ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

این مطلب برای راهنمایی بیشتر شما در خرید بهترین پاوربانک منتشر شده است!

پاوربانک ، شارژر قابل حمل یا باتری قابل حمل در سال های اخیر به یکی از لوازم جانبی محبوب بیشتر تبدیل شده است. برای جهانیان در حال مسافرت ، داشتن یک وسیله کامل در طول روز به یک ضرورت تبدیل شده است ، نه یک لوکس.

اگر می دانید به دنبال چه مشخصاتی هستید ، پیشنهاد را بررسی کنید و پاوربانک مناسب خود را انتخاب کنید و دستگاه های خود را تا آنجا که می خواهید شارژ کنید!

از طرف دیگر ، اگر نمی دانید که آنها در چه تفاوتی با هم تفاوت دارند ، ما مختصراً از مهمترین ویژگیهای متفاوت بودن آنها برای تصمیم گیری صحیح مطلع خواهیم شد.

 
بهترین پاوربانک چه مشخاصتی را دارد؟

ظرفیت باتری

هنگام انتخاب یک باتری قابل حمل ، باید توجه ویژه ای به ظرفیت شارژ آن داشته باشید که در میلی آمپر ساعت (میلی آمپر ساعت) اندازه گیری می شود. اگر قصد دارید از باتری قابل حمل خود فقط برای شارژ تلفن استفاده کنید ، 5000 میلی آمپر ساعت یا کمتر کافی است. اگر قصد شارژ دستگاه های بزرگتر مانند رایانه لوحی را دارید و یا می خواهید بدون شارژ مجدد چندین بار تلفن خود را شارژ کنید ، به چیزی بیش از 10،000 میلی آمپر ساعت نیاز خواهید داشت.

یک پاوربانک با 10000 میلی آمپر ساعت یا بیشتر می تواند تلفن را بدون شارژ مجدد تا 2-3 بار شارژ کند و می تواند تا 2 بار بدون شارژ مجدد رایانه لوحی را شارژ کند.

با جستجوی پیشنهاد ما می توانید ظرفیت پاور بانک مناسب دستگاه خود را پیدا کنید.

کدام پاوربانک را بخریم؟
ابعاد

به ابعاد باتری قابل حمل توجه کنید. قابلیت حمل یک باتری قابل حمل با ظرفیت شارژ آن ارتباط مستقیم دارد. هرچه میلی آمپر ساعت بیشتر باشد ، پاوربانک از نظر جسمی بیشتر خواهد بود و بنابراین از قابلیت حمل کمتر برخوردار است. داده های فروش را در ابعاد فیزیکی آن بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آیا ظرفیت پر کردن آن با اندازه آن مطابقت دارد یا خیر.

ابعاد پاور بانک سامسونگ (EB-PJ200BBEGUS) به عنوان مثال 1.8 سانتی متر x 1.3 سانتی متر x 4.8 سانتی متر است ، اما تنها ظرفیت 2100 میلی آمپری دارد.

از طرف دیگر ، ظرفیت شارژ Redmi Power Bank 18W 20000 میلی آمپر ساعت و ابعاد 15.4 7. 7.4 2. 2.7 سانتی متر است.

 
قدرت خروجی و ورودی (سرعت) شارژ

باتری های قابل حمل با خروجی بالا و ورودی قابل شارژ پیدا کنید. اکثر باتری های قابل حمل خروجی 1 آمپر (A) (5W) یا 2 A (10W) یا هر دو را تأمین می کنند. از طرف دیگر ، اگر پاوربانک از شارژ سریع پشتیبانی کند ، معمولاً خروجی آن 2A (10W) یا 2.5A (12.5W) است. برای اینکه پاوربانک به سرعت یک دستگاه تلفن همراه را شارژ کند ، پاوربانک و دستگاه همراه باید از شارژ سریع پشتیبانی کنند.

خروجی 1 A معمولاً برای تلفن همراه کافی است ، در حالی که 2 A و بیشتر برای تبلت مناسب تر است. پاور بانک های لپ تاپ معمولاً دارای خروجی 3 A هستند.

محدوده ورودی از 1 A تا 2.4 A است.

هرچه میزان آمپراژ خروجی بیشتر باشد ، سرعت شارژ دستگاه سریعتر خواهد بود. هرچه آمپر ورودی بالاتر باشد ، باتری قابل حمل شما سریعتر شارژ می شود.

در هر صورت فراموش نکنید که پاور بانک باید شارژ شود و باید آن را با کابل USB (که معمولاً با پاوربانک دریافت می کنید) متصل کنید که به آداپتور دستگاه تلفن همراه یا رایانه شخصی / لپ تاپ خود متصل می کنید (که کمی کندتر خواهد شد):

 
چگونه یک پاوربانک با کیفیت انتخاب کنیم؟

 
نام تجاری

بررسی آنلاین مارک های مختلف پاوربانک را بخوانید تا بفهمید کدام تولیدکنندگان بهترین شهرت را در ساخت محصولات با کیفیت دارند. بسیاری از مجلات و وب سایت های فناوری سالانه از محصولاتی مانند باتری های قابل حمل بازبینی می کنند ، بنابراین بهتر است به دنبال آنها بگردید.

هنگامی که مارک مناسب را انتخاب کردید ، مدلی را انتخاب کنید که به شما علاقه خاصی دارد.

پاور بانک و بلندگوی بلوتوث
حدود قیمت

در محدوده قیمت خود به دنبال باتری های قابل حمل باشید. هرچه کیفیت باتری قابل حمل بالاتر باشد ، قیمت آن نیز بالاتر است. به دنبال پاوربانک های متناسب با نیازهای مالی خود باشید. بسیاری از وب سایت های فناوری بر اساس نسبت کیفیت و قیمت خود ، بررسی محصولات را منتشر می کنند. مطالعه این بررسی ها می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که چقدر مایلید با هر یک مصالحه کنید.

 
پاوربانک ها چه عملکردهای اضافی می توانند داشته باشند؟

 
پورت USB - چه تعداد وجود دارد؟

ببینید باتری قابل حمل چند درگاه شارژ USB دارد. به دنبال یک پاوربانک با حداقل 2 پورت شارژ USB باشید. با این کار می توانید تلفن و دستگاه دیگری را همزمان شارژ کنید. معمولاً اتصالات شارژ باتری خروجی شارژ متفاوتی دارند ، بنابراین می توانید دستگاه های بزرگتر را با همان سرعت دستگاه های کوچکتر شارژ کنید.

به خاطر داشته باشید که شارژ دستگاه های بیشتر روی باتری قابل حمل شما به این معنی است که شما باید مرتباً آنها را شارژ کنید ، یعنی باتری سریع تر تخلیه می شود.

پاوربانک و لپ تاپ
کابلها

اطمینان حاصل کنید که پاوربانک دارای کابل های لازم است. باتری قابل حمل شما حداقل باید کابل تهیه کند تا باتری خود شارژ شود. در حالت ایده آل ، همراه با کابل های USB برای استفاده در دستگاه های شماست. در غیر این صورت ، ممکن است لازم باشد کابل های اضافی را جداگانه خریداری کنید ، که هنگام تخمین هزینه هنگام خرید باتری قابل حمل ، باید آنها را در نظر بگیرید.

در حالت ایده آل ، شما باید به دنبال یک پاوربانک باشید که از همان نوع کابل دستگاه های شما استفاده کند. به این ترتیب ، شما فقط به یک کابل برای هر دو نیاز دارید.

 
نشانگر LED

پاوربانک با LED ind را انتخاب کنید

ایکاتور اطمینان حاصل کنید که باتری قابل حمل انتخاب شده دارای نشانگر LED است که به شما امکان می دهد در هنگام اتمام شارژ و کمبود برق از آن مطلع شوید. اگر باتری قابل حمل شما دارای نشانگر LED نیست ، برای تعیین زمان شارژ آن باید به قضاوت و گمانه زنی خود اعتماد کنید ، که وقتی مشغول کار هستید و نیاز به شارژ دستگاه دارید می تواند دردسر واقعی باشد

پاوربانک و قهوه
صفحه خورشیدی

اگر شما یک ماجراجو واقعی هستید و اغلب در طبیعت در فضای باز و بدون دسترسی به منبع برق برای شارژ دستگاه های خود می مانید ، یک پاوربانک با شارژ خورشیدی فقط برای شما مناسب است!

 
گواهی IP

گواهی مقاومت برای پاوربانک برای کاربرانی که غالباً در محیطی قرار دارند که باتری می تواند به راحتی خراب شود ، به دلیل افتادن ، پاشیدن و غیره ، افزودنی مناسبی است.

این گواهینامه از باتری قابل حمل شما در صورت سقوط ، قرار گرفتن در معرض مایعات و سایر شرایط استرس زا محافظت می کند.

اگر مشاغل شما در چنین محیطی است ، قطعاً باتری های قابل حمل با گواهینامه IP را به شما پیشنهاد می دهیم.

منبع اصلی : https://aloalo.hr/blog/koji-power-bank-kupitig-25/

  • ۹۹/۰۹/۰۷
  • amin rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی