ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

این یک کوکتل شگفت انگیز برای همه خرید هدفون باکیفیت این پادکست های پخش شده توسط لیست کننده های کتاب صوتی برای دوست داران موسیقی است که از زمان تبدیل شدن به یک مجری برتر ، یک خواننده برتر هستند. خبر خوب این است که گزینه های زیادی وجود دارد. اگر تلفن همراه دارید ، می دانید که با آن مهارت دارید ، اکنون می توانید بهترین مراقبت های بهداشتی را که می توانید به صورت ورزشی دریافت کنید ، پیدا کنید.

و به زودی انتخاب بیشتری وجود دارد. از طریق سایر هدفونهای بیش از حد گوش اپل ، AirPods Pro Lite و AirPods 3 اطراف چرخ ، جستجو کنید.

با گزینه های زیادی برای انتخاب ، می توانید تصمیم خود را برای خرید بگیرید. به همین دلیل کسی که دلتان برای شما تنگ شده در راه کمک به شما برای گرفتن بهترین کوکتل هایی است که می توانید بگیرید.

این همچنین یک برنده کلی جدید است ، Sony WH-1000XM4 به لطف صدای عالی مداوم ، به علاوه تعداد زیادی از تنظیمات جالب جدید ، Speed ​​Talk ، پیشرفته ترین XM3 را به عنوان بهترین هدفون ما برای سال 2020 شارژ می کند.

نکته: آیا شما در حال مرور بایگانی برای دسته نکات بازاریابی هستید؟ سپس خبرهای خوبی برای شما داریم: 13 و 14 اکتبر ، Amazon Prime Day 2020 ، جشنواره تخفیف سالانه فروشگاه وب آمریکایی ، برگزار می شود. از پیشنهادات تیز برای مشاوره الکترونیک ، از جمله هدفون ، خودداری کنید. بهترین پیشنهادات برای کوکتل های Amazon Prime Day به راحتی در دسترس هستند.

آیا چیزی در این بین وجود ندارد یا زمان مناسبی برای خریدن چیزی نیست؟ در پایان ماه اکتبر یک فرصت دیگر دارید. و جمعه سیاه 2020 را شروع کنید.

سرانجام آمازون پرایم روز 2020 آغاز شد و این زمان آن است که بهترین هدفون ها و گوشهای محافظ سیب و تخم مرغ را به خانه بیاورید. تبلیغات از سه شنبه 13 مهر آغاز می شود و تا 14 اکتبر وقت دارید که یک معامله خوب را بدست آورید.

با وجود همه گیری جهانی ، محصولات لازم به بازار آمده است. Sony WH-1000XM4 ، جانشین Sony WH-1000XM3 تحسین شده ، چطور؟ ممکن است در طی آمازون روز نخست 2020 ، یک یا هر دوی این دستگاه ها را با قیمت سنگین مشاهده کنیم.

در طی Prime Day ، TechRadar بهترین معاملات را برای شما جستجو می کند ، بنابراین لازم نیست همه تحقیقات را خودتان انجام دهید. آیا بلافاصله چیزی بین شما وجود ندارد؟ بعد از چند ساعت برگردید ؛ در طی Prime Day ، آمازون بارها و بارها اقدامات خود را تازه می کند.

مهم: هنوز اشتراک Prime ندارید؟ سپس می توانید با استفاده از 30 روز دوره آزمایشی رایگان از این معاملات منحصر به فرد لذت ببرید!

  • ۹۹/۰۹/۰۴
  • amin rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی