ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید پاوربانک باکیفیت در این نوشته.

امروزه تلفن های همراه ، لپ تاپ ها و سایر وسایل الکترونیکی ابزار مهمی برای کارهای روزمره ما هستند. ما چه به خاطر کار ، اوقات فراغت و چه به عنوان بخشی از زندگی اجتماعی ما باید دائماً به هم متصل شویم.

متأسفانه ، باتری های این دستگاه ها غالباً به اندازه مورد نظر ما استقلال ندارند. چه کسی خاموش شدن تلفن همراه را در بدترین زمان ممکن ندیده است؟ یکی از راه های انجام این کار داشتن باتری خارجی است که به ما امکان می دهد دستگاه های خود را در هر زمان و هر مکان شارژ کنیم.
حقایق کلیدی

    پاوربانک ها که به عنوان باتری های خارجی نیز شناخته می شوند ، می توانند تلفن های همراه ، تبلت ها و لپ تاپ ها را دوباره شارژ کنند. عملکرد اصلی آنها افزایش عمر باتری دستگاه های الکترونیکی است.
    آنها برای افرادی که نیاز به اتصال مداوم یا سفرهای طولانی دارند ایده آل هستند.
    قیمت آنها معمولاً زیاد زیاد نیست. برای بهره مندی از تمام مزایایی که ارائه می دهند نیازی به سرمایه گذاری هنگفت مالی نخواهید داشت.

انتخاب ما: بهترین پاوربانک های بازار استرالیا

در زیر ، ما رتبه بندی کامل بهترین پاوربانک های موجود در بازار استرالیا را به شما ارائه می دهیم. به این ترتیب می توانید روشی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. ما با در نظر گرفتن نیازهای مختلفی که داشته اید ، انتخاب متنوعی انجام داده ایم.
آنکر یک رهبر جهانی در فناوری شارژ است و خط PowerCore آن بهترین بهترین پاوربانک های موجود را ارائه می دهد. این باتری قدرتمند خارجی امکان شارژ تلفن های همراه ، تبلت ها و سایر کنسول های دستی را برای شما فراهم می کند. مشتریان شارژ سریع آن را با دو دستگاه تعریف می کنند ، در حالی که کیفیت کلی محصول باعث شده است که آن را به یک فروشنده آمازون تبدیل کند.

بنابراین اگر به یک باتری خارجی شارژ سریع و با کیفیت بالا نیاز دارید ، این همان دستگاهی است که بدنبال آن بوده اید. ظرفیت عظیم آن 20000 میلی آمپر ساعت است. با این حال ، باید به خاطر داشته باشید که این یک محصول پیشرفته واقعی است و بنابراین قیمت آن بسیار سرسام آور است. یک کیف مسافرتی کوچک و یک کابل Micro-USB به همراه PowerCore ارائه شده است. گارانتی 18 ماهه خیال شما را در خرید حتی بیشتر راحت می کند.
شارژر قابل حمل خورشیدی Aikove برای عاشقان خارج از منزل بزرگ استرالیا که می خواهند همیشه در ارتباط باشند ، مناسب است. ظرفیت قابل توجه شارژ 24000 میلی آمپری به این معنی است که شما می توانید روزها از بین رفته و باتری خود را هرگز تمام نکنید. البته ، دو روش برای شارژ پاور بانک شما وجود دارد: از طریق کابل USB یا صفحه خورشیدی آن.

در کنار 3 پورت خروجی آن ، پورت Micro-USB استاندارد و یک پورت برق برای شارژ سریع پیدا خواهید کرد. مشتریان به طور خاص از استحکام و ظرفیت گسترده این پاوربانک که آن را برای مسافران ایده آل می کند ، لذت برده اند. این محصول که در چهار رنگ مختلف موجود است ، با 24 ماه ضمانت Aikove ارائه می شود.
این پاوربانک PowerCore توسط آنکر اساساً شماره منفی ماست. خواهر کوچک 2 ، کیفیت یکسانی را با ظرفیت کمتری برای کسانی فراهم می کند که فقط آنقدرها نیازی ندارند. تقریباً با نصف قیمت و 20٪ سبک تر از مدل 20،000 میلی آمپری ، اگر نیاز و بودجه شما پایین تر باشد ، این PowerCore واقعاً یک گزینه عالی است. این شارژر با ویژگی ها ، لوازم جانبی و گارانتی مشابه PowerCore 20000 میلی آمپر ساعت ارائه می شود.
نکته آخر اینکه ، شرکت چینی Romoss این پاوربانک کوچک و بدون هیچ زحمتی را ارائه می دهد که نیازهای اساسی شما را با قیمت عالی برآورده می کند. در حالی که ارزان ترین محصول در لیست ما است ، هنوز دو پورت شارژ خروجی و یک ورودی رعد و برق برای شارژ سریع پاوربانک شما ارائه می دهد. این محصول همچنین با 18 ماه گارانتی عالی ارائه می شود ، و آن را به یک شارژر خارجی سخت تبدیل می کند.
راهنمای خرید: هر آنچه در مورد پاوربانک باید بدانید

برای خرید باتری خارجی ، توصیه می شود مجموعه ای از جنبه ها را که می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه یا بهتر بگوییم یکی از گزینه های مناسب شما کمک کند ، در نظر بگیرید. به همین دلیل است که ما اکنون به یک سری از سال ها می پردازیم که باید شک و تردیدهای اصلی شما را روشن کند.
مردی با پاوربانک

پاوربانک ها برای افرادی که اغلب مسافرت می کنند یا دائماً در رفت و آمد هستند ایده آل است. (منبع: Jedzura: 60077651 / 123rf.com)
پاور بانک دقیقاً چیست؟
پاور بانک وسیله ای الکترونیکی است که به شما امکان می دهد سایر تجهیزات الکترونیکی را بدون نیاز به اتصال آنها به برق شارژ کنید. هنگامی که در جاده هستید ، لوازم جانبی ایده آل برای تلفن همراه ، لپ تاپ یا رایانه لوحی است. باتری های خارجی سبک ، جمع و جور و به راحتی قابل حمل هستند.

با استفاده از این دستگاه ها ، دیگر نگرانی ندارید که در وسط تماس کاری باتری شما تمام شود. تلفن شما خاموش نمی شود ، همانطور که منتظر یک پیام مهم هستید. هنگام انجام بازی ویدیویی مورد علاقه خود توسط دستگاه خود رها نخواهید شد.
پاور بانک ها چه مزایا و معایبی دارند؟
پاوربانک ها به شما امکان می دهند از تلفن همراه ، لپ تاپ یا تبلت خود در هر زمان و هر مکان استفاده کنید. علاوه بر این ، آنها قابل حمل ، استفاده آسان ، فضای کمی را اشغال می کنند و تقریباً با هر دستگاه الکترونیکی سازگار هستند.

در واقع یافتن یک نقطه ضعف مهم برای آنها کاملاً دشوار است. ما فقط می خواهیم به شما توصیه کنیم از خرید کیفیت بسیار پایین خودداری کنید

تولید - محصول. مواردی از انفجار باتری های بی کیفیت در نتیجه نقص جدی در تولید وجود داشته است.

  • ۹۹/۰۹/۰۸
  • amin rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی