ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

Cryptocurrency Airdrop چیست؟

airdrop ، در تجارت ارزهای رمزپایه ایردراپ ، یک شیرین کاری بازاریابی است که شامل ارسال سکه یا نشانه به آدرس کیف پول به منظور ارتقا awareness آگاهی از یک ارز مجازی جدید است. مقادیر کمی از ارز مجازی جدید به کیف پول اعضای فعال جامعه بلاکچین به صورت رایگان و یا در ازای دریافت خدمات کوچک ارسال می شود ، مانند ارسال مجدد پست ارسال شده توسط شرکت صادر کننده ارز.
غذاهای کلیدی

    Cryptos airdrop یک روش بازاریابی است که توسط استارت آپ ها در فضای ارزهای رمزپایه به کار گرفته می شود.
    این شامل تحویل بیت کوین یا توکن به کیف پول معامله گران ارزهای رمزپایه فعلی است ، چه به صورت رایگان و چه در ازای یک سرویس تبلیغاتی کوچک.
    منظور از airdrop گسترش آگاهی و افزایش مالکیت راه اندازی ارز است.

درک Cryptocurrency Airdrop

airdrop یک فعالیت تبلیغاتی است که به طور معمول توسط استارت آپ های مبتنی بر بلاکچین برای کمک به راه اندازی یک پروژه ارز مجازی انجام می شود. هدف آن گسترش آگاهی در مورد پروژه ارزهای رمزپایه و جلب توجه بیشتر افراد است که در آن لیست می کنند در حالی که به عنوان پیشنهاد اولیه سکه (ICO) در بورس لیست می شود.

Airdrops به طور کلی در وب سایت شرکت و همچنین انجمن های ارز رمزنگاری شده تبلیغ می شود و سکه ها یا نشانه ها فقط برای دارندگان فعلی کیف پول های رمزنگاری ، معمولاً بیت کوین یا اتریوم ارسال می شوند.

برای دریافت صلاحیت هدیه رایگان ، یک گیرنده ممکن است لازم باشد حداقل مقدار سکه های رمزنگاری شده را در کیف پول خود نگه دارد. متناوباً ، ممکن است لازم باشد که آنها کار خاصی را انجام دهند ، مانند ارسال پیام در مورد ارز در یک انجمن رسانه های اجتماعی ، ارتباط با یک عضو خاص از پروژه بلاکچین یا نوشتن یک پست وبلاگ.

قطره های رمزنگاری خوب و بد وجود دارد - مراقب طرح های پمپ و تخلیه باشید.

airdrop رمزنگاری قانونی هرگز به دنبال سرمایه گذاری در ارز نیست. هدف آن صرفاً تبلیغاتی است. از طرف دیگر ، برخی از کلاهبرداری های رمزنگاری شامل ارسال مقادیر خرد بیت کوین یا ارزهای رمزپایه دیگر برای گیرندگان بی گناه در آنچه به عنوان کلاهبرداری غبارآلود شناخته می شود ، است. کاربران همیشه باید مراقب رسوبات ناخواسته در کیف پول های رمزنگاری خود باشند.
مزایا و معایب Cryptocurrency Airdrops

با توجه به رقابت شدید بین استارت آپ های ارزهای رمزپایه ، airdrop تلاشی است برای تمایز یافتن در برابر جمعیت. برخی از مشاغل اختصاص داده شده به airdrops رمزنگاری ، هشدارهایی را به کاربران ارائه می دهند و خدمات را برای شرکت های نوپا لیست می کنند ، به علاوه طیف وسیعی از خدمات بازاریابی را برای تنظیم دقیق قطرات هوایی خود ارائه می دهند. مثل همیشه ، تجارت خوب و بدی در این فضا وجود دارد.

مایکل جی کیسی ، رئیس هیئت مشاوره CoinDesk و مشاور ابتکار تحقیق در زمینه بلاکچین MIT ، در پستی در وبلاگ CoinDesk استدلال کرد که برای موفقیت یک ارز رمزنگاری شده ، نوعی بازاریابی ضروری است. وی نوشت: "اگر ارز به طور گسترده مورد استفاده قرار نگیرد ، هیچ چیز نیست. و این مهم محقق نمی شود مگر اینکه مردم برای تشویق استفاده گسترده تلاش زیادی انجام دهند."

با این حال ، هشدارهایی نیز در مورد هوای ارزهای رمزنگاری شده از سوی دیگر افراد در صنعت داده شده است. به عنوان مثال ، Pierre Rochard ، بنیانگذار Bitcoin Advisory ، در توئیتر احتیاط کرد که قطره های رمزنگاری هوا می توانند طرح های پمپ و تخلیه باشند. یعنی دارندگان ارز رمزنگاری شده می توانند به منظور ایجاد سود سریع ، ارزش آن را به طور مصنوعی باد کنند.

روچارد در توئیتر خود نوشت: "مراقب کلاهبرداری هایی مانند این باشید: 1. فوراً نشانه هایی را برای خود و دوستان خود پیش خرید کنید. 2. نشانه های از قبل استخراج شده را با یکدیگر برای پمپاژ قیمت معامله کنید. 3. طعمه گذاری خرده فروشان با" بخشش " از نشانه ها 4. خرده فروشی نشانه را برای شما بشارت می دهد ، تخلیه کنید. "
شرایط مرتبط
برنامه ICO Bounty چیست؟
برنامه های Bounty برای تبلیغ یک پیشنهاد اولیه سکه (ICO) پاداشی است که معمولاً به صورت توکن ارائه می شود.
بیشتر
تعریف مقدماتی
Premining استخراج یا ایجاد تعدادی سکه ارز رمزپایه قبل از راه اندازی ارز رمزنگاری شده برای عموم است.
بیشتر
بیت کوین
بیت کوین یک ارز دیجیتالی یا مجازی است که در سال 2009 ایجاد شده است و از فناوری peer-to-peer برای تسهیل پرداخت های فوری استفاده می کند. این ایده ها را در یک مقاله سفید توسط Satoshi Nakamoto مرموز ، که هنوز هویت واقعی وی تأیید نشده است ، دنبال می کند.
بیشتر
Bitcoin Private (BTCP) چیست؟
Bitcoin private یک ارز رمزنگاری شده توسط جامعه است که در مارس 2018 از یک هارد فورک بیت کوین و Zclassic ایجاد شد.
بیشتر
Burstcoin (BURST) چیست؟
Burstcoin (BURST) یک ارز رمزنگاری شده است که از قراردادهای هوشمند و دارایی های دیجیتال پشتیبانی می کند و از الگوریتم استخراج با ظرفیت اثبات ظرفیت کارآمد استفاده می کند
بیشتر
ساتوشی ناکاموتو کیست؟
Satoshi Nakamoto نامی است که خالق ناشناخته پروتکل مورد استفاده در ارز رمزنگاری شده بیت کوین از آن استفاده کرده است.
بیشتر
پیوندهای شریک

  • ۰۰/۰۱/۲۷
  • amin rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی