ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

در این کطلب می خواهیم شما را با راهنمای خرید لپ تاپ و خرید بهترین لپ تاپ آشنا کنیم. اگر دوست دارید بهترین لپ تاپ را بخرید با ما همراه باشید...

همانطور که گفتیم می خواهیم در این مقاله شما را با خرید لپ تاپ باکفیت و راهنمای خرید لپ تاپ آشنا کنیم.

اولین کاری که باید انجام دهید تعریف نیازهای شماست. لپ تاپ ها را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

جهانی. اگر قصد دارید از آن برای قسمت کوچکی از همه چیز استفاده کنید یا آن را با خانواده به اشتراک بگذارید ، می توانید آن را یک لپ تاپ ارزان قیمت 15 اینچی بدانید ، به احتمال زیاد در یک مکان خاص قرار دارد ، و وزن در اینجا مهم نیست. این گزینه موقعیت مشخصی ندارد و برای مطالعه ، کار یا بازی کاملاً مناسب است و همچنین می تواند نقش تنها رایانه در خانه را بر عهده بگیرد. اگر قصد دارید آن را با خود ببرید ، گزینه های سبک تر ، 11 تا 13 اینچ را در نظر بگیرید. انتظار می رود 300 تا 800 دلار هزینه کنید ، بسته به اندازه ، RAM و قابلیت های گرافیکی.

لپ تاپ های تجاری نوت بوک های سطح پایین (معمولاً سطوح مات ، مشکی یا فلزی ، خطوط تیز) باز نبود عناصر چندرسانه ای اضافی. چه یک رهبر باشید و چه یک دانشجو و هدف اصلی شما نوشتن و ویرایش متن ، اجرای صفحه گسترده و ایجاد سخنرانی است ، پس شما یک لپ تاپ با صفحه کلید راحت ، ساختاری محکم را تحمل فشار ناشی از استفاده فعال ، صفحه تمیز و باتری پایدار را ترجیح می دهید.

Ultrabooks دستگاه های سبک و ناب. آنها با سبک ، خودمختاری بالا ، عملکرد عالی و قیمت بالا متمایز هستند. آنها دارای طراحی های ظریف با استفاده از آلیاژهای مختلف ، فیبر کربن ، شیشه و غیره هستند. اگر فرد ثروتمندی هستید که می خواهید بر وضعیت خود تأکید کنید یا کاربری هستید که تحرک و طراحی برای او از ویژگی های اصلی یک لپ تاپ است ، Ultrabook برای شما مناسب است. متأسفانه در دیواره نازک جایی برای کارت گرافیک جداگانه وجود ندارد ، بنابراین شما باید به یک شتاب دهنده ویدیویی بسنده کنید.

قمار یا بازی. اگر جدیدترین بازی ها را انجام می دهید ، به یک لپ تاپ با طراحی فوق العاده ، یک پردازنده قدرتمند و کارت گرافیک ، یک گرافیک گرافیکی درجه یک ، یک صفحه نمایش بزرگ و سریع با وضوح بالا ، یک صفحه کلید با نور پس زمینه بهینه شده و بلندگوهای بازی قدرتمند نیاز دارید. چنین دستگاه هایی کاملا گران هستند ؛ قیمت آنها 1000 دلار و بیشتر است.

نوت بوک های خلاق / چندرسانه ای. آنها دارای یک طراحی چشمگیر هستند: عملکردی که برای انجام کارهای مختلف (بازی ها ، موسیقی ، ارائه ها) کافی است ، اما در درجه اول برای ویرایش فیلم ها یا عکس ها است. اینها لپ تاپ هایی با پردازنده قدرتمند ، گرافیک گسسته ، درایوهای حالت جامد (Solid State Drive / SSD) و صفحه نمایش بزرگ با وضوح بالا (Full HD یا بالاتر) هستند. انتظار دارید بیش از 1000 دلار هزینه کنید.

سفر اینترنتی / ایمیل آسان نامه / رایانه دوم. اگر قصد دارید از لپ تاپ خود برای وب گردی استفاده کنید ، به مرور ایمیل ، معاشرت بپردازید. شبکه ها ، لپ تاپ خود را با کودکان خود به اشتراک بگذارید یا از آن به عنوان لوازم جانبی در کنار رایانه اصلی خود استفاده کنید ، می توانید یک لپ تاپ یا Chromebook / Chromebook ارزان قیمت انتخاب کنید که دارای سیستم عامل Google Chrome است.
2. اندازه لپ تاپ را انتخاب کنید

شما باید تصمیم بگیرید که لپ تاپ شما چقدر قابل حمل است. بیایید بر اساس اندازه صفحه نمایش طبقه بندی کنیم.

11 تا 12 اینچ 11 باریک ترین لپ تاپ های "12" معمولاً کمتر از 1.3 کیلوگرم وزن دارند (بسیاری از Chromebook ها در این گروه قرار می گیرند). اما برای برخی از کاربران صفحه کلید صفحه نمایش محدود خواهد شد.

13 تا 14 اینچ این اندازه بهترین تعادل را برای سهولت استفاده فراهم می کند. لپ تاپ هایی با صفحه نمایش 13 یا 14 اینچی معمولاً بیش از 1.5 کیلوگرم وزن دارند و با صفحه کلید مناسب و اندازه صفحه نمایش ، به راحتی در دامان شما قرار می گیرند.

15 اینچ این متداول ترین اندازه است. لپ تاپ های 15 اینچی عموماً مقرون به صرفه ترند ، اگر قصد انتقال مداوم آن را ندارید ، وزن آنها از 2.2 کیلوگرم تا 2.7 کیلوگرم است. این برای شماست. تقریباً همه مدل های 15 اینچ دارای درایو DVD هستند.

17 اینچ و بیشتر اگر اندازه صفحه را تا حد ممکن بزرگ ترجیح می دهید ، 17-18 می تواند قدرت مورد نیاز برای پشتیبانی از عملکرد کلاس بازی و یا ایستگاه کاری مدرن را تأمین کند. بهتر است آن را با خود نبرید ، وزن چنین لپ تاپی از 3 کیلوگرم است.
3. صفحه کلید و صفحه لمسی را بررسی کنید

حتی در شرایطی که لپ تاپ از نظر اقتصادی ضعیف است ، حتی پیشرفته ترین شرایط فنی جهان نیز از بین می رود. برای آزمایش این کیفیت بالقوه چند سوال از خود بپرسید. آیا صفحه کلید لمس پایداری دارد؟ آیا فضای کافی بین کلیدها وجود دارد؟ Touchpad چگونه کار می کند؟ آیا نقاط مرده ای وجود دارد؟ اگر ماوس در مجموعه موجود باشد ، استفاده از آن چقدر راحت است؟

اگر از لپ تاپ ویندوز 8.1 استفاده می کنید ، پوشه را بررسی کنید تا از عملکرد درست آن مطمئن شوید. اپل و لنوو صفحه کلیدهای مناسب و کلیدهای لمسی را ارائه می دهند.
4. پیکربندی نوت بوک

مشخصات لپ تاپ ها مانند پردازنده ، دیسک سخت ، تراشه گرافیکی RAM نمی تواند برای بسیاری گیج کننده باشد ، m

اگر تعدادی از خصوصیات در ذهن شما به هم ریخته شود ، ناامید نشوید. آنچه شما نیاز دارید بستگی به آنچه قصد دارید با لپ تاپ خود انجام دهید. وظایف پرمصرف بیشتر مانند پشتیبانی از بازی سه بعدی و ویرایش فیلم HD به اجزای گران تری احتیاج دارند.
باید به م theلفه های اصلی توجه کنیم.

پردازنده: ارزان ترین لپ تاپ های موجود در بازار به پردازنده های AMD E Series یا Intel Pentium / Celeron مجهز شده اند. آنها سعی می کنند وظایف جدی مربوط به بازی و چندرسانه ای را حل کنند ، اما عملکرد آنها در وب گردی ، کار از طریق پست و استفاده از شبکه های اجتماعی است ... اگر در حال خرید سیستمی مبتنی بر پردازنده سریال Intel Core هستید ، حتما 4- دریافت کنید. نسل اول پردازنده Intel Core ("Haswell") برای بهترین عملکرد و عملکرد باتری. شما می فهمید که این Haswell است اگر شماره مدل با 4 شروع شود ، به عنوان مثال Intel Core i5-4200U.

اگر در حال خرید رایانه شخصی میان رده هستید ، به کمتر از پردازنده Intel Core i3 یا سری AMD A بسنده نکنید. با بیش از 500 دلار ، حداقل به یک پردازنده Intel Core i5 اعتماد کنید - بهترین گزینه امروز ، در صورت نیاز به عملکرد پیشرفته ، می تواند سرعت ساعت را افزایش دهد. کاربران برق و بازیکنان از سیستمی کمتر از Core i7 و ترجیحاً با تراشه چهار هسته ای راضی نخواهند بود.

رم: وقتی صحبت از حافظه دسترسی تصادفی (RAM) می شود ، حتی در ارزانترین لپ تاپ های مدرن نیز 4 گیگابایت حافظه را بخاطر بسپارید. و با داشتن 8 گیگابایت بهتر می توانید به نرم افزار با کیفیت بالا برای قابلیت انعطاف پذیری بیشتر مجهز شوید.

دیسک سخت / SSD: برای بیشتر کاربران ، سرعت دیسک مهمتر از قدرت است. درایو دیسک سخت (SSD) بیش از درایو دیسک سخت (دیسک سخت) است ، سرعت شرکای مکانیکی را دو تا سه برابر فراهم می کند. اما SSD گران ترند و ظرفیت بسیار کمتری دارند ، معمولاً 128-256 گیگابایت.

اگر SSD برای شما گران است یا به انرژی بیشتری احتیاج دارید ، بهتر است یک هارد دیسک با سرعت 5400 دور در دقیقه یا حتی بهتر - 7200 دور در دقیقه انتخاب کنید. اگر قصد دارید چند فیلم و بازی را بر روی هارد خود ذخیره کنید ، 320 گیگابایت برای شما کافی است ، درایو 500 گیگابایتی یا 750 گیگابایتی ترجیح داده می شود ، اما هزینه بیشتری دارد.

حافظه پنهان فلش برخی از لپ تاپ های اولترابوک 8 دارای 8 گیگابایت ، 16 گیگابایت یا 32 گیگابایت حافظه فلش همراه با یک هارددیسک سنتی برای افزایش کارایی هستند. اما این باعث افزایش سرعت رایانه شما به سطح SSD نمی شود. Flash Cache به شما در بهبود نصب و نصب زمان نصب و راه اندازی داده های دیسک سخت کمک می کند.

نمایش هرچه تعداد پیکسل های بیشتر ، اطلاعات بیشتری را می توان روی صفحه نمایش داد و تصویر واضح تر به نظر می رسد. بیشتر لپ تاپ های ارزان قیمت 1366 send 768 پیکسل ارسال می کنند. توصیه می کنیم در صورت امکان یک لپ تاپ با پیکسل های بالاتر ، 1600 00 900 ، 1920 10 1080 یا بالاتر انتخاب کنید. همیشه بالاترین وضوح موجود را برای بهترین تجربه مشاهده ترجیح دهید. یک پنل فول اچ دی (1920 10 1080) حدود 150 دلار بیشتر از یک صفحه نمایش معمولی هزینه دارد ، اما ارزش آن را دارد ، مخصوصاً وقتی صحبت از یک مانیتور بزرگ باشد.

صفحه لمسی. صفحه لمسی لپ تاپ در سیستم عامل windows 8 فقط به لذت برقراری ارتباط با دستگاه می افزاید. امروز می توانید با کمتر از 500 دلار و با اختلاف قیمت 100 تا 150 دلار برای دستگاهی با پیکربندی مشابه ، یک لپ تاپ صفحه لمسی تهیه کنید. لطفا توجه داشته باشید که صفحه های لمسی در مقایسه با صفحه نمایش های غیر لمسی ، وزن را افزایش می دهند و مصرف برق را افزایش می دهند.

کارت گرافیک: به طور کلی ، یک تراشه گرافیکی یکپارچه (آنچه در مادربرد تعبیه شده است) برای کارهای اساسی ، از جمله وبگردی ، تماشای فیلم ، حتی بازی و صرفه جویی در بودجه شما مناسب خواهد بود. اما پردازنده گرافیکی متفاوت با AMD یا Nvidia تفاوت چشمگیری در هنگام اجرای سخت ترین بازی ها ایجاد می کند. چنین پردازنده ای دارای یک حافظه ویدیویی ویژه خواهد بود. به علاوه یک GPU (واحد پردازش گرافیک) خوب می تواند سرعت پخش فیلم را افزایش داده و ویرایش فیلم را تقویت کند.

همانند پردازنده ها ، کارت های ویدیو دارای سطح بالا و پایین هستند. انویدیا و AMD طیف گسترده ای از کارت گرافیک ها را دارند. به طور کلی ، لپ تاپ های مخصوص بازی و آنهایی که روی گرافیک متمرکز هستند ، بهترین کارت گرافیک را دارند و حتی گران ترین آنها نیز دو GPU دارند.

درایوهای DVD / Blu-Ray. لپ تاپ های دوره لپ تاپ کمتر و کمتر به درایو نوری مجهز هستند. به این دلیل است که می توانید اکثر برنامه ها و فیلم ها را از اینترنت بارگیری کنید. اگر دیسک نمی سوزانید و قصد دیدن فیلم های Blu-ray را ندارید ، نیازی به چنین دیسکی ندارید. این بدان معناست که در غیاب آنها می توانید حدود 200 گرم از کل وزن را پس انداز کنید.
5. هیبرید 2 در 1 یا یک لپ تاپ سنتی؟

اینجا ویندوز 8 را اجرا می کند

تعدادی رایانه لپ تاپ ترکیبی را معرفی کرد که به تبلت تبدیل می شوند. از جمله یوگای Lenovo IdeaPad که 360 درجه برابر می شود.

اگر ایده استفاده از لپ تاپ خود در حالت رایانه لوحی را دوست دارید هر از گاهی ، پس روکش مبلمان Lenovo IdeaPad Yoga می تواند یک انتخاب همه کاره باشد. اما اگر انعطاف پذیری بیشتری برای استفاده از دستگاه به عنوان یک تبلت مستقل می خواهید ، طراحی جداشونده بهتر است.
6. از باتری صرف نظر نکنید

هیچ کس نمی خواهد از پریز برق جدا شود ، حتی اگر این امکان وجود داشته باشد. هنگام خرید لپ تاپ 15 اینچی به خاطر داشته باشید که باتری آن باید حداقل 4 ساعت بدون شارژ مجدد دوام بیاورد. اگر قصد دارید به اندازه کافی تحرک داشته باشید ، به دنبال مدل هایی باشید که بیش از 6 ساعت کار خودمختار داشته باشند ، در حالت ایده آل بیش از 7 ساعت. بیشترین عمر باتری در دفترهای مشاغل. آنها این کار را برای 10 تا 20 ساعت بدون شارژ مجدد انجام می دهند.

برای تعیین طول عمر باتری لپ تاپ خود ، بررسی های تحلیلگران کاربر و شخص ثالث را بخوانید ؛ فقط به اطمینان تولیدکنندگان اعتماد نکنید. طول عمر واقعی باتری بستگی به روشنایی صفحه و ماهیت وظایف انجام شده دارد (فیلم بیشتر از خزیدن در وب انرژی مصرف می کند).

اگر می توانید ، باتری اضافی پرداخت کنید ، پشیمان نمی شوید. و توجه داشته باشید که برخی از لپ تاپ ها (به عنوان مثال MacBook Air) مجهز به باتری های غیرقابل جابجایی هستند که نمی توانند به صورت دستی به روز شوند.
7. محدوده قیمت لپ تاپ را انتخاب کنید

شما می توانید تا 500 دلار یک لپ تاپ خوب بخرید ، اما اگر بودجه شما امکان بیشتری برای این کار فراهم کند ، دستگاهی با کیفیت ساخت بهتر ، دوام باتری بیشتر ، صفحه نمایش تیزتر و عملکرد بهتر دریافت خواهید کرد. و اکنون اطلاعات بیشتر در مورد هر گروه قیمت.

300 تا 600 دلار. با کمتر از 600 دلار یعنی شما می توانید یک لپ تاپ با پردازنده Intel Core i5 یا AMD A8 ، 4 تا 8 گیگابایت رم و 500 گیگابایت هارد دیسک دریافت کنید.

600 تا 800 دلار بیش از 600 دلار به این معنی است که ویژگی های بیشتری برای یک محصول برتر مانند یک مورد فلزی وجود دارد. با افزایش دامنه قیمت ، تولیدکنندگان روی ویژگی هایی مانند بلندگوهای بهبودیافته و صفحه کلید روشن سرمایه گذاری می کنند. در این محدوده می توانید فلش و صفحه نمایش با وضوح 1600 of 900 یا بالاتر دریافت کنید.

بیش از 800 دلار لپ تاپ های موبایل قدرتمندتر در اینجا منتظر شما هستند. آنها دارای صفحه نمایش با رزولوشن بالا ، پردازنده های سریع و احتمالاً گرافیک گسسته هستند. دستگاه های سبک ، محکم و پربار مانند MacBook Air - Lenovo ThinkPad X1 Carbon - غالباً بیش از 1000 دلار قیمت دارند. قیمت یک نوت بوک گران قیمت مخصوص بازی یا مد می تواند به راحتی از 1500 دلار ، تا 2500 یا 3000 دلار فراتر رود.

خرید لپ تاپ یک کار کاملا جدی است. بنابراین ، شما باید با دقت برای آن آماده شوید. ابتدا به طیف وسیعی از فروشگاه های موجود نگاه کنید. قیمت مارک های مختلف مدل های مورد علاقه خود را مقایسه کنید. زیرا غالباً اتفاق می افتد که قیمت همان مدل می تواند تفاوت چشمگیری با فروشندگان مختلف داشته باشد. وی همچنین می تواند تصمیم بگیرد که لپ تاپ خریداری شده چه عملکردهایی را انجام خواهد داد. و این همان چیزی است که باید هنگام انتخاب یک مدل خاص هدایت شود.

چندین کلاس کامپیوترهای جمع و جور وجود دارد: بازی ، کار ، مراکز چندرسانه ای. هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند ، پارامترهای مختلف عملکردی دارند. به عنوان مثال ، اگر دستگاه برای کار خریداری شده باشد ، توقف با یک کارت گرافیک بسیار قدرتمند "جلوی رایانه با حافظه زیاد" منطقی نیست. اگر برعکس ، از آن برای بازی استفاده می شود ، برای پردازش یک کارت گرافیک گسسته خوب ، به پردازنده قدرتمندی نیاز دارید. بنابراین ، قبل از دویدن به فروشگاه برای رایانه جدید ، باید در مورد همه چیز دقیق فکر کنید و در مورد مدل مناسب تصمیم بگیرید. راهنمای گام به گام ما نحوه انتخاب لپ تاپی را که یک کمک کننده ضروری در حل مشکلات تجاری است ، روشن می کند.
انتخاب لپ تاپ راهنمای گام به گام

اولین چیزی که خریدار باید تصمیم بگیرد ، مارک تجاری است. بنابراین کدام مارک بهترین است؟ هنگام انتخاب مدل ، اجزای استفاده شده در مونتاژ را با دقت در نظر بگیرید. زیرا عمر مفید به کیفیت آنها بستگی دارد. تأمین کنندگان اصلی این قطعات شرکتهایی مانند NVIDEA (کارت گرافیک) ، ATI (کارت گرافیک) ، AMD (پردازنده) ، Intel (پردازنده ، کارت گرافیک یکپارچه) هستند. برخی از این مارک ها از قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار هستند ، برخی از آنها کمتر. اما به طور کلی ، کیفیت آنها قابل مقایسه است.

نباید لپ تاپی با اجزای "خاکستری" انتخاب کنید. زیرا قابلیت اطمینان یک کامپیوتر با قابلیت اطمینان از ضعیف ترین لینک آن تعیین می شود. بنابراین ، اگر آنها بر روی مادربردهای مبدا ناشناخته نصب شده باشند ، نباید مدل مجهز به پردازنده محبوب کارت گرافیک id را خریداری کنید. معیار مهم دیگر در هنگام خرید ، خدمات مجاز است. معمولاً بین هزینه دستگاه و در دسترس بودن مراکز خدمات گارانتی رابطه متناسب وجود دارد. چنین غولهایی

مانند سامسونگ ، ایسوس ، اچ پی ، تقریباً در همه شهرها تعمیرگاه های رسمی دارند. هزینه مارک های کمتر شناخته شده دیگر مانند Nec ، BENQ و معمولاً کمی کمتر از همکلاسی های آنها است. اما آنها را به مرکز خدمات رسمی کاملا مشکل ساز است
مارک های معروف نوت بوک

هنگام انتخاب نام تجاری ، شما باید از مقدار پول موجود شروع کنید. اگر محدود باشد ، اما چیز قدرتمندتری می خواهید ، می توانید دستگاه را از مارک کمتر شناخته شده تهیه کنید ، تمام اجزای سازنده همه لپ تاپ ها از یک کارخانه تولید می شوند. اما در صورت سوf عملکرد ممکن است مشکلاتی ایجاد شود. اگر وضعیت مالی شما اجازه می دهد ، ارزش خرید رایانه از مارک شناخته شده ای را دارد. محبوب ترین و محبوب ترین مارک ها در کشور ما.

 

https://laptop-buying-guide.mystrikingly.com/

  • ۹۹/۱۰/۰۲
  • amin rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی