ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

یافتن راهنمای خرید هدفون متناسب با سبک و عادات شنیداری شما ممکن است دشوار باشد - مخصوصاً وقتی مدل های بسیار متنوعی برای انتخاب وجود دارد.

بهترین هدفون شامل همه موارد از هدفون های بی سیم واقعی است که سیم را کاملا قطع می کنند تا هدفون های غوطه وری برای حذف نویز که جهان را مسدود می کنند - و همه چیز در این بین.

آنچه که در بهترین هدفون های سال 2020 مشترک است ، ارائه راحتی ، طراحی زیبا ، بالاترین کیفیت صدا و طیف وسیعی از ویژگی های خارق العاده از جمله دستیارهای صوتی داخلی و اتصال بی سیم است.
کدام سبک هدفون برای شما بهتر است؟

راهنمای جامع TechRadar برای بهترین هدفونی که می توانید امروز بخرید را بررسی کنید:

- بهترین هدفون گوش

- بهترین هدفون بالای گوش.

- بهترین هدفون ها

- بهترین هدفون بی سیم

- بهترین هدفون های بی سیم واقعی

- بهترین هدفون های بی سیم

- بهترین هدفون های حذف کننده نویز

- بهترین هدفون شنا

- بهترین هدفون در حال اجرا

- بهترین هدفون سونی

- بهترین هدفون Bose

- بهترین هدفون Audio-Technica

    Amazon Music Unlimited را با یک نسخه آزمایشی رایگان امتحان کنید: ایالات متحده | انگلستان | AU

یک هدفون عالی برای هر کسی که پادکست را دوست دارد ، به کتابهای صوتی یا دوستداران موسیقی گوش می دهد که کیفیت صدای برتر را نسبت به هر چیز دیگری اولویت دارند ، ضروری است. خبر خوب این است که گزینه های زیادی وجود دارد. می توانید هدفونی را پیدا کنید که متناسب با شما باشد چه به دنبال کیفیت صدای صوتی صوتی باشید و چه هدفون های مقرون به صرفه برای کار کردن.

و به زودی انتخاب بیشتری در راه است. شایعات مربوط به اولین هدفون بالای گوش اپل ، AirPods Pro 2 و AirPods 3 ماه هاست که مورد توجه قرار گرفته است - و ما همچنین اطلاعات بیشتری در مورد اولین هدفون Sonos می شنویم.

با انتخاب گزینه های بسیار ، تصمیم گیری صحیح در خرید می تواند مشکل باشد. به همین دلیل ماموریت ما این است که شما را با بهترین هدفون برای نیازهای خود (و بودجه خود) جلب کنیم.

همچنین یک برنده کلی جدید نیز وجود دارد - Sony WH-1000XM4 XM3s را غصب کرده است تا به لطف ادامه صدای عالی ، به علاوه انبوهی از ویژگی های جالب جدید از جمله افزایش صدا ، لغو سازگار بودن صدا ، و صحبت کنید تا گپ بزنید.

ما شما را تشویق می کنیم که به همه هدفون های ذکر شده در TechRadar نگاه کنید. اما اگر عجله دارید و فقط می خواهید بهترین هدفونی را که پول شما در حال حاضر می تواند پیدا کند پیدا کنید ، بهترین گزینه های مربوط به هر دسته زیر را بررسی کنید.
بهترین معاملات هدفون Cyber ​​Monday که هنوز موجود است

فروش Black Friday و Cyber ​​Monday 2020 اکنون به طور رسمی به پایان رسیده است. اما این بدان معنا نیست که معاملات عالی دوشنبه سایبری در هدفون هنوز در دسترس نیست. در اینجا برخی از بهترین معاملات هدفون Cyber ​​Monday را مشاهده کرده ایم که در ایالات متحده و انگلیس زندگی می کنند. اما سریع عمل کنید - اکنون که فصل فروش از بین رفته است ، نمی توانیم تضمین کنیم که این تخفیف ها برای مدت طولانی برقرار خواهند بود.

  • ۹۹/۰۹/۱۶
  • amin rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی