ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نحوه انتخاب هدفون: راهنمای خرید

راهنمای خرید هدفون مانند خرید اتومبیل است: این یک تجربه طاقت فرسا است که با بسیاری از اطلاعات غلط و شانس خوب برای از بین بردن آن مشخص می شود. با وجود مدل های بسیار زیاد در بازار ، انتخاب هدفون مناسب مانند یافتن سوزن در انبار کاه است.

خوشبختانه ، در تحریریه ما ده ها مدل مختلف را بررسی کرده ایم و اکنون می دانیم که چگونه می توان پایانه های با کیفیت و پایانه های متوسط ​​را از یکدیگر تشخیص داد. در این مقاله فاکتورهایی را که باید هنگام خرید در نظر بگیرید ذکر کرده ایم تا بدانید کجا باید ماهیگیری کنید. هنگامی که ایده واضح تری پیدا کردید ، ممکن است راهنماهای خرید با هدفون هدفون را برای شما مفید بدانید.
قالب مناسب را انتخاب کنید

انتخاب اندازه هدفون به دلایل مشخص نقطه شروع است. با وارد کردن جزئیات متوجه خواهید شد که هر دسته کاملاً متناسب با نوع خاصی از کاربرد است.
هدفون بالای گوش
هدفون گوش را انتخاب کنید

هدفون بالای گوش کاملاً گوش ها را می پوشاند. مطمئناً راحت ترین آنهاست ، زیرا معمولاً لیوان های گوش و سربندها پر می شوند.

مطمئناً به دلیل اندازه کمترین قابلیت حمل و نقل را دارند ، اما از نظر عملکرد صدا جبران می شوند: بسیاری از مدل های مبدل بزرگتر و تصفیه شده ، که می توانند حداکثر تجربه گوش دادن را ارائه دهند. ما این نوع هدفون را برای گوش دادن در خانه یا پرواز طولانی دوست داریم.
هدفون گوش را انتخاب کنید.

راهنمای خرید هدفون

در این نوع هدفون ، فنجان های گوش مستقیماً بالای گوش قرار می گیرند. اندازه آنها با وجود اینکه از نظر اندازه متفاوت هستند ، نسبت به هدفون های بالای گوش جمع و جور ترند. علاوه بر این ، بسیاری از مدل ها از طراحی تاشو بهره می برند و حمل آن در کیف یا موارد خاص را آسان می کند.

در اینجا تمام گوش های گوش از گوش و کنار عایق بندی مناسبی برخوردار هستند و برای مسافران ایده آل هستند زیرا نسبت به گوش بیش از حد بزرگتر از ابعاد کمتری برخوردار هستند و تعادل کامل بین عملکرد صدا و قابلیت حمل را تضمین می کنند.
هدفون داخل گوش
هدفون را در گوش انتخاب کنید

هدفون های داخل گوش به گونه ای طراحی شده اند که درست در داخل مجرای گوش قرار می گیرند. اکثر این مدل ها دارای درج های مختلفی هستند بنابراین می توانید مدلی را انتخاب کنید که به بهترین وجهی متناسب با مجرای گوش شما باشد. سپس این هدفون است که بهترین نتیجه را از نظر عایق صدا غیرفعال ارائه می دهد.

تناسب آنها آنها را برای لذت بردن از موسیقی مورد علاقه خود در موقعیت های شلوغ ، مانند یک تمرین HIIT ، عالی می کند. ابعاد کوچک باعث می شود تا این هدفون به بیشترین قابلیت حمل در هدفون برسد. آنها برای ورزش ایده آل هستند ، اما پس از گوش دادن طولانی مدت (بیش از 2 ساعت) می توانند ناراحت کننده باشند.
هدفون غیر گوش
هدفون های غیر گوش را انتخاب کنید

هدفون های غیر گوش همیشه در گوش قرار می گیرند ، راهنمای خرید هدفون اما در داخل مجرای گوش قرار نمی گیرند. لازم به ذکر است که شیوع آنها بسیار کمتر از مدل های گوش است ، که شرم آور است زیرا راحت تر هستند.
هدفون بی سیم واقعی
هدفون بی سیم واقعی را انتخاب کنید

هدفون بی سیم واقعی ، تقریباً همیشه در گوش ، یک گوشی کاملاً بی سیم ساده است ، حتی بدون آنهایی که دو درگاه را به هم متصل می کنند. آنها تقریباً همیشه در کنار یک کیف کوچک قرار می گیرند ، که به عنوان یک پاوربانک قابل حمل برای خود هدفون عمل می کند. اینها برای ورزش و مسافرت ایده آل هستند.
طرح باز یا بسته؟

بیایید بیشتر به طبقه بندی هدفون بپردازیم راهنمای خرید هدفون . همه موارد بیش از حد گوش به 2 دسته تقسیم می شوند: باز یا بسته. این به طور خاص به طراحی غرفه ها اشاره دارد. هر هدفون دارای یک یا چند درایور برای ایجاد صدا است ، قسمت پشتی را می توان بسته یا باز گذاشت تا با دنیای خارج ارتباط برقرار کند.

نکات مثبت و منفی وجود دارد ، اما علاقه مندان واقعی ترجیح می دهند کمی بیشتر برای خرید هدفون های باز سرمایه گذاری کنند تا عملکرد صوتی بهتری داشته باشند ، به خصوص از نظر میزان صدا. با این حال ، همانطور که در مطالعه عمیق ما ذکر شد ، همه شرایط گوش دادن برای این طراحی مناسب نیستند.
طرح باز یا بسته
اتصال با سیم یا بدون سیم

چگونه باید آنها را به منبع صوتی ، سیمی یا بی سیم متصل کنند؟

هدفون های بی سیم ، به خصوص راهنمای خرید هدفون انواع داخل گوشی ، آزادی حرکت زیادی را ارائه می دهند. بیشتر آنها از بلوتوث برای انتقال استفاده می کنند ، که طیف صوتی را فشرده می کند ، به این معنی که عملکرد صوتی مشابه مدل های سیمی را نخواهید داشت. با این وجود ، به لطف رمزگذارهای بی سیم جدید مانند aptX ، می توان از طرح های فشرده سازی جدید برای نزدیک شدن به کیفیت هدفون های سیمی استفاده کرد. عمر باتری محدودیت دارد ، اما مطمئناً شرایطی وجود دارد که هدفون بی سیم بسیار منطقی است.
مشخصات فنی

وزن ، اندازه ، طول کابل و اتصال بلوتوث راهنمای خرید هدفون درک مفاهیمی نسبتاً آسان است ، اما چند مشخصات فنی و پیچیده تر وجود دارد ، یعنی امپدانس و حساسیت.

افتن بهترین هدفون متناسب با سبک و عادات شنیداری شما ممکن است دشوار باشد - مخصوصاً وقتی مدل های بسیار متنوعی برای انتخاب وجود دارد.

بهترین هدفون شامل همه موارد از هدفون های بی سیم واقعی است که سیم را کاملا قطع می کنند تا هدفون های غوطه وری برای حذف نویز که جهان را مسدود می کنند - و همه چیز در این بین.

آنچه که در بهترین هدفون های سال 2020 مشترک است ، ارائه راحتی ، طراحی زیبا ، بالاترین کیفیت صدا و طیف وسیعی از ویژگی های خارق العاده از جمله دستیارهای صوتی داخلی و اتصال بی سیم است.

http://harajierooz.ir/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%87%d8%af%d9%81%d9%88%d9%86/

  • amin rezaei
  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید هدفون نهایی

    اصول هدفون
        انواع هدفون
        میکروفن درون خطی چیست؟
        تعیین راحتی و تناسب
        اندازه گیری سر و صدا
        باز در مقابل بازگشت بسته
    بهترین هدفون براساس نوع
        بهترین برای لغو صدا
        بهترین هدفون گوش
        بهترین هدفون پشت باز
        بهترین هدفون پشت بسته
        بهترین هدفون بالای گوش
        بهترین هدفون باس
    بهترین هدفون توسط مارک
        بهترین هدفون JBL
        بهترین هدفون سونی
        بهترین هدفون صوتی-فنیکا
        بهترین هدفون Beats
        بهترین هدفون Bose
        بهترین هدفون AKG
        بهترین هدفون Plantronics
        بهترین هدفون سنهایزر
        بهترین هدفون Skullcandy
    بهترین هدفون با قیمت
        بهترین هدفون با قیمت زیر 50 دلار
        بهترین هدفون با قیمت کمتر از 100 دلار
        بهترین هدفون با قیمت زیر 200 دلار
    بهترین هدفون از سبک زندگی
        بهترین هدفون برای دوستداران موسیقی
        بهترین هدفون DJ
        بهترین هدفون برای خواب
        بهترین هدفون برای بازی
        بهترین هدفون برای کودکان
        بهترین هدفون برای مخلوط کردن
    بررسی هدفون
        لغو سر و صدا TaoTronics TT-EP01
        هدفون سطح مایکروسافت
        Senso ActivBuds بی سیم
        Jaybird X4 Wireless Sport
        AUKEY بی سیم
        لغو سر و صدا Bose 700
        Bose SoundSport بی سیم
        Jabra Elite 65t
        Sennheiser HD1 رایگان
        Sennheiser HD 650
        سنهایزر PXC 550
        Sony MDR-RF995RK
        سونی WH-1000XM3
        سونی WH-XB900N
        نبض Bose Soundsport

خواه طرفدار موسیقی ، پادکست باشید بهترین مارک هدفون چیست ؟ یا به سادگی دوست دارید با «دستیار Google» صحبت کنید ، یک هدفون عالی می تواند تجربه گوش دادن به همه را دگرگون کند. تنها مشکل این است که تعداد زیادی هدفون مختلف وجود دارد و همه آنها چیزی کمی متفاوت برای ارائه دارند.

بنابراین هنگام خرید یک هدفون جدید چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟ خوب ، برای مبتدیان ، شما می خواهید در مورد عامل کلی شکل فکر کنید. فاکتورهای اصلی هدفون های داخل گوش ، گوش و گوش بیش از حد هستند - و همه آنها قابلیت حمل و نقل مختلف را دارند. در مرحله بعدی ، می خواهید طراحی هدفون را در نظر بگیرید. ما در اینجا درباره ظاهر صحبت نمی کنیم - اگرچه ممکن است برای شما نیز مهم باشد. در عوض ، طراحی یک جفت هدفون به پشت باز یا بسته بودن آن اشاره دارد و تفاوت در تجربه گوش دادن می تواند بسیار زیاد باشد. همچنین می خواهید سیم یا بی سیم بودن آنها را در نظر بگیرید و اگر ویژگی های دیگری دارند - مانند پشتیبانی دستیار دیجیتال.

نام تجاری نیز می تواند مهم باشد. در حالی که نام های Sennheiser ، Shure ، JBL ، Bose و Audio Technica اغلب برخی از خانواده های معروف در صنعت صوتی محسوب می شوند ، مارک های کمتر شناخته شده ای مانند Jaybird ، Libratone و Soul می توانند چیزهای زیادی برای ارائه داشته باشند. هنوز هم ، گرچه قیمت ارزان تری دارند اما شما می خواهید هنگام خرید هدفون از شرکتی که سابقه واقعی در این فضا ندارید ، بسیار مراقب باشید. به هر حال ، اغلب دلیلی وجود دارد که به مارک های معروف اعتماد بیشتری می کند.

با در نظر گرفتن متغیرهای بسیار ، تشخیص اینکه کدام هدفون برای شما مناسب است دشوار است. به همین دلیل ما این راهنما را تهیه کرده ایم.
فاکتور فرم: سبک شما چیست؟

اولین چیزی که باید هنگام خرید یک هدفون جدید به آن فکر کنید ، فاکتور شکل آن است. به طور کلی ، سه عامل اصلی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود - داخل گوش ، روی گوش و روی گوش.
هدفون های داخل گوش برای قابلیت حمل بسیار مناسب هستند

هدفون های داخل گوش ممکن است عملکرد بدی داشته باشند ، اما واقعیت این است که هدفون های قابل حمل در بازار هستند ، بنابراین اگر به دنبال چیزی برای حرکت هستید (می توانید آنها را به راحتی جمع کنید و در آنها ذخیره کنید جیب شما) ، این ممکن است بهترین شرط بندی شما باشد. همانطور که از نام آن مشخص است ، هدفون های داخل گوش در گوش شما قرار می گیرند. بعضی از آنها روی گوش خارجی شما ، بخصوص روی بخشی از گوش خارجی به نام "ضد ترخم" قرار می گیرند. برخی دیگر کمی عمیق تر به مجرای گوش رانده می شوند ، که به آنها کمک می کند تا در محل خود بمانند (ایده آل برای استفاده در هنگام ورزش یا سایر فعالیت های سخت).

قابلیت حمل یک چیز است ، اما راحتی چیز دیگری است. در حالی که بدون شک هدفون بالای گوش راحت ترین و راحت ترین هدفون موجود است ، هدفون داخل گوش کمترین هدف را دارد. برخی از جفت ها حتی می توانند به غضروف گوش شما آسیب برسانند - اگرچه این موارد بسیار نادر هستند و معمولاً فقط در صورتی خوشحال می شوند که بیش از حد از هدفون های داخل گوش خود استفاده کنید. به طور کلی ، اکثر مردم به احساس هدفون داخل گوش عادت می کنند ، اما اگر یک جفت هدفون جدید بخرید استفاده از آن ممکن است چند روز طول بکشد

https://virgool.io/@m_209975/%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%D9%87%D8%AF%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-xo3lxmp2ojej

  • amin rezaei
  • ۰
  • ۰

خرید آنلاین ، که معمولاً به عنوان یک لوکس در نظر گرفته می شود ، به سرعت به وسیله ای معقول برای بقا تبدیل شده است زیرا همه ما وظیفه خود را برای تمرین فاصله های اجتماعی در طی ویروس کرونا ویروس همه گیر انجام می دهیم. و با توجه به اینکه خرده فروشان جعبه بزرگ مانند آمازون و والمارت به سرعت وسایل تمیزکاری خود را به فروش می رسانند و تحویل لوازم ضروری خانه را در اولویت قرار می دهند ، ممکن است مجبور شوید در انتخاب بهترین خرده فروشان آنلاین برای آنچه نیاز دارید ، کمی خلاقیت به خرج دهید.

خوشبختانه در این زمان بی سابقه مکانهای زیادی وجود دارد که هنوز امکان تحویل را دارند و حتی بسیاری از آنها ابتکارات فروش و حمل و نقل رایگان را برای کمک به افراد در صورت عدم توانایی برای خروج با خیال راحت از خانه ارائه می دهند.

خواه در جستجوی مواد ضد عفونی کننده ، مواد غذایی ، محصولات آرایشی ، کفش راحت ، بازی یا لوازم حیوانات خانگی باشید ، یک خرده فروش آنلاین با کالاهایی که به دنبال آن هستید وجود دارد. اگر مطمئن نیستید از کجا خرید کنید ، به دنبال راهنمای ما برای بهترین گزینه های آمازون و والمارت باشید ، مهم نیست که شما چه چیزی را می خواهید خریداری کنید.
اگر به دنبال غذا و الکل هستید:

اگرچه در حال حاضر برای بیشتر افراد امکان خرید بی خطر مواد غذایی وجود دارد ، اما اگر نمی خواهید یا نمی توانید از خانه خارج شوید ، روش های زیادی برای تهیه محصولات تازه ، تنقلات و حتی الکل وجود دارد. برای وعده های کامل غذایی ، می توانید در یک سرویس اشتراک وعده غذایی مانند Hello Fresh ، Chef خانگی یا Sun Basket ثبت نام کنید که جعبه هایی از غذای تازه و دستورالعمل هایی را که به راحتی دنبال می شوند را به صورت منظم ارائه می دهد تا بتوانید در خانه آشپزی کنید. همچنین می توانید تنقلات و مواد غذایی را از خدماتی مانند Hungryroot و خرده فروشی های بزرگتر مانند Target سفارش دهید. سرانجام ، می توانید شراب و الکل را به لطف باشگاه های اشتراک شراب مانند Winc ، Plonk Wine Club ، Wine Access و Firstleaf و همچنین خدمات عمومی تحویل الکل ، از جمله Saucey و Minibar ، به درب منزل خود ارسال کنید.
اگر به دنبال محصولات تمیز کننده هستید:

هنگامی که نمی توانید وسایل ضروری تمیز کردن را در محل های خود پیدا کنید ، به گزینه هایی مانند Bed Bath & Beyond ، Target ، Walgreens ، The Home Depot و CVS مراجعه کنید. همه آنها از لوازم اولیه تمیز کردن گرفته تا جاروبرقی های سنگین ، ویتامین ها و موارد دیگر را تحویل و ارائه می دهند. حتی مکان های غیر منتظره مانند Office Depot نیز دارای مجموعه ای از وسایل مفید هستند. مطمئناً ، مانند همه خرده فروشان بزرگ ، برخی از محصولات مورد تقاضا مانند دستمال مرطوب و ضد عفونی کننده ها کم مصرف هستند.
اگر به دنبال محصولات زیبایی و مراقبت شخصی هستید:

وقتی صحبت از مراقبت از پوست و آرایش می شود ، می توانید مارک های برتر را از خرده فروشی هایی مانند Nordstrom ، Sephora و Dermstore خریداری کنید. برای تیغ ، کرم تراشیدن و مواد ضروری برای از بین بردن مو ، به Target ، Walgreens و CVS مراجعه کنید. اگر نگران کمبود تامپون هستید ، می توانید به طور معمول محصولات مراقبت از زن را خریداری کنید ، اما این می تواند زمان مناسبی برای آزمایش گزینه های مناسب مانند جام قاعدگی فشرده Intimina باشد.
اگر به دنبال مد هستید:


اگر در این زمان پر فراز و نشیب بتوانید به صورت معمول خرید آنلاین را ادامه دهید ، ممکن است از بسیاری از گزینه های فروش و حمل و نقل رایگان که اکنون بسیاری از مارک ها ارائه می دهند ، استفاده کنید. چند مکان مورد علاقه ما برای پوشاک و کفش Nordstrom ، Anthropologie ، Saks Fifth Avenue ، Cariuma ، Carbon38 ، Spanx ، Revolve و Rag & Bone است. آنها همه وسایل ضروری راحت کار از خانه را که به شما نیاز دارد ، به علاوه وسایل فوق العاده زیبا بهاری را که می خواهید بپوشید به محض این که بتوانید همه نقاط موردعلاقه خود را دوباره ببینید.
اگر به دنبال دکوراسیون منزل هستید:
 

چه به دنبال دکوراسیون منزل ارزان قیمت باشید و چه موارد منحصر به فرد ، مکان های شگفت انگیز زیادی برای خرید آنلاین وجود دارد تا فضای شما را بهاری تازه کند. ممکن است شما به فکر Anthropologie ، Urban Outfitters و H&M به عنوان خرده فروشان لباس باشید ، اما هر سه در واقع مکان های بسیار خوبی برای تهیه دکوراسیون منزل و اصول آشپزخانه و حمام هستند. بازار جهانی Cost Plus ، Wayfair ، Target ، Burrow و West Elm تعدادی دیگر از خرده فروشی های آنلاین آنلاین مورد علاقه ما هستند ، به خصوص اگر به دنبال مبلمان بزرگتر هستید. و اگر رختخواب شما به به روزرسانی نیاز دارد ، مارک های بروکلینن و پاراشوت را که مستقیماً برای مصرف کنندگان مورد علاقه فرقه قرار دارند ، بررسی کنید.

https://www.realsimple.com/beauty-fashion/clothing/shopping-guide/best-online-retailers

  • amin rezaei