ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

اگر همه روش های کسب درآمد اینترنتی را شنیده اید ، دست خود را بلند کنید؟

خوب ، اکنون دست خود را پایین بگذارید (مخصوصاً اگر در محل کار خود هستید) ، نمی خواهید دیوانه به نظر برسید و دست خود را به اطراف تکان دهید. به احتمال زیاد همه راه های کسب درآمد آنلاین را قبلاً دیده اید.

اگر این کار شامل پر کردن برخی نظرسنجی ها ، فروش شلوارک به صورت آنلاین ، راه اندازی یک وبلاگ یا ارسال محصول با استفاده از ترکیبی از آمازون و فیس بوک باشد ، اگر این کار را انجام نداده اید احتمال اینکه هرگز به آن دسترسی پیدا نکنید وجود دارد.
نردبان ها را در Flipboard دنبال کنید!

مجلات Ladders را در Flipboard دنبال کنید که شامل خوشبختی ، بهره وری ، رضایت شغلی ، علوم اعصاب و موارد دیگر است!

 

 از طرف دیگر ، پس از کاهش بینایی موقتی ناشی از پر کردن نظرسنجی های بیشمار ، فکر می کردید که تحویل مقداری غذا برای Uber Eats یا رانندگی افراد با سدان خود ، می تواند پاسخگوی مشکلات مالی شما باشد.

مطمئناً می توانید سریع درآمد کسب کنید ، اما اگر کسی هستید که نمی خواهد جمعه شب ماشین خود را از سیستم خارج کند و تمایلی به راه اندازی وبلاگ خود ندارید ، این احتمال وجود دارد که به دنبال راه هایی برای کسب درآمد باشید که اینترنت را درگیر نکنید.

نگران نباشید ، ما شما را تحت پوشش قرار دادیم. در اینجا لیستی از 11 روش خلاقانه برای کسب درآمد آسان ، بدون نیاز به استفاده از اینترنت آورده شده است!
1. مدفوع خود را بفروشید

چرا لیست را با صدای بلند شروع نمی کنیم ... یا باید بگوییم بزرگ می دانید چه. تمام شوخی های بد کنار ، شما می توانید مدفوع خود را به دلایل پزشکی مانند فروش شیر مادر ، تخم مرغ یا اهدای پلاسما بفروشید.

کمک های مدفوع برای تحقیقات استفاده می شود ، بلکه همچنین برای بیمارانی که به پیوند مدفوع احتیاج دارند ، به دلیل مسائل جدی پزشکی باعث می شود که معمولاً "C.Diff" نامیده می شود. اگر در فروش مدفوع جدی هستید ، به دنبال کمک های مالی برای مدفوع در OpenBiome باشید.
2. به عنوان یک خریدار رمز و راز کار کنید

دوست دارید بازی کنید وانمود کنید؟ در این صورت شما ممکن است یک خریدار رمز و راز خوب بسازید.

تصور کنید که به داخل فروشگاه مواد غذایی محلی خود می دوید و سعی می کنید بدون شناسایی یا لغزش بر روی یک ماشین زیاد ، آبجو بخرید و وانمود کنید که می خواهید یک ماشین شیرین را تست کنید.

اگر رفتن از مکانی به مکان دیگر در اطراف شهر برای شما جالب به نظر می رسد ، یک خریدار رمز و راز بودن ممکن است نام شما را صدا کند. به عنوان یک خریدار رمز و راز ، می توانید تظاهر به خرید کنید و در این راه درآمد کسب کنید!

برای دستیابی به لیستی از بهترین شرکتهای خرید رمز و راز ، مقاله Penny Hoarder را در اینجا پرداخت کنید.

3. عمده فروش گل شوید

یک عمده فروش گل یا یک توزیع کننده گل به نوعی مانند گل فروشی است ، اما در یک قرارداد با یک زنجیره بزرگتر است.

یک عمده فروش گل به جای داشتن یک فروشگاه گل فروشی سنتی که نیاز به علاقه به گل و دانش گسترده در زمینه داشته باشد ، کمی متفاوت است. زنجیره های عمده فروشی مگا مانند Sam’s Club و Costco برای بسیاری از خدمات خود از فروشندگان استفاده می کنند.

یکی از آن خدمات - گل ها.

یکی از خوانندگان در Money Life Wax توضیح داد که چگونه مادرش فروشنده گل یک Costco بود که بعداً قرارداد آن را تحویل گرفت.

جوانب مثبت فروشنده گل:

    صبح زود و ساعات سریع
    ساده ، به تجربه زیادی احتیاج ندارد
    برای میزان کار بسیار خوب پرداخت می کند

موارد منفی فروشنده گل:

    ساعات اولیه صبح
    یافتن "In" خود به عنوان فروشنده
    به دست آوردن تجربه کافی (ببینید آیا می توانید برای دیگری کار کنید)
    به هر حال منفعل نیست و می تواند طلبکار باشد

4- زباله های سگ را بردارید

قسم می خورم ، من علاقه خاصی به زباله های انسانی یا حیوانات خانگی ندارم ، اما مقدار "S" پول در مدفوع وجود دارد. در مورد آن فکر کنید هر روز در سراسر کشور حیوانات خانگی ، به ویژه سگ ها ، در جایی خارج از خانه دفع می کنند.

بعضی از صاحبان حیوانات اهلی حتی خیلی تنبل هستند و نمی توانند با سگ خود راه بروند ، بنابراین آنها را به حیاط خانه منتقل می کنند تا به کار کثیف خود بپردازند. پس از آن هر دو هفته آنها به یک سرویس زباله سگ پرداخت می کنند تا بیایند زباله دانی ها را بردارند.

حتی می توانید شرکت خود را تأسیس کنید ، مانند "وقتی وظیفه تماس می گیرد!" همچنین ، دفعه بعدی که به گردش در محله خود می روید توجه کنید. به تمام ایستگاه های سگ کوچکی که در آن ساکنان زباله های حیوانات خانگی خود را دور ریخته اند نگاه کنید. چه کسی آنها را خالی می کند و جای گشاد های کوچک را می گیرد؟

چند قرارداد یا مشتری بگیرید و کاملاً خودتان پول ساز هستید که فکر می کند!
5. غازهای تعقیب

شبیه جمع آوری زباله های سگ ، افراد در جوامع نمی خواهند با تابستانهای مزاحم کانادایی و همه مدفوع آنها کنار بیایند چون هر تابستان به شمال و جنوب مهاجرت می کنند.

اگر تا به حال در کنار یک حوضچه یا مخزن زندگی کرده اید و قدم زده اید ، ممکن است در هر مرحله که قدم گذاشته اید به پایین نگاه کرده و از مدفوع غاز طفره رفته اید. این نه تنها آزار دهنده است ، بلکه به سرعت برای مدیران املاکی که پس از شکایت شکایت می کنند آزار دهنده است.

بنابراین بسیاری از آنها برای کمک به این مشکل به استفاده از شرکت ها و متخصصان "Geese Removal" روی آورده اند. با ترکیب سگهای آموزش دیده و قرار دادن عوامل بازدارنده در حوضچه ها ، این یک روش ساده برای کسب درآمد بدون اینترنت است.
6. وسایل شستشوی برق

هزینه های سربار: برق شوی.

پس از دریافت شستشوی برق ، اکثر کنسول های شستشوی برق صرفاً با خرید صابون / مواد شیمیایی سود دارند. اگر همسایگی با نرده ها و عرشه های قدیمی دارید ، خدمات شستشوی برق می توانند بسیار مفید باشند.

شانس این است که ، هرکسی که تا به حال سعی در شستشوی برق داشته باشد

ir own به سرعت فهمیده است که بعد از حدود 5 دقیقه خیس شدن - خیلی جالب نیست.

فقط مطمئن شوید که قبل از موعد مقرر چند فیلم YouTube در مورد شستشوی برق تماشا کنید ، اما می توانید به راحتی و با هزینه پایینی یا ثابت 30 دلار در ساعت شارژ کنید.
7. پاکسازی صحنه های جرم

عنوان عنوان می کرد روش های خلاقانه کسب درآمد و متخصص پاک سازی صحنه جرم ممکن است یک ثانیه بعد از ارسال پست الکترونیکی مدفوع در سراسر کشور پایان یابد.

تکنسین های پاکسازی صحنه جرم در پاکسازی پزشکی قانونی خون ، مایعات بدن و هرگونه ماده بالقوه عفونی دیگری که ممکن است در اثر یک جرم یا حادثه به جا مانده باشد ، تخصص دارند. به عبارت دیگر ، شما باید پشت نوار زرد بروید ، اما فقط برای پاک کردن خرابکاری های به جا مانده.

خوشبختانه یک متخصص پاکسازی صحنه جرم مجبور نیست با اجساد در حال حرکت مقابله کند و هیچ تجربه ای لازم نیست (هنوز مطمئن نیستید که چگونه در این زمینه تجربه کسب می کنید؟). در حالی که بسیاری از اینها به عنوان شغل استفاده می کنند ، در واقع می توانید گواهینامه بگیرید و "در حال تماس" باشید.

اگر فکر می کنید یک شغل حرفه ای یا حتی یک گواهینامه ارزش آن را دارد ، از این لینک استفاده کنید تا بفهمید کجا می توانید آموزش پاکسازی صحنه جرم را در نزدیکی خود دریافت کنید.
8. کمد ها را مرتب و طراحی کنید

اگر خلاقیت و مهارت کافی در تمرین دارید ، ساماندهی کمد می تواند راه شما برای کسب درآمد اضافی باشد.

بر اساس Thumbtack.com ، متوسط ​​طراحی کمد برای یک صاحب خانه در جایی در محله 2000 تا 6000 دلار هزینه دارد. بنابراین اگر توانایی کشیدن برخی از طراحی های کمد را دارید می توانید 1000 دلار اضافی برای سازماندهی / طراحی کمد های اضافی تهیه کنید.

شلوغی کنار گنجه شامل نصب قفسه ها و سیستم ها است ، اما همانطور که پیشرفت می کنید مراجعه دهان به دهان شما امکان ایجاد شدن را دارد!
9. دوباره فروش حیاط داشته باشید

توجه کنید ، عنوان این عنوان جمع بود. فروشندگان محوطه ای خارج از خانه وجود دارند که هر سال آخر هفته چیزهایی را می خرند و چیزهای دیگری را می فروشند. برخی از آنها گاراژ خود را برای فروش مداوم حیاط ذخیره می کنند و ماهانه برای یک زن و شوهر 100 دلار درآمد کسب می کنند.

داشتن فروش حیاط هر چند هفته برای فروش گنجینه ها و یافته های خود راهی سریع برای کسب درآمد اضافی در هر ماه است. ارسال موارد خود در وب سایت هایی مانند Craigslist ، Offerup و Ebay نیز روش های خوبی برای تولید فروش هستند.

هنگام فروش حیاط ، اطمینان حاصل کنید که همیشه:

    زود شروع کنید
    چیزهای ساده را بفروشید و جمع کنید (مثل یک قاشق چوبی به قیمت 1 دلار)
    سایر موارد را به چانه بزنید و به فروش برسانید
    دیدن همه چیز را آسان تر کنید
    علائمی داشته باشید که مردم را به سمت خانه شما سوق دهد
    مکالمه کنید و فرد را بشناسید ، آنها دور هم جمع می شوند و چیزهای بیشتری می خرند

10. خانه های عمده فروشی

عمده فروشی خانه همان چیزی است که می خوانید ، چشمان شما هنوز کار می کنند. این ممکن است کمی ضعیف به نظر برسد ، اما به طور خلاصه در اینجا این فرایند وجود دارد:

    خواص ناراحت کننده را پیدا کنید و آنها را با قیمت 70 سنت با دلار تحت قرارداد قرارداد.
    بدون گرفتن وام یا نشستن روی میز ، ملک ناراحت را به قیمت 80-90 سنت دلار به یک دستمال خانه بفروشید
    به عنوان واسطه ، خریدار نهایی بسته می شود و عمده فروش گسترش می یابد

در این مرحله ممکن است این سال را بپرسید که چرا کسی می خواهد از عمده فروش خرید کند؟ خدمات عمده فروشان به دلیل انرژی ، زمان و زحمتی که برای یافتن خواص برای بالگردها می کشند ، تقاضای زیادی دارند.
11. چمن و برف بیل را بریزید

خوب ، این ممکن است آنقدر خلاقانه نباشد ، اما کار می کند و بسیار ساده است.

چمن هر بهار برمی گردد و در بیشتر مناطق به خوبی پاییز رشد می کند. درست زمانی که چمن شروع به مردن می کند ، برف در بسیاری از نقاط کشور سر زشت خود را پرورش می دهد. ارائه خدمات خود به چند همسایه در هر ماه می تواند به شما کمک کند هر ماه چند دلار درآمد کسب کنید.

ریاضیات سریع: 4 چمن ، پاپ 25 دلار ، ماهانه 2 برابر = ماهی 200 دلار. هر بار که چمن خود را می برید به مدت 6 ماه این کار را انجام دهید و سالانه 1200 دلار اضافی دارید.

نکته بازاریابی برای کمک به شما در خرید مشتریان چمن و برف - به دنبال چمن های طولانی و افراد مسن باشید. اگر همسایه شما بزرگتر است یا شخصی که در خیابان چمن طولانی دارد ، به سادگی از آنها س askال کنید (طی چند سال گذشته بیش از 2000 دلار درآمد داشته ام و هر ماه 1-3 حیاط همسایه را برش می دهم).

 

http://rylanruwv49494.shotblogs.com/earn-money-with-airdrop-best-and-new-11201079

 

http://cristiangkll06161.tribunablog.com/earn-money-with-airdrop-best-and-new-11387055

 

http://troyhlnm16161.full-design.com/earn-money-with-Airdrop-best-and-new--39264576

 

http://mariofjkk95050.tinyblogging.com/earn-money-with-Airdrop-best-and-new--37577987

 

http://marcoortt38383.blog5.net/38121872/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://eduardoceff83949.affiliatblogger.com/47488357/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://keeganxbcc83849.diowebhost.com/51249815/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://edwinnqtt39494.fitnell.com/36563128/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://kylerjlmm16272.dbblog.net/27837202/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://charliewacb72727.ezblogz.com/27766865/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://elliotqsuu49494.blogs-service.com/27463241/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://angelovhkk05050.bluxeblog.com/28032914/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://claytonrzde73849.mpeblog.com/21686450/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://holdenuybc72738.arwebo.com/21435002/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://daltonruvv49494.blogerus.com/21573362/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://cashjmnn16161.articlesblogger.com/21477769/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://edgarafgg84949.bloggin-ads.com/21590291/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://jasperuyaa61626.blogpostie.com/21589023/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://caidengjll05061.blogdigy.com/earn-money-with-airdrop-best-and-new-11480323

 

http://eduardoceff83949.mybjjblog.com/earn-money-with-airdrop-best-and-new-12043411

 

http://messiahoqrr28383.tblogz.com/earn-money-with-airdrop-best-and-new-12010689

 

http://arthurvzbb62727.uzblog.net/earn-money-with-airdrop-best-and-new-11945460

 

http://felixcefe73838.qowap.com/55607625/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://israeladef83949.blog2learn.com/44156278/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://edgarrvxx50505.dsiblogger.com/27857018/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://stephenacdc72727.ka-blogs.com/50267426/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://claytonilnn16272.blogofoto.com/27677747/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://griffinbegg84949.acidblog.net/27742614/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://remingtonqsuu39950.aioblogs.com/50331150/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://alexismopp27272.xzblogs.com/38688690/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://daltonrvww50616.free-blogz.com/43745931/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://andersonnpqq38383.widblog.com/50893452/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://alexislqrs38384.collectblogs.com/42807653/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://arthuroqrq27272.blogkoo.com/earn-money-with-airdrop-best-and-new-16608764

 

http://devinixii95050.blogdon.net/earn-money-with-airdrop-best-and-new-13896632

 

http://jaidenybdd72283.alltdesign.com/earn-money-with-airdrop-best-and-new-17626278

 

http://cashinop27383.amoblog.com/earn-money-with-airdrop-best-and-new-19073293

 

http://ricardomqrs28382.ambien-blog.com/2370502/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://holdenikll16161.atualblog.com/2334102/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://miloswzz51627.blog-a-story.com/2359132/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://martinbdef73838.blogadvize.com/2416399/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://messiahqtuu39494.bloggerbags.com/2264603/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://holdenmpqq27383.bloggosite.com/2465949/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://messiahnprr38383.blogoscience.com/2332449/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://rowanacee83838.blogrelation.com/2347422/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://juliusqrss39494.blue-blogs.com/2350360/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://israelvenv01356.livebloggs.com/2484876/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://louishqzh56891.thenerdsblog.com/2197001/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://deanpyhq80245.ttblogs.com/2277235/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://beckettudlt90235.win-blog.com/2486929/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://ricardoziqz13468.worldblogged.com/2382999/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://eduardocoyi57913.digiblogbox.com/22702811/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://damienzjsa23578.jaiblogs.com/22932174/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://gunnerqziq79024.blogzag.com/41475426/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://waylonajsj68041.look4blog.com/36468620/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://knoxgqzi57802.imblogs.net/46408341/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://rylanrbks90245.blogstival.com/21402007/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://holdenortu49505.fireblogz.com/27392104/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://holdenirai56802.designi1.com/21009273/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://hectorirai57801.ivasdesign.com/21231258/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://daltonmven78013.link4blogs.com/21332435/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://finnudlu02457.mybloglicious.com/21135831/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://charlierbks90245.post-blogs.com/21202485/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://judahaktb24579.aboutyoublog.com/1624175/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://andresybcc67383.blog4youth.com/1572201/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://donovanknpp27283.blogolenta.com/2228583/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://charlieuwyy50616.blogripley.com/1832488/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://elliottcfhh94949.blogsuperapp.com/1748358/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://jeffreyxjmn17272.dreamyblogs.com/1663220/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://beauvfow02457.myparisblog.com/1784462/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://erickbnxh57912.kylieblog.com/1612783/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://hectorydgg83949.spintheblog.com/2092397/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://emilianocial16272.get-blogging.com/2758868/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://arthurkucl67912.review-blogger.com/21013979/earn-money-with-airdrop-best-and-new

 

http://garrettcegg84949.designertoblog.com/27370358/earn-money-with-airdrop-best-and-ne

w

http://dominickmvem68912.educationalimpactblog.com/21213717/earn-money-with-airdrop

-best-and-new

http://brooksxyzz61616.blogprodesign.com/21417220/earn-money-with-airdro

p-best-and-new

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

  • ۹۹/۱۰/۲۸
  • amin rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی