ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

نحوه انتخاب هدفون: راهنمای خرید

راهنمای خرید هدفون مانند خرید اتومبیل است: این یک تجربه طاقت فرسا است که با بسیاری از اطلاعات غلط و شانس خوب برای از بین بردن آن مشخص می شود. با وجود مدل های بسیار زیاد در بازار ، انتخاب هدفون مناسب مانند یافتن سوزن در انبار کاه است.

خوشبختانه ، در تحریریه ما ده ها مدل مختلف را بررسی کرده ایم و اکنون می دانیم که چگونه می توان پایانه های با کیفیت و پایانه های متوسط ​​را از یکدیگر تشخیص داد. در این مقاله فاکتورهایی را که باید هنگام خرید در نظر بگیرید ذکر کرده ایم تا بدانید کجا باید ماهیگیری کنید. هنگامی که ایده واضح تری پیدا کردید ، ممکن است راهنماهای خرید با هدفون هدفون را برای شما مفید بدانید.
قالب مناسب را انتخاب کنید

انتخاب اندازه هدفون به دلایل مشخص نقطه شروع است. با وارد کردن جزئیات متوجه خواهید شد که هر دسته کاملاً متناسب با نوع خاصی از کاربرد است.
هدفون بالای گوش
هدفون گوش را انتخاب کنید

هدفون بالای گوش کاملاً گوش ها را می پوشاند. مطمئناً راحت ترین آنهاست ، زیرا معمولاً لیوان های گوش و سربندها پر می شوند.

مطمئناً به دلیل اندازه کمترین قابلیت حمل و نقل را دارند ، اما از نظر عملکرد صدا جبران می شوند: بسیاری از مدل های مبدل بزرگتر و تصفیه شده ، که می توانند حداکثر تجربه گوش دادن را ارائه دهند. ما این نوع هدفون را برای گوش دادن در خانه یا پرواز طولانی دوست داریم.
هدفون گوش را انتخاب کنید.

راهنمای خرید هدفون

در این نوع هدفون ، فنجان های گوش مستقیماً بالای گوش قرار می گیرند. اندازه آنها با وجود اینکه از نظر اندازه متفاوت هستند ، نسبت به هدفون های بالای گوش جمع و جور ترند. علاوه بر این ، بسیاری از مدل ها از طراحی تاشو بهره می برند و حمل آن در کیف یا موارد خاص را آسان می کند.

در اینجا تمام گوش های گوش از گوش و کنار عایق بندی مناسبی برخوردار هستند و برای مسافران ایده آل هستند زیرا نسبت به گوش بیش از حد بزرگتر از ابعاد کمتری برخوردار هستند و تعادل کامل بین عملکرد صدا و قابلیت حمل را تضمین می کنند.
هدفون داخل گوش
هدفون را در گوش انتخاب کنید

هدفون های داخل گوش به گونه ای طراحی شده اند که درست در داخل مجرای گوش قرار می گیرند. اکثر این مدل ها دارای درج های مختلفی هستند بنابراین می توانید مدلی را انتخاب کنید که به بهترین وجهی متناسب با مجرای گوش شما باشد. سپس این هدفون است که بهترین نتیجه را از نظر عایق صدا غیرفعال ارائه می دهد.

تناسب آنها آنها را برای لذت بردن از موسیقی مورد علاقه خود در موقعیت های شلوغ ، مانند یک تمرین HIIT ، عالی می کند. ابعاد کوچک باعث می شود تا این هدفون به بیشترین قابلیت حمل در هدفون برسد. آنها برای ورزش ایده آل هستند ، اما پس از گوش دادن طولانی مدت (بیش از 2 ساعت) می توانند ناراحت کننده باشند.
هدفون غیر گوش
هدفون های غیر گوش را انتخاب کنید

هدفون های غیر گوش همیشه در گوش قرار می گیرند ، راهنمای خرید هدفون اما در داخل مجرای گوش قرار نمی گیرند. لازم به ذکر است که شیوع آنها بسیار کمتر از مدل های گوش است ، که شرم آور است زیرا راحت تر هستند.
هدفون بی سیم واقعی
هدفون بی سیم واقعی را انتخاب کنید

هدفون بی سیم واقعی ، تقریباً همیشه در گوش ، یک گوشی کاملاً بی سیم ساده است ، حتی بدون آنهایی که دو درگاه را به هم متصل می کنند. آنها تقریباً همیشه در کنار یک کیف کوچک قرار می گیرند ، که به عنوان یک پاوربانک قابل حمل برای خود هدفون عمل می کند. اینها برای ورزش و مسافرت ایده آل هستند.
طرح باز یا بسته؟

بیایید بیشتر به طبقه بندی هدفون بپردازیم راهنمای خرید هدفون . همه موارد بیش از حد گوش به 2 دسته تقسیم می شوند: باز یا بسته. این به طور خاص به طراحی غرفه ها اشاره دارد. هر هدفون دارای یک یا چند درایور برای ایجاد صدا است ، قسمت پشتی را می توان بسته یا باز گذاشت تا با دنیای خارج ارتباط برقرار کند.

نکات مثبت و منفی وجود دارد ، اما علاقه مندان واقعی ترجیح می دهند کمی بیشتر برای خرید هدفون های باز سرمایه گذاری کنند تا عملکرد صوتی بهتری داشته باشند ، به خصوص از نظر میزان صدا. با این حال ، همانطور که در مطالعه عمیق ما ذکر شد ، همه شرایط گوش دادن برای این طراحی مناسب نیستند.
طرح باز یا بسته
اتصال با سیم یا بدون سیم

چگونه باید آنها را به منبع صوتی ، سیمی یا بی سیم متصل کنند؟

هدفون های بی سیم ، به خصوص راهنمای خرید هدفون انواع داخل گوشی ، آزادی حرکت زیادی را ارائه می دهند. بیشتر آنها از بلوتوث برای انتقال استفاده می کنند ، که طیف صوتی را فشرده می کند ، به این معنی که عملکرد صوتی مشابه مدل های سیمی را نخواهید داشت. با این وجود ، به لطف رمزگذارهای بی سیم جدید مانند aptX ، می توان از طرح های فشرده سازی جدید برای نزدیک شدن به کیفیت هدفون های سیمی استفاده کرد. عمر باتری محدودیت دارد ، اما مطمئناً شرایطی وجود دارد که هدفون بی سیم بسیار منطقی است.
مشخصات فنی

وزن ، اندازه ، طول کابل و اتصال بلوتوث راهنمای خرید هدفون درک مفاهیمی نسبتاً آسان است ، اما چند مشخصات فنی و پیچیده تر وجود دارد ، یعنی امپدانس و حساسیت.

افتن بهترین هدفون متناسب با سبک و عادات شنیداری شما ممکن است دشوار باشد - مخصوصاً وقتی مدل های بسیار متنوعی برای انتخاب وجود دارد.

بهترین هدفون شامل همه موارد از هدفون های بی سیم واقعی است که سیم را کاملا قطع می کنند تا هدفون های غوطه وری برای حذف نویز که جهان را مسدود می کنند - و همه چیز در این بین.

آنچه که در بهترین هدفون های سال 2020 مشترک است ، ارائه راحتی ، طراحی زیبا ، بالاترین کیفیت صدا و طیف وسیعی از ویژگی های خارق العاده از جمله دستیارهای صوتی داخلی و اتصال بی سیم است.

http://harajierooz.ir/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%87%d8%af%d9%81%d9%88%d9%86/

  • ۹۹/۰۸/۲۳
  • amin rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی