ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

چه سایزی باید بگیرم؟

بیشتر اندازه های تلویزیون را که در اینچ اندازه گیری شده اند مشاهده خواهید کرد. این فاصله مورب از گوشه ای به گوشه دیگر را نشان می دهد همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید. بنابراین ، یک تلویزیون 32 اینچی از گوشه ای به گوشه دیگر 81 سانتی متر است.

بزرگتر همیشه وقتی صحبت از تلویزیون می شود بهتر نیست. هنگام تصمیم گیری درباره اندازه تلویزیون مورد نظر خود ، باید اتاقی را در نظر بگیرید که تلویزیون در آن قرار خواهد گرفت. آخرین چیزی که می خواهید این باشد که نزدیک یک تلویزیون عظیم بنشینید و چشمان خود را خسته کنید و سعی کنید روی کل تصویر تمرکز کنید.

اتفاق نظر کلی این است که فاصله مشاهده باید 1.5-2.5 برابر بیشتر از اندازه تلویزیون و 1-1.5 برابر بیشتر برای تلویزیون های 4K باشد. بنابراین ، اگر در حال خرید تلویزیون 50 اینچی هستید ، به یک اتاق بزرگ نیاز دارید تا بتوانید تقریباً 1.3-1.9 متر از آن دور شوید.

نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که با نصب تلویزیون خود بر روی دیوار یا سقف می توانید در فضا صرفه جویی کرده و فاصله دید را افزایش دهید.

آیا باید در 4K Ultra HD سرمایه گذاری کنم؟

تلویزیون های 4K Ultra HD با وضوح بالاتر ، حدود چهار برابر بیشتر از تلویزیون Full HD ، تصویری واضح تر ، تصاویر واضح تر و جزئیات باورنکردنی را به خانه شما تحویل می دهند.

تلویزیون های 4K دارای رزولوشن 3840 21 2160 و صفحه نمایش 8 میلیون پیکسلی هستند. در مقایسه ، یک تلویزیون Full HD دارای رزولوشن 1920 10 1080 و یک تلویزیون HD معمولی تنها 1366 76 768 به ارمغان می آورد.

تفاوت در چیست؟ وضوح بالاتر پیکسل های بیشتر ، تعریف بهتر و رنگ های واضح تر را برای تجربه واقعی تر در زندگی اضافه می کند.

لازم به یادآوری است که همه آنچه که شما در تلویزیون 4K بازی می کنید قادر به استفاده کامل از مزایا نیستند ، همه به دستگاههایی که متصل می شوید و رسانه هایی که پخش می کنید برمی گردد.

اگر محتوای بومی 4K را از دستگاه پخش 4K Ultra HD Blu-Ray ، بازی در PS4 Pro و Xbox One X یا پخش جریانی از Netflix و Stan بیشترین بهره را ببرید از تلویزیون 4K بهره مند خواهید شد.

اگر فیلم ها را از طریق یک دستگاه پخش کننده DVD استاندارد تماشا می کنید یا از طریق کانال های SD و HD به تماشای تلویزیون آزاد به هوا می پردازید ، یک تلویزیون 4K کیفیت و عمق تصویر را کمی بالاتر می برد ، اگرچه به صورت واضح و واقعی به نظر نمی رسد محتوای 4K

برای اطمینان از اینکه تلویزیون مناسب خود را دریافت می کنید و خرید شما تا حد امکان ضد آینده است ، محتوایی را که اکنون و در آینده نزدیک در تلویزیون مشاهده می کنید در نظر بگیرید.

محدوده تلویزیون های 4K را اینجا بخرید.

مزایای تلویزیون هوشمند چیست؟

تلویزیون های هوشمند مستقیماً از طریق Wi-Fi یا LAN به اینترنت متصل می شوند و توانایی پخش برنامه های تلویزیونی و فیلم های تلویزیونی را در تلویزیون شما دارند ، مانند نحوه استفاده از تلفن هوشمند.

بسیاری از افراد اتصال فعال به اینترنت را یکی از ویژگی های اساسی تلویزیون های جدید می دانند زیرا این یک مسیر کاملاً جدید به تجربه مشاهده خانه شما می افزاید.

شما می توانید متناسب با نیازهای مشاهده و مرور خود ، طیف گسترده ای از برنامه ها را مستقیماً در تلویزیون بارگیری کنید. با Netflix ، Amazon Prime Video و Stan پخش جریانی کنید ، فیلم ها را در YouTube تماشا کنید ، در شبکه های اجتماعی گشت بزنید و حتی با هیچ چیز دیگری تلویزیون را بررسی نکنید *.

منظور از "ساخته شده در Chromecast" چیست؟

Google Chromecast یک دستگاه USB است که به شما امکان می دهد خدمات پخش جریانی مورد علاقه خود مانند YouTube ، Stan ، Spotify ، Amazon Prime Video و Google Play را به تلویزیون خود منتقل کنید. این قابلیت داخلی به این معنی است که به هیچ دستگاه USB خارجی احتیاج ندارید ، و خرید اضافی شما را پس انداز می کند.

Android TV؟

Android TV the آینده تلویزیون ها است.

با یک گام جلوتر از تلویزیون های هوشمند معمولی ، Android TV به شما امکان می دهد همه دستگاه ها و لوازم سازگار با دستیار Google را فقط با استفاده از صدای خود کنترل کنید. به عنوان مثال ، اگر کتری هوشمند سازگار دارید ، می توانید کتری خود را طوری تنظیم کنید که از راحتی کاناپه شما جوش بیاید.

Android TV به شما امکان می دهد با تلویزیون خود از طریق روش های منحصر به فرد تعامل داشته باشید ، در وب جستجو کنید و برنامه های جریانی مانند Netflix ، Stan و Amazon Prime Video را با گفتن دستورات درون ریموت خود با قدرت ادغام Google راه اندازی کنید.

همچنین به فروشگاه Google Play دسترسی دارید ، جایی که می توانید طیف گسترده ای از برنامه ها و بازی های با کیفیت بالا را بارگیری کنید تا تلویزیون خود را به یک کنسول بازی با ارزش تبدیل کنید.

اگر طیف وسیعی از دستگاه ها و وسایل هوشمند سازگار با «دستیار Google» را دارید ، Android TV ممکن است یک سرمایه گذاری ارزشمند باشد.

طیف وسیعی از تلویزیون های Android را در اینجا خریداری کنید.

 

اینجا کلیک کنید

  • ۹۹/۱۱/۱۲
  • amin rezaei

نظرات (۱)

باتشکر از راهنمایی های ارزشمند شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی