ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

کد تخفیف دیجی کالا یا کوپن تخفیف دیجی کالا که اکثرا مشتریان پروپا قرص دیجی کالا از آن خبر دارند یکی از بهترین کد های تخفیف

در بین فروشگاه های اینترنتی در ایران است.

شاید برایتان جالب باشد تا سرگذشتی از دیجی کالا را برایتان بگویم. دیجی کالا یکی از اولین فروشگاه های اینترتی در ایران است و توسط دو برادر دو قلو به نام های حمید و سعید محمدی در سال هشتاد و پنج ایجاد شد.

دیجی کالا در طی این چند سال فراز و فرود های زیادی داشته است و تا مرز ورشکستگی رفته است اما خود را توانسته در دل مردم به دست آورد و خرید های اینترنتی را در ایران شکوفا کند.

کد های تخفیف دیجی کالا یکی از راه حل های دیجی کالا برای تشویق مردم به خرید های اینترنتی بود.

شما می توانید با استفاده از این کد ها تخفیف های ویژه ای را روی محصول های انتخابی تان اعمال کنید و از آن ها لذت ببرید!

اما شاید برایتان سوال پیش بیاید کد کد های تخفیف دیجی کالا چند نوع است؟

تا الان دیجی کالا کد های تخفیف در قالب های متنوعی روانه کرده است که تا کنون به شکل زیر است :

کد تخفیف ۱۰۰ درصدی خرید لامپ و ریسه دیجی کالا

با استفاده از این کد تخفیف می توانید ۱۰۰ درصد تخفیف تا سقف ۳۰ هزار تومان از محصولات ریسه و لامپ دیجی کالا دریافت کنید. برای ذخیره کد تخفیف و مشاهده تخفیف بر روی «مشاهده کد» کلیک نمایید.

کد تخفیف ۳۰ هزار تومانی اولین خرید دیجی کالا

با استفاده از این کد تخفیف می توانید ۳۰ هزار تومان تخفیف اولین خرید از دیجی کالا دریافت کنید. برای ذخیره کد تخفیف و مشاهده تخفیف بر روی «مشاهده کد» کلیک نمایید

کد تخفیف ۴ درصدی منتخب لوازم خانگی دیجی کالا

با استفاده از این کد تخفیف می توانید ۴ درصد تخفیف خرید لوازم خانگی از دیجی کالا دریافت کنید. برای ذخیره کد تخفیف و مشاهده تخفیف بر روی «مشاهده کد» کلیک نمایید.

کد تخفیف ۱۰ درصدی محصولات برند مل اند موژ دیجی کالا

با استفاده از این کد تخفیف می توانید ۱۰ درصد تخفیف محصولات برند مل اند موژ را از دیجی کالا دریافت کنید. برای ذخیره کد تخفیف و مشاهده تخفیف بر روی «مشاهده کد» کلیک نمایید.

تا ۴۰ درصد تخفیف ساعت مچی دیجی کالا

دریافت تا ۴۰ درصد تخفیف ساعت مچی دیجی کالا، بدون نیاز به استفاده از کد تخفیف. برای مشاهده تخفیف بر روی «پیشنهاد تخفیف‌دار» کلیک و سپس بر روی «رفتن به سایت فروشگاه» کلیک نمایید.

کالاهای با تخفیف بالای ۴۰ درصد دیجی کالا

کالاهای با تخفیف بالای ۴۰ درصد دیجی کالا، بدون نیاز به استفاده از کد تخفیف. برای مشاهده تخفیف بر روی «پیشنهاد تخفیف‌دار» کلیک و سپس بر روی «رفتن به سایت فروشگاه» کلیک نمایید.

دریافت کد تخفیف از گردونه شانس تپسی

با ورود به سایت تپسی از طریق کلیک بر روی «پیشنهاد تخفیف دار» و سپس «رفتن به سایت فروشگاه» و شرکت در گردونه شانس تپسی می توانید کد تخفیف تپسی، دیجی کالا، دیجی استایل، نماوا، مکتب خونه، فیدیبو و سایر فروشگاه ها را دریافت کنید.

تا ۱۵ درصد تخفیف لپ تاپ دیجی کالا

دریافت تا ۱۵ درصد تخفیف لپ تاپ دیجی کالا، بدون نیاز به استفاده از کد تخفیف. برای مشاهده تخفیف بر روی «پیشنهاد تخفیف‌دار» کلیک و سپس بر روی «رفتن به سایت فروشگاه» کلیک نمایید.

 

۳۹ درصد تخفیف اندروید باکس نماوا به همراه کارت هدیه ۱ سال اشتراک نماوا و ۱ سال اینترنت شاتل

دریافت ۳۹ درصد تخفیف اندروید باکس نماوا به همراه کارت هدیه ۱ سال اشتراک نماوا و ۱ سال اینترنت شاتل از دیجی کالا، بدون نیاز به استفاده از کد تخفیف. برای مشاهده تخفیف بر روی «پیشنهاد تخفیف‌دار» کلیک و سپس بر روی «رفتن به سایت فروشگاه» کلیک نمایید.

virgool.io/@m_209975/کد-تخفیف-های-جدید-دیجی-کالا-کد-تخفیف-امروز-wxiqy9t1smjn

  • ۹۹/۰۹/۲۵
  • amin rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی