دستگاه ها ، ولتاژ مورد استفاده است برای شارژ مقدار را بر 5 تقسیم کنید تا مقدار Wh سازگار با هزینه دستگاه های قابل شارژ باشد(یعنی 5 ولت) ، سپس (کدام عدد؟) / 5.
بنادر:

از آنجا که چندین خط انتظار می رفت ، بسته به مدل انتخاب شده ، پاور بانک ها می توانند به یک یا چند پورت مجهز شوند ، بنابراین امکان شارژ همزمان چندین دستگاه فراهم می شود که با تغییر آنها متغیر است.: بیشتر این درگاه ها USB la (پورت های USB بسیار رایج) هستند و به شما امکان می دهند اکثر قریب به اتفاق تلفن های همراه ، رایانه های لوحی و سایر دستگاه ها را شارژ کنید ، اما نوع USB Type-C نیز وجود دارد. آنها برای شارژ تلفن های همراه اخیر ، برخی لپ تاپ ها استفاده می شوند و برخی از کنسول های بازی ویدیویی.

همچنین حداقل یک پورت Entrada در پاوربانک وجود دارد که به شما امکان می دهد شارژر قابل حمل را شارژ کنید. این درب ها اکثراً microUSB یا در بعضی موارد فقط صاعقه (از اپل) هستند که به شما امکان می دهد با همان کابل قبلی که iPhone y iPad بود پاور بانک را شارژ کنید.
قدرت

هر پورت شارژر قابل حمل می تواند مقدار متفاوتی از انرژی را تأمین کند ، که در Clouds اندازه گیری می شود (A) بر زمان شارژ دستگاه تأثیر می گذارد. برای اطمینان از اینکه شارژ در اسرع وقت انجام می شود ، دستگاه هدف باید با سطح شارژر قابل حمل سازگار باشد. در هر صورت ، پاور بانک ها می توانند دستگاه های متصل به پورت های خود را به طور خودکار شناسایی کنند و پس از آن بدون هیچ گونه زحمت بیشتری ، انرژی کافی برای آنها دریافت کنند.

همچنین باید توجه داشت که وقتی از دو یا چند پورت همزمان در یک پاور بانک استفاده می شود ، کل توان خروجی بین دومی تقسیم می شود.

در هر صورت ، خطر اضافه بار یا اتصال کوتاه وجود ندارد ، حداقل در هر صورت کالاهای با کیفیت را خریداری نکنید و از موارد منشا dub مشکوک نترسید ، همانطور که در سطور قبلی پیش بینی شده است. این به این دلیل است که تا به امروز ، تقریباً همه بانک های برق دارای یک سیستم امنیتی هستند که در صورت بروز مشکل ، منبع تغذیه را قطع می کند.
شارژ سریع

بسیاری از واحدهای قدرت موجود در بازار نیز با فناوری سازگار هستند. شارژ سریع به شما امکان می دهد دستگاه های Android را شارژ کنید که در عوض آن را در اسرع وقت قبول می کنند.

اگر نمی دانید ، ما در حال صحبت کردن در مورد یک فناوری انحصاری متعلق به کوالکام (سازنده معروف پردازنده های تلفن همراه) هستیم که از یک سیستم تقویت کننده ولتاژ و تقویت کننده کنترل شده توسط پردازنده استفاده می کند تا بتواند باتری دستگاه را شارژ کنید. دستگاه های مرجع بسیار سریع.

وقتی صحبت از دستگاه های غیرآندرویدی مانند آخرین نسل آیفون ها می شود ، سیستم QuickCharge پشتیبانی نمی شود ، اما با نوسان توان خروجی بانک انرژی مورد استفاده ، توانایی کار با بارهای سریع تر نیز وجود دارد. با این حال ، حتی اگر دستگاهی را که از QuickCharge پشتیبانی نمی کند با شارژر قابل حمل و پشتیبانی از آن متصل کنید ، هیچ خطری وجود ندارد ، زیرا شارژ به صورت عادی انجام می شود.
چگونه می توان از آن برای شارژ دستگاه های دیگر استفاده کرد؟

تا اینجا همه چیز مشخص است. شما خوب هستید بنابراین من می گویم که ما می توانیم برای کشف نحوه کار Power Bank ، به ویژه شارژ دستگاه های دیگر ، اقدامی واقعی انجام دهیم. هرچقدر پیچیده به نظر می رسد ، واقعاً به خاطر سادگی اش برجسته است. در حقیقت ، کافیست با فشار دادن دکمه روشن / خاموش شارژر را وصل کنید و یکی از سوکت های USB را از پاور بانک متصل کنید تا دستگاه (به عنوان مثال تلفن هوشمند) با استفاده از همان کابل اصلی (یا حداقل یک کابل مجاز در شرایط خوب) ساخته شده

اگر شارژر قابل حمل مورد استفاده شما دکمه روشن / خاموش ندارد ، نیازی نیست که چیزی را فشار دهید. با روشن کردن تلفن هوشمند ، رایانه لوحی یا هر چیز دیگری که می خواهید شارژ کنید ، دستگاه به نحوی وارد عملکرد خودکار می شود.

اگر پاور بانک مورد استفاده چندین پورت theverge USB را ارائه می دهد ، به شما امکان می دهد همزمان چندین دستگاه را شارژ کنید ، سایر دستگاه ها نیز می توانند به آن متصل شوند. واضح است که به این ترتیب هزینه بانک برق زودتر پرداخت می شود و بسته به ظرفیت آن ، حتی ممکن است نتوانید یک یا چند دستگاه متصل را به طور کامل شارژ کنید.

پاوربانک شروع به شارژ کردن باتری دستگاه متصل می کند (در صورت مجهز بودن شارژرهای قابل حمل) چراغ نشانگر با روشنایی آن نشان داده می شود و (یا روشنایی آن) و دستگاه مورد استفاده اگر دستگاهی باشد نشانگر وضعیت شارژ را نشان می دهد به طور کلی آیا این اطلاعات است ، البته؟

زمان اتمام شارژ دستگاه های متصل به Cycle Power Bank بسته به دستگاه مورد استفاده و همچنین نوع فناوری پشتیبانی شده توسط شارژر همراه یا شارژر متفاوت است. در هر صورت ، هنگامی که شارژ کامل شد ، هر نشانگر دستگاه شارژ مورد را نشان می دهد ، هرگونه نور از پاوربانک پاک می شود ، یا در هر صورت ، این به معنای پایان مراحل و انتقال است. قطع برق از یک دستگاه به دستگاه دیگر قطع می شود که این امر به دلیل شارژ از سوکت اتفاق می افتد.

در این زمان می توانید دستگاه خود را خاموش کنیداز طریق خرید پاور بانک با اتصال انتهای کابل اتصال از پورت USB شارژر قابل حمل و همچنین از دستگاه های متصل. اگر پاور بانک شما دکمه روشن / خاموش دارد ، آن را فشار دهید تا دستگاه خاموش شود.
چگونه پاور بانک را دوباره شارژ کنیم؟

باتری تلفن همراه شما و همچنین هر دستگاه فن آوری دیگری که استفاده می کنید داشته باشید ، که باید دوباره شارژ شوند ، به همین دلیل یا دلیل دیگر نمی توان آنها را مستقیم به پریز برق متصل کرد. به طور خلاصه ، در پایان خواهید دید ، شما یک تصویر نسبتاً کامل از وضعیت خواهید داشت.

بنابراین ، سرانجام ، چگونه می توان در نهایت مکالمه را ترک کرد و نزدیکتر شد. تو خیلی خوب هستی. سپس چند دقیقه وقت صرف کنید ، تنظیم کنید و روی مطالعه این کتابچه راهنمای کامل تمرکز کنید. صمیمانه امیدوارم بتوانم ایده های شما را در این زمینه روشن کنم. خواندن مبارک!

 

https://zabisblogs.tebyan.net/post.aspx?PostID=1568976

 

http://piazche.b88.ir/post-187464.html

 

  • ۹۹/۱۱/۱۱
  • amin rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی