ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

خرید آنلاین ، که معمولاً به عنوان یک لوکس در نظر گرفته می شود ، به سرعت به وسیله ای معقول برای بقا تبدیل شده است زیرا همه ما وظیفه خود را برای تمرین فاصله های اجتماعی در طی ویروس کرونا ویروس همه گیر انجام می دهیم. و با توجه به اینکه خرده فروشان جعبه بزرگ مانند آمازون و والمارت به سرعت وسایل تمیزکاری خود را به فروش می رسانند و تحویل لوازم ضروری خانه را در اولویت قرار می دهند ، ممکن است مجبور شوید در انتخاب بهترین خرده فروشان آنلاین برای آنچه نیاز دارید ، کمی خلاقیت به خرج دهید.

خوشبختانه در این زمان بی سابقه مکانهای زیادی وجود دارد که هنوز امکان تحویل را دارند و حتی بسیاری از آنها ابتکارات فروش و حمل و نقل رایگان را برای کمک به افراد در صورت عدم توانایی برای خروج با خیال راحت از خانه ارائه می دهند.

خواه در جستجوی مواد ضد عفونی کننده ، مواد غذایی ، محصولات آرایشی ، کفش راحت ، بازی یا لوازم حیوانات خانگی باشید ، یک خرده فروش آنلاین با کالاهایی که به دنبال آن هستید وجود دارد. اگر مطمئن نیستید از کجا خرید کنید ، به دنبال راهنمای ما برای بهترین گزینه های آمازون و والمارت باشید ، مهم نیست که شما چه چیزی را می خواهید خریداری کنید.
اگر به دنبال غذا و الکل هستید:

اگرچه در حال حاضر برای بیشتر افراد امکان خرید بی خطر مواد غذایی وجود دارد ، اما اگر نمی خواهید یا نمی توانید از خانه خارج شوید ، روش های زیادی برای تهیه محصولات تازه ، تنقلات و حتی الکل وجود دارد. برای وعده های کامل غذایی ، می توانید در یک سرویس اشتراک وعده غذایی مانند Hello Fresh ، Chef خانگی یا Sun Basket ثبت نام کنید که جعبه هایی از غذای تازه و دستورالعمل هایی را که به راحتی دنبال می شوند را به صورت منظم ارائه می دهد تا بتوانید در خانه آشپزی کنید. همچنین می توانید تنقلات و مواد غذایی را از خدماتی مانند Hungryroot و خرده فروشی های بزرگتر مانند Target سفارش دهید. سرانجام ، می توانید شراب و الکل را به لطف باشگاه های اشتراک شراب مانند Winc ، Plonk Wine Club ، Wine Access و Firstleaf و همچنین خدمات عمومی تحویل الکل ، از جمله Saucey و Minibar ، به درب منزل خود ارسال کنید.
اگر به دنبال محصولات تمیز کننده هستید:

هنگامی که نمی توانید وسایل ضروری تمیز کردن را در محل های خود پیدا کنید ، به گزینه هایی مانند Bed Bath & Beyond ، Target ، Walgreens ، The Home Depot و CVS مراجعه کنید. همه آنها از لوازم اولیه تمیز کردن گرفته تا جاروبرقی های سنگین ، ویتامین ها و موارد دیگر را تحویل و ارائه می دهند. حتی مکان های غیر منتظره مانند Office Depot نیز دارای مجموعه ای از وسایل مفید هستند. مطمئناً ، مانند همه خرده فروشان بزرگ ، برخی از محصولات مورد تقاضا مانند دستمال مرطوب و ضد عفونی کننده ها کم مصرف هستند.
اگر به دنبال محصولات زیبایی و مراقبت شخصی هستید:

وقتی صحبت از مراقبت از پوست و آرایش می شود ، می توانید مارک های برتر را از خرده فروشی هایی مانند Nordstrom ، Sephora و Dermstore خریداری کنید. برای تیغ ، کرم تراشیدن و مواد ضروری برای از بین بردن مو ، به Target ، Walgreens و CVS مراجعه کنید. اگر نگران کمبود تامپون هستید ، می توانید به طور معمول محصولات مراقبت از زن را خریداری کنید ، اما این می تواند زمان مناسبی برای آزمایش گزینه های مناسب مانند جام قاعدگی فشرده Intimina باشد.
اگر به دنبال مد هستید:


اگر در این زمان پر فراز و نشیب بتوانید به صورت معمول خرید آنلاین را ادامه دهید ، ممکن است از بسیاری از گزینه های فروش و حمل و نقل رایگان که اکنون بسیاری از مارک ها ارائه می دهند ، استفاده کنید. چند مکان مورد علاقه ما برای پوشاک و کفش Nordstrom ، Anthropologie ، Saks Fifth Avenue ، Cariuma ، Carbon38 ، Spanx ، Revolve و Rag & Bone است. آنها همه وسایل ضروری راحت کار از خانه را که به شما نیاز دارد ، به علاوه وسایل فوق العاده زیبا بهاری را که می خواهید بپوشید به محض این که بتوانید همه نقاط موردعلاقه خود را دوباره ببینید.
اگر به دنبال دکوراسیون منزل هستید:
 

چه به دنبال دکوراسیون منزل ارزان قیمت باشید و چه موارد منحصر به فرد ، مکان های شگفت انگیز زیادی برای خرید آنلاین وجود دارد تا فضای شما را بهاری تازه کند. ممکن است شما به فکر Anthropologie ، Urban Outfitters و H&M به عنوان خرده فروشان لباس باشید ، اما هر سه در واقع مکان های بسیار خوبی برای تهیه دکوراسیون منزل و اصول آشپزخانه و حمام هستند. بازار جهانی Cost Plus ، Wayfair ، Target ، Burrow و West Elm تعدادی دیگر از خرده فروشی های آنلاین آنلاین مورد علاقه ما هستند ، به خصوص اگر به دنبال مبلمان بزرگتر هستید. و اگر رختخواب شما به به روزرسانی نیاز دارد ، مارک های بروکلینن و پاراشوت را که مستقیماً برای مصرف کنندگان مورد علاقه فرقه قرار دارند ، بررسی کنید.

https://www.realsimple.com/beauty-fashion/clothing/shopping-guide/best-online-retailers

  • ۹۹/۰۸/۱۸
  • amin rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی