ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

بهترین هدفون ورزشی. راهنمای خرید آیا به دنبال یک هدفون ورزشی هستید؟ اما یافتن یک محصول با ارزش اثبات بیش از حد انتظار است؟ بهترین مدل هایی که می توانید در فروش پیدا کنید ، در واقع تمام لاستیک های تحریک کننده ای است که به گوش شما وارد می شوند و شما نمی توانید آنها را تحمل کنید.
این برای شما اتفاق می افتد ، اینطور نیست؟

سپس باید بدانید که به جای درست آمده اید. در واقع ، در آموزش امروز لیستی از بهترین هدفون های موجود در بازار را راهنمای خرید هدفون به شما ارائه می دهم. علاوه بر این ، من نه تنها در مورد هدفون برای ورزش صحبت خواهم کرد ، بلکه انواع هدفون را لیست می کنم. البته ، همه آنها یک چیز مشترک دارند - آنها شنونده فعلی نیستند. یعنی لازم نیست خیلی به گوش برسند.

اگرچه مدلهای بسیاری از هدفونها در سالهای اخیر در بازار ظاهر شده است ، اما در راهنمای من به سنج سنتی که سالهاست ارزیابی می کنیم اشاره می کنم که قبلاً همه کاره ترین و راحت ترین راه حل برای بیشتر کاربران بود. به هر حال ، هدفون داخل گوش ناشنیده دارای مزایایی نسبت به اندازه گوش است. به عنوان مثال ، آنها در برابر صداهای اطراف عایق صدا نیستند ، قطعات کمتری برای پوشیدن دارند و در طولانی مدت پوشیدن آنها راحت تر است

خوشبختانه هدفون های غیرمجاز فقط مربوط به گذشته نیست ، هنوز موارد زیادی در بازار وجود دارد ، از ارزان ترین مدل های دارای میکروفون مناسب برای گوش دادن به مکالمات تلفنی گرفته تا موسیقی های مات ، تا بهترین هدفون ها. هدف اصلی آنها طرفداران موسیقی است.

رسپس هدفونهای بی سیم وجود دارد که من مطمئن هستم در چند ماه گذشته در مورد آنها شنیده اید (آنها کاملاً بی سیم هستند). با این حال ، اگر لازم است بیشتر بدانید ، توصیه می کنم نکات زیر را در این راهنما بخوانید ، جایی که من قبل از شروع خرید جفت هدفون ورزشی جدید ، اصول آن را توضیح خواهم داد.

بهترین هدفون ورزشی. انواع

هدفون های غیر هدفنی ، عمدتا در نوع اتصال آنها متفاوت است. در اینجا تمام جزئیات ذکر شده است

هدفون های رشته ای ورزشی

هدفونهایی که در گوش قرار نمی گیرند می توانند از طریق اتصال فیزیکی: بی سیم فروخته شوند. در حالت اول ، می توانید هدفونی پیدا کنید که از کابل آنالوگ 3.5 میلی متری سنتی ، به اصطلاح جک صوتی ، حتی مدل هایی که دارای اتصال دیجیتال هستند استفاده می شود ، که عمدتا برای رایانه ها ، تلفن های هوشمند ، تبلت ها و دستگاه های IT طراحی شده اند. از جمله محبوب ترین فن آوری ها می توان به هدفون های غیر کابل USB Type-C و هدفون با رابط Lightning (برای iPhone و iPad) اشاره کرد.

مورد اول را می توان با تلفن های هوشمند یا تبلت های اندرویدی ، برخی از مدل های iPad Pro یا لپ تاپ های رایانه ای استفاده کرد

اتصال Lightning فقط در دستگاه های تلفن همراه اپل (به استثنای برخی از iPad Pro) در دسترس است. مدلهای تنشی معمولاً کیفیت صوتی برتر را در مقایسه با مدلهای بی سیم ارائه می دهند ، زیرا کیفیت صدا از تخریب فشرده سازی معمول استفاده شده با پروتکل بلوتوث رنج نمی برد. با این حال ، آخرین کدک های بلوتوث به طور قابل توجهی بهبود یافته اند ، و به خاطر داشته باشید که ممکن است هنگام دور بودن از خانه در صورت استفاده از هدفون ، کابل ناخوشایند باشد.

هدفون بی سیم

زیرا به راحتی می توانید با استفاده از هدفون های بی سیم خلاص شوید اینها مواردی هستند که نیازی به اتصال فیزیکی به منبع ندارند اما دومی از طریق استاندارد بی سیم متصل می شوند. اکنون همه هدفون های بی سیم موجود در بازار از پروتکل بلوتوث استفاده می کنند ، یک فناوری کم مصرف که به شما امکان می دهد کیفیت صدا را در کمترین حالت ممکن قربانی کنید بدون اینکه به گوش دادن از راه دور آسیب برساند.

با برخی از کدک ها ، مانند APTX یا Qualcomm ، هدست های بلوتوث غیر گوش شما می توانند صوتی با کیفیت خوب و تأخیر کم را ارائه دهند. درست است که در حالت نهفته ، همیشه با یک جفت هدست بلوتوث در دسترس است ، عاملی که آنها را بی اثر می کند ، به عنوان مثال با بازی در زمان واقعی. همچنین بررسی کنید که آیا آنها دارای وضوح تصویر بالا هستند یا خیر. خصوصاً اگر می خواهید از هدفون برای موسیقی با کیفیت بالا استفاده کنید. این نشان می دهد که هدفون ها می توانند با وضوح بالاتر 16 بیت و 44 کیلوهرتز موسیقی پخش کنند

بدون کابل ، هدفون های بی سیم از سازهای کوبه ای استفاده می کنند. هرچه استقلال بیشتر باشد ، مدت طولانی تری می توانید به موسیقی گوش دهید یا مکالمه کنید.
هدفون بی سیم واقعی (یا واقعاً بی سیم)

بی سیم سنج واقعی ، در داخل بی سیم ، در سال های اخیر بسیار محبوب شده است ، به لطف ورود Apple AirPods و در واقع ، این یک راه حل مشترک برای مشکل استقلال هدفون است.

این سنج نیاز به وجود یک کیف باتری یکپارچه دارد که در آن می توانید هدفون را در صورت عدم استفاده ذخیره کنید. این امکان را برای شما فراهم می کند تا باتری های هدفون را در صورت عدم نیاز شارژ کنید و همچنین استقلال شما در هنگام دور بودن از خانه را افزایش دهید

مشخصات فنی:

پس از شناسایی قابلیت های مختلف اتصال هدفون های غیر داخلی ، به سراغ مشخصات فنی می رویم ، یعنی ویژگی هایی که قابلیت های هدفون و عملکردهایی را که با نیازهای مختلف کاربران سازگار است یا نه ، نشان می دهد.

در زیر ویژگی های اصلی تعریف کننده کیفیت صدا را ذکر کرده ام ، بنابراین می توانید کیفیت هدفون ها را حتی قبل از استفاده از آنها حدس بزنید.

پاسخ فرکانس

صحبت از کیفیت صدا ، پاسخ فرکانس یکی از مهمترین ویژگی هاست. اندازه گیری آن بر حسب هرتز (هرتز) است و دامنه فرکانسی را که هدفون ها می توانند در یک فاصله خاص تولید کنند تعیین می کند.

این در دسی بل (دسی بل) اندازه گیری می شود که در آن هدفون فرکانس های مشخص شده را تولید می کند. گوش انسان به طور کلی از 20 هرتز تا 20000 هرتز می تواند بشنود و هدفون ها اغلب برای تولید مثل ، با برخی از میرایی ، طیف وسیعی از فرکانس های قابل شنیدن برای انسان است. با این حال ، هرچه پاسخ فرکانس طولانی تر باشد ، صدا بر روی کاغذ بهتر تولید می شود

http://amindl.4kia.ir/info2/367829/a/

  • ۹۹/۰۹/۱۸
  • amin rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی