ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

بسیاری از مردم میخواهند که خرید پاوربانک ارزان  را داشته باشند.

شارژر ، باتری خارجی ، PowerBank ، سه دستگاه برای یک نقش واحد: در صورت ضعف ، باتری خود را تحویل بگیرید. برنامه های قدرتمند ، چند وظیفه ای ، عملکردهای متعدد ... هرچه دستگاه های شما قدرتمندتر باشند ، انرژی بیشتری نیز مصرف می کنند. و هرچه باتری آنها کمتر دوام بیاورد! اگر تا به حال خرابی تلفن هوشمند داشته اید ، می دانید که شارژر خارجی چقدر مفید است.
شارژر ، باتری خارجی و پاوربانک

اون چیه؟
این ها باتری های خارجی هستند و به شما امکان می دهند دستگاه های مختلف را با پورت های سازگار شارژ کنید. قابل حمل و جمع و جور ، این باتری ها شامل شارژرها و PowerBanks هستند. به صورت لوله یا بلوک ، از 10 تا 300 گرم ، از شارژ گوشی هوشمند تا شارژ کامل لپ تاپ ... انتخاب بسیار زیاد است و تمام نیازها را برآورده می کند! این شارژرها دارای یک یا چند پورت شارژ هستند که اغلب در USB هستند. بسته به اندازه و نوع آنها ، این باتری های تقویت کننده می توانند توابع اضافی مانند چراغ LED ، کارت خوان SD یا یک حلقه کلید را در خود جای دهند.
تفاوت شارژر با پاوربانک چیست؟
اندازه ! PowerBank نسخه مینیاتوری شارژر است. به داخل کیف پول می رود ، به یک حلقه کلید آویزان می شود ، به جیب می زند ... و در دستگاه های جمع و جور با تکنولوژی بالا ، مانند تلفن های هوشمند ، تبلت ها یا پخش کننده های mp3 تخصص دارد. معمولاً فقط یک درگاه شارژ ، USB دارد. از طرف دیگر ، بسیاری از مدل ها هم از پریز برق و هم از پورت USB کامپیوتر شارژ می شوند. این مورد در مورد شارژر نیست: بزرگتر و قدرتمندتر ، به منبع تغذیه نیاز دارد. این به گونه ای طراحی شده است که در کیف قرار گیرد ، نه در جیب! این می تواند دستگاه های بیشتری را که مشتاق به انرژی هستند ، شارژ کند ، گاهی اوقات چندین بار ... و اغلب چندین بار همزمان.
چه ارتباطی؟
اتصال USB رایج ترین است: اکثر پاوربانک ها فقط این پورت را ارائه می دهند. برای اتصال تلفن هوشمند خود ، فقط کابل مناسب ، مناسب تلفن از یک طرف ، USB از طرف دیگر لازم دارید! از طرف دیگر ، شارژرها اغلب جهانی هستند. آنها یک یا چند پورت USB را به همراه یک کابل سازگار ارائه می دهند. این شامل بسیاری از نکات تطبیق ، برای پوشش دادن انواع اتصال ها است.
برای کدام دستگاه؟
هر دستگاهی که دارای یک باتری لیتیوم باشد به طور بالقوه با یک باتری خارجی سازگار است. بنابراین PowerBank شما از تلفن های هوشمند و تبلت ها ، تلفن های همراه ، mp3 پلیرها ... بلکه از ساعت هوشمند یا سیگار الکترونیکی شما پشتیبانی می کند! یک شارژر با اندازه متوسط ​​بقای دوربین های دیجیتال شما را تضمین می کند. کنسول های قابل حمل یا رایانه های هیبریدی شما نیز در اینجا قدرت رضایت بخشی پیدا می کنند. در مورد باتری های خارجی تحمیل کننده ترین؟ آنها شامل لپ تاپ هایی در هر اندازه ... و همچنین سایر دستگاه های کوچکتر شما هستند!
برای هر کدام از شارژر یا پاوربانک آن استفاده کنید

سفر شهری با پاوربانک
آیا باتری شما در طی یک سفر مقدماتی در شهر خراب می شود؟ در وسایل حمل و نقل عمومی ، هنگام بازدید ، در وسط خرید ... هشدار دادن به هیچ کس غیرممکن است. شما دیگر تلفن یا اینترنت ندارید ، چه رسد به اینکه نقشه یا GPS داشته باشید. و بیشتر اوقات ، تمام مخاطبین شما روی تلفن شما هستند! PowerBank را در نظر بگیرید: از 1000 میلی آمپر تا 3000 میلی آمپر ساعت ، باتری شما را شارژ می کند تا روز را بدون هیچ اتفاقی به پایان برساند. یا حتی برای بار دوم برای عصر ، در ته جیب یا کیف پول فرو رفت.
سفر با قطار با باتری خارجی
چهار ساعت در قطار ، کار دیرهنگام ... اما هیچ پریز برق برای شما وجود ندارد. یک باتری خارجی ، قدرتمند و جمع و جور ، در تمام حرکات لپ تاپ شما را همراهی می کند. با داشتن 15000 میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیاز برای کار چندین ساعته و بدون نگرانی را تأمین می کند. و حتی تلفن هوشمند خود را در راه شارژ کنید!
یک هفته اردو زدن با باتری خورشیدی
علاقه مندان به فضای باز؟ برای یک هفته کمپینگ راحت ، به باتری خورشیدی فکر کنید! در طول روز آن را در زیر آفتاب فراموش کنید ، تا شام تمام دستگاه های الکترونیکی خود را شارژ کنید ... همه کاره بودن ، قدرت و سازگاری ، این مدل های عشایری با تمام مناطق سازگار هستند. برخی از شارژرها حتی گزینه های شارژ خورشیدی یا برقی را نیز ارائه می دهند.
یک سفر کاری با شارژر USB
یک ویدئو پروژکتور قابل حمل ، یک نت بوک ، یک تبلت و یک تلفن هوشمند: شما مجهز به سفر می روید ، اما گاهی اوقات بدون پریز برق هستید. برای ارائه های حرفه ای بی عیب و نقص ، جای خود را برای شارژرهای USB جهانی بگذارید. نوک سازگار را روی کابل برق وصل کرده و به برق وصل کنید! این باتری های با ظرفیت بالا به طور همزمان از بسیاری از دستگاه ها پشتیبانی می کنند.
بین شارژر و Powerbank یکی را انتخاب کنید

وزن و اندازه شارژر
این اولین سوالی است که باید از خود بپرسید: چه زمانی ، و چگونه ،

آیا قصد حمل باتری خارجی خود را دارید؟ هر روز ؟ در صورت مسافرت مهم ، یا فقط در تعطیلات؟ از این پاسخ ها ، وزن و قد مورد نیاز شما دنبال می شود. اگر به دنبال باتری اضافی هستید که می توانید همیشه با خود حمل کنید ، PowerBank را انتخاب کنید! باتری میانی در کیف یا کوله جا می شود و چندین بار شارژ متوالی را فراهم می کند. از طرف دیگر قدرتمندترین شارژرها برای حمل روزانه در کیف دستی بسیار سنگین هستند. آنها را برای مسافرت از جمله کیف مناسب یا چمدان چرخ دار رزرو کنید. برای یادآوری ، اصل ساده است: هرچه باتری خارجی کوچکتر باشد ، وزن آن کمتر می شود ... و شارژ آن کمتر می شود.
ظرفیت باتری
می خواهید چه دستگاه هایی را شارژ کنید؟ باز هم ، انتخاب شما به این پاسخ بستگی دارد. توان باتری در میلی آمپر ساعت یا میلی آمپر ساعت اندازه گیری می شود. آیا می خواهید رایانه لوحی خود را شارژ کنید؟ به انرژی مورد نیاز باتری آن نگاه کنید. اگر این نشان دهنده مصرف 11،500 میلی آمپر ساعت است ، شارژر شما باید همان انرژی یا حتی بیشتر را تأمین کند: مشخصات تولید کنندگان اغلب کمتر از واقعیت است. شارژر 15000 میلی آمپری را انتخاب کنید. اگر می خواهید رایانه لوحی خود را چندین بار شارژ کنید ، تعداد را ضرب کنید. در مورد همه دستگاه ها نیز همین طور است. برای محاسبه تعداد شارژهای ارائه شده توسط PowerBank ، توان شارژ آن را بر حسب مورد نیاز دستگاه تقسیم کنید.
سازگاری
درگاه ها را بررسی کنید ، کابل های خود را بررسی کنید! تنها شرط تهیه کابل سازگار با دستگاه از یک طرف ، شارژر یا PowerBankv از طرف دیگر شارژ می شود. یکی نداری؟ یک نکته سازگار برای قرار دادن یک کابل USB پیدا کنید. بسیاری از شارژرهای جهانی این امکان را فراهم می کنند. همچنین توجه داشته باشید که در مورد تلفن هوشمند ، دو راه حل اضافی امکان پذیر است. در یک طرف ، قاب شارژر ، که در آن گوشی هوشمند خود را بلغزانید. او را تغذیه می کند ، و از او محافظت می کند! از طرف دیگر ، برخی از شارژرها فناوری شارژ بی سیم را ارائه می دهند: یک تماس ساده بین تلفن هوشمند و شارژر کافی است.
استانداردهای کیفیت
از کیفیت صرف نظر نکنید: باتری خارجی اگر به اشتباه تولید شده باشد ، یک ماده بالقوه خطرناک است. در بهترین حالت ، یک شارژر سطح پایین و بدون ضمانت ممکن است عمر بسیار کوتاهی داشته باشد! شارژرهای روی باتری لیتیوم و PowerBanks مانند لپ تاپ ها به مرور فرسوده می شوند. تعداد چرخه های شارژ مجدد ارائه شده توسط خود را بررسی کنید… همچنین حضور گواهینامه های CE و RoHS را تماشا کنید. اگر خطا پذیر نباشند ، این استانداردهای اروپایی می توانند خطرات را محدود کنند.
تعداد پورت ها
برخی از شارژرها دارای چند پورت هستند ، تا چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید. فکرش را بکنید! برای پاوربانک با ظرفیت متوسط ​​بی فایده است ، عملکرد برای هر شارژر با اندازه متوسط ​​مفید است. آیا باتری همسایه شما در هواپیما تمام می شود؟ کابل دوم شما را به یک سامری خوب تبدیل می کند. با این وجود مراقب میزان شارژ ارائه شده باشید. برای مثال ، یک باتری 15000 میلی آمپر ساعتی به طور همزمان سه دستگاه را شارژ می کند ، دیگر 15000 میلی آمپر ساعت را تأمین نمی کند ... بلکه سه برابر 5000 است. بنابراین برای انتخاب شارژر مناسب فراموش نکنید که برق مورد نیاز دستگاه های خود را اضافه کنید.
یک شارژر یا یک پاوربانک که دوام می آورد!

باتری را ذخیره کنید
از آنجا که این نوع باتری های لیتیومی به مرور فرسوده می شوند ، به مرور زمان از دست رفتن قدرت شارژ را تجربه خواهید کرد. اگر پدیده اجتناب ناپذیر باشد ، می توان سرعت آن را کاهش داد! قاعده کلی: باتری خارجی خود را مرتباً تخلیه کنید. اگر برخی از مدل های پیچیده ادعا می کنند که چنین حرکتی لازم نیست ، به این دلیل است که آنها دارای یک سیستم مدیریتی هستند: این امر از خالی شدن شارژر شما در صورت لزوم جلوگیری می کند. یا برعکس ، او را وادار به انجام این کار می کند. نتیجه گیری ؟ در غیر این صورت ، ماهانه یک بار PowerBank خود را خالی کنید. در بدترین حالت ، شما این کار را برای هیچ کاری انجام می دهید ، اما صدمه ای به آن وارد نکنید. در بهترین حالت ، عمر آن را افزایش می دهید. در مورد خود شارژ ، اجازه ندهید که بی دلیل ادامه یابد. وقتی شارژر شما پر شد ، آن را از برق بکشید.
استفاده روزانه بهینه
اگر باتری شما با گزینه های اضافی مانند چراغ قوه همراه است ، در این کار زیاده روی نکنید. اقتصاد برای استفاده بهینه ضروری است. همچنین به یاد داشته باشید که برای سفرهای خود برنامه ریزی کنید ... قبل از حرکت شارژر خود را شارژ کنید و کابل های خود را بررسی کنید. برای یک سفر طولانی ، کابل یدکی را برنامه ریزی کنید! در خارج از کشور ، پریزهای برق لازم را بررسی کنید: بعضی از کشورها از پین های مختلف استفاده می کنند ، شما به یک آداپتور نیاز خواهید داشت. برای شارژ لپ تاپ خود به PowerBank اعتماد نکنید. همچنین از ارائه مدل هایی که با باتری کار می کنند ، طول عمر محدود و هزینه محیطی بالاتر ، خودداری کنید. در آخر ، شارژر خود را با کابل های آن در یک پوشش مناسب حمل کنید.

http://pratique.leparisien.fr/guides-achat/internet-et-telephonie/chargeur-powerbank/guide-d-achat-chargeur-powerbank-13100010014

  • ۹۹/۰۹/۰۳
  • amin rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی