ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

امکان ندارد که اهل اینترنت باشید و اسم دیجی کالا به گوشتان نخورده باشد. دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه است که در سال 1385 با 5 کارمند

تاسیس شد و امروز به در مدت زمان 15 سال به یک فروشگاه های اینترنتی بی رغیب در ایران تبدیل شده است.کد تخفیف دیجی کالا یکی از بهترین کد های تخفیف در بین فروشگاه های اینترنتی است. اگر میخواهید بهترین د های تخفیف دیجی کالا را به دست بیاورید حتما این مقاله کامل را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید کد ای تخفیف جدید را به دست بیاوریدو از آنها استفاده کنید. امروزه سایت های زیادی اقدام به نشر می کنند و کار اصلی شان هم همین است مانند سایت حراجی روز که در زمینه راهنمای خرید محصولات و منتشر کردن کد تخفیف دیجی کالا کار می کند.

خرید با تخفیف برای هر کسی لذت بخش است. فروشگاه های اینترنتی مختلفی برای تحریک مردم برای خرید محصولاتشان اقدام به ارائه کد تخفیف می کنند.

دیجی کالا نیز با ارائه کوپن های تخفیف بسیار هیجان آور، مشتریان دائمی زیادی را به دست آورده است. بساری از افراد دوست دارند که خرید هایشان را با تخفیف ویژه از دیجی کالا دریافت کنند. اما باید بدانید که کد های اکثر فروشگاه های اینترنتی همیشگی نیست و ممکن است در عرض نیم ساعت غیرفعال شود!

معمولا کد هایی در مدت زمان کوتاه غیرفعال می شوند که خیلی خاص باشند! به عنوان مثال در این چند ماه اخیر تا به الان دیجی کالا کوپن هایی را منتشر کرده که با استفاده از آن می توان تا سقف 30 هزار تومان از فروشگاهش به صورن رایگان خرید کرد!!

اگر شما هم دوست دارید از جدیدترین کد های تخفیف دیجی کالا باخبر شوید حتما هر روز به این نوشته سر بزنید.

کد های پایان این نوشته به طور مداوم آپدیت می شوند.

چگونه جدید ترین کوپن های تخفیف دیجی کالا را دریافت کنیم؟

همانطور که در بالا گفتیم برخی از کد تخفیف ها در عرض نیم ساعت غیر فعال می شوند به همین دلیل باید سریع تر از کد ها اطلاع پیدا کنید. روش های زیادی بسیار زیادی برای دریافت کد تخفیف وجود دارد که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

حراجی روز

خیلی دوست داشتم سایتی ایجاد کنم که اقدام به تولید محتوا در زمینه راهنمای خرید کنم و به مردم کمک کنم که خرید به صرفه و بهتری داشته باشند، که بعد از کلنجار های زیادی که با خودم داشتم بالاخره حراجی روز رو ایجاد کردم و اقدام به تولید محتوا در زمینه راهنمای خرید کردم. با گذشت زمان و بازخورد های خوبی که از مردم گرفتم فهمیدم که باید یک بخش دیگه به سایت با عنوان کد های تخفیف ایجاد کنم و در آن بخش جدید ترین کد ها را از تمام مکان ها جمع آوری و در آنجا قرار دهم. شما کاربر عزیز می توانید از طریق لینک زیر به وب سایت حراجی روز بروید و کوپن های تخفیف روز دیجی کالا را مشاهده کنید.

برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.

عضویت در خبرنامه دیجی کالا

 

 

یکی از بهترین راه ها برای اینکه از جدید ترین کد های تخفیف دیجی کالا با خبر شوید عضویت در خبرنامه دیجی کالا است. برای اینکار ابتدا به سایت دیجی کالا بروید سپس به انتهای صفحه بروید و در قسمت "از جدیدترین اخبار و تخفیف های دیجیکالا با خبر شوید" می توانید ایمیل خود را ثبت کنید.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی نیز یکی از بهترین راه های دریافت سریع کد است. کانال های تلگرام بسیار زیادی این کد ها را منتشر می کنند که حتی در سطح وب نیز پیدا نمی شود! با یک سرچ کوچک می توانید این کانال های تلگرام و پیج های اینستاگرام را پیدا کنید.

موپن ، تخفیفان و ...

 

 

 

موپن و تخفیفان و ... جزء سایت های بسیار خوب در زمینه انتشار انواع کد تخفیف است در این سایت ها شما می توانید علاوه بر پیدا کردن کد های تخفیف فروشگاه های اینترنتی به کد های تخفیف دیگر سایت ها مانند وب سایت های آموزشی و ... دسترسی پیدا کنید.

تکان شگفت انگیز!

 

علاوه بر روش های بالا ، شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن هایی مانند ایرانسل انواع کد ها را دریافت کنید که کد هایی از این اپلیکیشن ها می گیرید معمولا اختصاصی هستند. برای این کار وارد برنامه ایرانسل من می شوید و در بخش تکان شگفت انگیز می توانید علاوه بر کد تخفیف جوایز دیگری برند شوید!

دیجی کلاب

 

 

یک روش دیگر که خیلی عالی است باشگاه مشتریان دیجی کالا یا دیجی کلاب است. با امتیاز جمع از دیجی کالا شما می توانید در گردونه شانس، شانس خود را امتحان و جوایز مختلفی را برنده شوید.

دیجی پلاس

دیجی پلاس به تازگی توسط دیجی کالا معرفی شده است. با ثبت نام در دیجی پلاس شما می توانید 📷ارسال رایگان📷شگفت‌انگیز اختصاصی📷هدیه نقدی📷ظرفیت اختصاصی📷بازگشت کالا تا ۳۰ روز📷ارسال فوری پلاس را دریافت کنید.

شگفت انگیز دیجی کالا

شگفت انگیز دیجی کالا مکان خوب برای دریافت کوپن تخفیف است. در این بخش روزانه تعدادی کالا با تخفیف ویژه و با قیمتی کمتر از قیمت همیشگی خود، تنها به مدت ۲۴ ساعت عرضه می‌شوند.

 

منبع : کد تخفیف دیجی کالا

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • amin rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی