ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد داریم به شما راهنمای خرید بهترین لپ تاپ در سال 2021 را آموزش بدهیم... راهنمای خرید لپ تاپ  وقتی وارد فروشگاه می شوید یا به صورت آنلاین به اطراف نگاه می کنید ، از همه گزینه های موجود در بازار نترسید. ما همه موارد مهمی را که باید هنگام انتخاب لپ تاپ جدید خود در نظر داشته باشید ، راهنمایی خواهیم کرد.

سیستم عامل

هیچ چیزی بیش از آنچه سیستم راهنمای خرید لپ تاپ عاملی را ترجیح می دهند بین دو فرد باهوش در فناوری نمی تواند باشد. برای بعضی ها ، سیستم عامل فقط همان چیزی است که باعث می شود رایانه کار کند و اگر به درستی کار کند ، دیگر خودشان را با آن درگیر نمی کنند. برای دیگران ، سیستم عامل فراتر از رایانه است. آنها تا جایی وفادار می شوند که حتی وجود دیگری را تصدیق نکنند. این یک شیوه زندگی می شود. Mac در مقابل Windows. Google (سیستم عامل Chrome) در چند سال گذشته به بازیگری در سیستم عامل تبدیل شده است اما راهی برای پیشروی دارد. سیستم عاملی که انتخاب می کنید به اولویت های شخصی منتقل می شود.
پنجره ها:

ویندوز پرکاربردترین و انعطاف پذیرترین سیستم عامل موجود در بازار است. ویندوز را از لپ تاپ های ارزان قیمت در محدوده 200 دلار گرفته تا لپ تاپ هایی با قیمت بیش از چندین هزار دلار پیدا خواهید کرد. ویندوز همچنین بیشترین ویژگی را در مقایسه با سایر سیستم عامل ها مانند صفحه های لمسی و خواننده های اثر انگشت ارائه می دهد. ویندوز 10 آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت است و بهبودهایی را در ویندوز 7 و 8 ارائه می دهد.
سیستم عامل مکینتاش:

MacOS به طور انحصاری در لپ تاپ های اپل موجود است. MacOS عملکردی مشابه ویندوز 10 را ارائه می دهد اما رابط متفاوتی را برای کاربران فراهم می کند. آنها همچنین با هزینه انجام می شوند. یک Macbook ارزان قیمت با همان لپ تاپ سطح بالای ویندوز هزینه خواهد داشت. از آنجا که هیچ MacBook با صفحه لمسی همراه نیست ، MacOS برای لمس ساخته نشده است.
سیستم عامل Chrome:

سیستم عامل Chrome Google جدیدترین سیستم عامل موجود در بازار است و در سری لپ تاپ های ارزان قیمت Chromebook وجود دارد. سیستم عامل Chrome در عین سادگی و ایمنی ، محدودتر از Windows یا Mac است. بیشتر برنامه هایی که در سیستم عامل Chrome استفاده می کنید "برنامه های وب" هستند و همه آنها به صورت آفلاین کار نمی کنند. گوگل در حال بهبود این قابلیت در رده بالای Google PixelBook بوده است.
اندازه صفحه نمایش و وزن

یکی از مزایایی که لپ تاپ را بسیار مطلوب می کند ، امکان همراه داشتن آن در هر مکانی است. از این گذشته ، اگر در یک مکان می ماندید ، میز کار خود را داشتید. می خواهید اندازه صفحه را برای قابلیت حمل در نظر بگیرید.

11 تا 12 اینچ: این کوچکترین و سبک ترین اندازه لپ تاپ موجود است. یک لپ تاپ با این اندازه معمولاً از 2.5 تا 3.5 پوند وزن دارد.

13 تا 14 اینچ: لپ تاپ های این محدوده تعادل کاری را بین قابلیت حمل و قابلیت استفاده و وزن حدود 4 پوند ارائه می دهند.

15 اینچ: یک لپ تاپ 15 اینچی محبوب ترین لپ تاپ در بازار است. این صفحه به اندازه کافی بزرگ است در حالی که برای کار یا مسافرت قابل حمل است. انتظار دارید لپ تاپی با این اندازه با وزنی در حدود 4.5 تا 6.5 پوند داشته باشید.

17 تا 18 اینچ: این بزرگترین لپ تاپ هایی هستند که می توانید پیدا کنید. اگر قصد دارید هر روز در یک مکان کار کنید ، بهترین عملکرد را دارند. لپ تاپ های بزرگتر پردازش بیشتری را برای کارهای با تقاضای بالاتر ارائه می دهند.
نمایش دادن

برای قرار دادن محتوای بیشتر در صفحه نمایش خود و دستیابی به یک تصویر واضح تر ، پیکسل های بیشتری می خواهید. بیشتر لپ تاپ های ارزان قیمت با نمایشگر 766 13 1366 همراه خواهند بود که برای یک لپ تاپ تجاری کار می کنند. اگر توانایی خرید آن را دارید ، توصیه می کنیم یک صفحه نمایش 1080 × 1920 تهیه کنید. این نیز به عنوان یک تلویزیون کامل یا 1080p شناخته می شود. لپ تاپ های سطح بالاتر از وضوح بالاتری مانند 2560 × 1600 یا 3840 × 2160 برخوردار هستند. هرچه نمایشگر بزرگتر باشد ، به قدرت بیشتری نیاز دارد که باعث کاهش عمر باتری می شود.
مشخصات عملکرد

مشخصات عملکرد معمولاً بسیاری از خریداران رایانه را تحت فشار قرار می دهد. نکته ای که برای خریداران بیشترین اهمیت را دارد این است که لپ تاپ همان کاری را که می خواهند انجام دهد. به زبان ساده ، کار می کند. بسته به نوع کاری که با کامپیوتر انجام می دهید ، تعیین می کند که در داخل آن چه چیزی نیاز دارید. در زیر اجزای اصلی مورد نظر شما در لپ تاپ جدید آورده شده است.

CPU: پردازنده به عنوان "مغز" رایانه در نظر گرفته می شود و تأثیر زیادی بر عملکرد آن دارد. اینتل و AMD دو سازنده محبوب پردازنده هایی هستند که در لپ تاپ جدید پیدا خواهید کرد. در اینجا تجزیه و تحلیل انواع CPU های مختلفی که در بازار مشاهده خواهید کرد وجود دارد.

    Intel Core i3، i5 & i7: اینتل تا حد زیادی پرکاربردترین سازنده پردازنده مرکزی است. پردازنده های مرکزی آنها در لپ تاپ ها و دسک تاپ های بیش از هر تولید کننده دیگری یافت می شود. پردازنده های مرکزی اینتل در انواع مختلفی عرضه می شوند که هر کدام طیف وسیعی از عملکرد و قدرت پردازش را ارائه می دهند. رایج ترین نسخه پردازنده های مرکزی اینتل i5 است. Core i5 عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهدبه قیمت هنگامی که به مشخصات لپ تاپ نگاه می کنید ، به دنبال مدل هایی باشید که به U ختم شوند (به عنوان مثال: Core i5-7200U). اینها متداول ترین نوع این CPU هستند. مدل هایی که به Y ختم می شوند کم مصرف هستند و در مقایسه با U بدترین عملکرد را دارند. Core i7 یک افزایش قدرت و عملکرد نسبت به i5 است. همان تفاوت های شماره مدل در این پردازنده ها اعمال می شود که شماره مدل شامل عدد 8 (به عنوان مثال: Core i7-8250U) نسل بعدی سری Core است. پردازنده کم پردازنده Core ، i3 ، کمترین عملکرد را ارائه می دهد اما دارای برچسب قیمت پایین تری است. از میان این سه گزینه ، Core i5 را برای ترکیب مناسب عملکرد و قیمت پیشنهاد می کنیم.
    AMD Ryzen Mobile: یکی دیگر از سازندگان محبوب CPU AMD است. پردازنده های Ryzen آنها برای رقابت با پردازنده های سری Core i5 و i7 اینتل طراحی شده اند. تفاوت در عملکرد بین پردازنده اینتل و AMD حداقل است. آنچه قابل ذکر است این است که پردازنده های AMD برای کار کردن به انرژی بیشتری نیاز دارند. با کدام CPU بروید به نیازهای محاسباتی شما برمی گردد.

RAM: RAM یا حافظه دسترسی تصادفی ، م hardwareلفه سخت افزاری است که به طور موقت داده ها را در رایانه شما ذخیره می کند. این به عنوان حافظه کاری رایانه عمل می کند. بیشتر لپ تاپ های زیر 250 دلار با 2 گیگابایت عرضه می شوند. شما می خواهید حداقل 4 گیگابایت بودجه داشته باشید ، 8 گیگابایت است اگر می توانید کمی بیشتر هزینه کنید. هر چیزی بیش از 16 گیگابایت بیش از آن چیزی است که کاربر رایانه به طور متوسط ​​به آن نیاز دارد.

فضای ذخیره سازی: فضای ذخیره سازی در لپ تاپ شما به آنچه برای آن استفاده می کنید کاهش می یابد. پیشنهاد ما تهیه لپ تاپ با درایو حالت جامد (SSD) است. SSD سرعت بیشتری و در کل لپ تاپ بسیار سریعتری ارائه می دهد.

تراشه Graphics: برای اکثر کاربران رایانه ، یک تراشه گرافیکی یکپارچه (حافظه سیستم مشترک) به خوبی کار می کند و در اکثر لپ تاپ ها یافت می شود. اگر بازی می کنید ، گرافیک سه بعدی ایجاد می کنید یا ویرایش فیلم با وضوح بالا انجام می دهید ، می خواهید از AMD یا Nvidia به پردازنده گرافیکی گسسته ارتقا دهید. تقریباً مانند پردازنده های مرکزی ، هم با کارت گرافیک های سطح بالا و هم با کارت های سطح پایین روبرو خواهید شد. هنگام تصمیم گیری برای لپ تاپ جدید شما به کارت گرافیک ، نیازهای گرافیکی خود را تعیین کنید.
2 در 1

دستگاه 2 در 1 یا ترکیبی ، لپ تاپ و تبلت سنتی است. دو سبک مختلف وجود دارد: یک صفحه قابل جدا شدن از صفحه کلید و یک لپ تاپ انعطاف پذیر که برای تغییر حالت در لولای پایه قرار دارد. هر سبک به طور معمول بهتر در خدمت یک عملکرد بهتر از دیگری است. قابل جدا شدن یک تجربه بهتر از تبلت است ، جایی که سبک انعطاف پذیر به عنوان یک لپ تاپ بهترین عملکرد را دارد. اگر مطمئن نیستید که از ویژگی های تبلت استفاده می کنید ، بهتر است به یک لپ تاپ سنتی بچسبید. لازم به ذکر است که سبک انعطاف پذیر 2 در 1 از باتری بهتری نسبت به نسخه قابل جدا شدن برخوردار است.
بودجه

با همه درک مشخصات عملکرد و سیستم عامل ها ، مهمترین قسمت خرید لپ تاپ جدید بودجه شماست. توصیه همه اجزا و ویژگی های سطح بالا آسان است ، اما اگر توانایی پرداخت آنها را ندارید ، مهم نخواهد بود. شما یک لپ تاپ می خواهید که عملکردی داشته باشد که بانک را بشکند. خوشبختانه لپ تاپ ها از هر زمان مقرون به صرفه تر شده اند و قیمت برخی از آنها زیر 200 دلار است. بنابراین ، صرف نظر از بودجه شما ، می توانید لپ تاپی متناسب با نیازهای محاسبات خود پیدا کنید.
150 تا 250 دلار: این محدوده قیمت کم هزینه ترین لپ تاپ های موجود در بازار خواهد بود. این شامل Chromebook ها و سیستم های سطح پایین ویندوز است. عملکرد و ویژگی ها کمتر از مدل های با قیمت بالاتر خواهد بود. این محدوده قیمت برای یافتن یک کامپیوتر ثانویه یا یک لپ تاپ اساسی برای کودکان بسیار مناسب است.

250 تا 600 دلار: یک لپ تاپ در این محدوده به شما اجزای مورد نظر در رایانه را می دهد: CPU Intel Core i5 یا AMD A8 ، 4 گیگابایت رم و هارد 500 گیگابایتی. ایده آل برای کارهای معمول با این کار ، عدم برخورداری از SSD ، نمایشگر فول اچ دی یا دوام طولانی باتری را معامله خواهید کرد. اگر می توانید به ردیف بعدی بروید ، ارزش انجام آن را دارد.
600 تا 900 دلار: این نقطه شیرین قیمت ، عملکرد و عملکرد است. شما می توانید ویژگی ها و طرح های برتر مانند اتمام فلزات را مشاهده کنید. همچنین می توانید وضوح ، نمایشگر ، دوام باتری و SSD های بهتری پیدا کنید. لپ تاپی در این محدوده قیمتی همان لپ تاپی است که مدت ها در اختیار خواهید داشت.

بیش از 900 دلار: وقتی می خواهید بالاترین قدرت پردازش ، گرافیک ، قابلیت RAM و نمایشگرها را پیدا کنید ، آنها را در این لپ تاپ ها پیدا خواهید کرد. این از همان جایی است که Apple MacBooks همراه با رایانه های سطح بالا ویندوز شروع می شود. این موارد فقط درصورت توانایی خرید آن باید باشد.
همه اش را بگذار کنار هم

اکنون که اطلاعات لازم را در اختیار دارید ، می توانید به هر فروشگاهی بروید یا در هر وب سایتی گشت و گذار کنید و لپ تاپ متناسب با نیازهای خود را تعیین کنید. هر شخص متفاوت است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که تمام جنبه های مهمی را که در یک لپ تاپ وجود دارد در نظر بگیرید.

شما نمی خواهید هزینه رایانه بیشتری نسبت به نیاز خود بپردازید ، اما همچنین نمی توانید در لپ تاپی گیر بیاورید که باید یک سال یا زودتر تعویض شود. اگر می خواهید لپ تاپ ها و سیستم های رایانه ای سازمان خود را به روز کنید ، با متخصصان IT Support Guys صحبت کنید. ما با شما کار خواهیم کرد تااو رایانه های مناسبی را برای نیازهای کارمند شما تنظیم کرده و آنها را راه اندازی می کند ، بنابراین آنها به محض روشن شدن رایانه قادر به کار خواهند بود. امروز با تیم ما در 855-4IT-GUYS (855-448-4897) صحبت کنید.

http://cpasoolkharid.rozblog.com/post/13

  • ۹۹/۱۰/۰۴
  • amin rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی