ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

یک لپ تاپ با لپ تاپ دیگر نابرابر است. در مرحله مرور پیشنهادات در فروشگاه ها ، س basicالات اساسی بوجود می آیند: کدام لپ تاپ را بخریم؟ کدام یک برای برنامه من بهترین است و ارزش کدام یک را دارد؟ به هر حال ، امکانات زیادی وجود دارد و هر کاربر نیازهای مختلفی دارد.

قبل از تصمیم گیری ، چند سوال اساسی وجود دارد که باید از خود بپرسید. آنها انتخاب مدل مناسب را بسیار ساده تر خواهند کرد. راهنمای زیر به گونه ای تهیه شده است که هر کاربر می تواند پاسخ س .الات خود را پیدا کند.
کدام راهنمای خرید لپ تاپ را انتخاب کنید؟ با سیستم یا بدون سیستم؟

این بازار مدل های بیشماری لپ تاپ را ارائه می دهد ، اما انتخاب تنها یک مدل آسان نیست. آیا به دنبال دستگاهی هستید که بتوانید هنگام مسافرت روی آن کار کنید یا اینکه فکر می کنید بهترین نوع لپ تاپ مخصوص بازی چه نوع لپ تاپی خواهد بود؟ در واقع ، در هر مجله صنعت یا پورتال اینترنتی ، یک رتبه بندی لپ تاپ پیدا خواهید کرد ، اما مطابقت با نوع ایده آل نیاز به در نظر گرفتن بسیاری از پارامترها دارد. لپ تاپ تا 2000 PLN نوعی تجهیزات کاملاً متفاوت از مثلاً لپ تاپ تا 3000 PLN است.

نوت بوک ها معمولاً دارای یک سیستم عامل از قبل نصب شده هستند ، اما مدل های فاقد یک سیستم را نیز پیدا خواهید کرد. برای کاربران تازه کار ، گزینه بهتر خرید یکی با سیستم است - در این صورت تضمین می کنید که همه چیز به طور کامل کار می کند. اخیراً محبوب ترین نرم افزار Windows 10 ، محصول مایکروسافت است. فقط سیستم عامل Mac با آن رقابت می کند - نرم افزاری که فقط لپ تاپ های اپل به آن مجهز هستند. بنابراین اگر MacBook ندارید ، هر لپ تاپ جدید ویندوز 10 مناسب آن خواهد بود.

لپ تاپ های پیشنهادی
لپ تاپ HP Envy x360 15-ed1000nw (2M0R2EA ...
4199.00 PLN
17 نفر آن را خریده اند
لپ تاپ ایسر Swift 5 SF514-55T (NX.A35EP ...
PLN 4،799.00
4 نفر خریدند
لپ تاپ LG Gram 17 (17Z90N-V.AA75Y)
PLN 7،299.00
18 نفر خریدند
(6)
لپ تاپ ایسر Nitro 5 AN515-44 (NH.Q9GEP.0 ...
3،599.00 PLN
159 نفر خریدند
لپ تاپ Lenovo Legion 5 15ARH05 (82B500AJ ...
PLN 3،299.00
42 نفر آن را خریده اند
(1)
لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3 15ADA05 (81W4002 ...
PLN 2،999.00
77 نفر خریدند
لپ تاپ توشیبا Satellite Pro C50-H (C50- ...
PLN 3،299.00
14 نفر آن را خریده اند
لپ تاپ توشیبا Satellite Pro C50-H (C50- ...
PLN 2،397.73
20 نفر آن را خریده اند
(4)
لپ تاپ دل Vostro 3591 (N306ZVN3591EMEA ...
PLN 3،299.00
253 نفر آن را خریده اند
لپ تاپ HP Pavilion 15-eg0006nw (2M0R4EA)
PLN 4،537.46
7 نفر خریدند
کدام اندازه را انتخاب کنم؟

در مورد اندازه ، تصمیم گیری چندان دشوار نیست زیرا یک بعد خاص برای کاربردی خاص به کار می رود. تولیدکنندگان به وضوح دسته های اندازه مسکن را تعریف کردند. ماتریس کوچکتر از 11.6 اینچ در دستگاه های موبایلی که حمل و نقل آنها بسیار آسان است کار خواهد کرد. صفحه نمایش با اندازه 13.3 تا 14 اینچ به شما امکان می دهد هنگام سفر آزادانه از لپ تاپ استفاده کنید و راحت کار کنید. با این حال ، برای گیمرها ، طراحان گرافیک یا طرفداران سری ، اندازه ایده آل صفحه نمایش 15.6 تا 17.3 اینچ است. این اندازه فضای کاری عالی و بازی راحت و تماشای فیلم را فراهم می کند.
وضوح صفحه و نوع ماتریس آن باید چند باشد؟

1. وضوح صفحه

این پارامتر مهم دیگری است که استفاده از رایانه را بسیار سرگرم کننده می کند. هرچه بالاتر باشد ، تصویر واضح تر ، رنگ های واضح و جزئیات بیشتری دارد. وضوح مطلوب در حال حاضر در لپ تاپ ها 4K (2160 38 3840) است. وضوح تصویر Full HD (1920 × 1080) یک راه حل به همان اندازه رایج است. از آنجا که فضای کاری بزرگی را ارائه می دهد ، هم برای کار و هم برای بازی بسیار مناسب است. تجهیزات ارزان تر ، به عنوان مثال یک لپ تاپ تا 1500 PLN ، معمولاً به صفحه ای با وضوح HD (768 13 1366) مجهز می شوند - برای مرور اینترنت یا برنامه های کاربردی دفتر بسیار مناسب است.

2. فناوری های ماتریس

ماتریس ، به نوبه خود ، تعیین می کند که آیا واقعیت مجازی و اشباع رنگ شما را با واقعیت خود غافلگیر می کند یا به سادگی "نمایش" تصویر است. ماتریس های IPS راه حل خوبی برای طراحان گرافیک هستند - تولید مثل کامل رنگ حتی بزرگترین افراد بدبین را به وجد می آورد. تنها نکته منفی فقط ضبط سیاه ضعیف است (به اندازه کافی عمیق نیست). پارامترهای ماتریس TN کمتر از IPS است ، اما ارزان و به طور گسترده در دسترس هستند. برای کارهای اداری ، مرور اینترنت یا بازی کافی است. نوع سوم ماتریس MVA است - به دلیل طولانی تر بودن پاسخ و زمان تازه سازی ، امروزه بندرت یافت می شود.

3. انواع ماتریس

ماتریس های براق و براق تضمین کننده اشباع ، رنگهای واضح و سیاه عمیق فوق العاده هستند. در نتیجه ، کیفیت تصویر عالی است ، اما سطح نمایشگر نور محیط را منعکس می کند. این کار در یک اتاق بسیار روشن یا بیرون (در یک روز آفتابی) را دشوار می کند. نوع دوم ماتریس - مات - نور را به خوبی جذب می کند و بازتاب را از بین می برد ، اما متأسفانه چنین مقادیر رنگی بالایی را ارائه نمی دهد. با این وجود ، راحتی استفاده از لپ تاپ در هر مکان با معایب آن جبران می شود. نوع سوم - با یک پوشش ضد بازتاب - ویژگی های هر دو ماتریس توضیح داده شده در بالا را دارد. در حالی که تابش خیره کننده را به حداقل می رساند ، کلاس تصویر را حفظ می کند.
چه مقدار RAM برای لپ تاپ خود انتخاب کنم؟

در مورد این پارامتر ، o

پاسخ این است - هرچه بیشتر بهتر. حافظه RAM یک رسانه است که شامل اطلاعاتی در مورد برنامه ها و فرآیندهای در حال اجرا در سیستم است. این عملکرد و سرعت رایانه را تا حدود زیادی تعیین می کند ، خصوصاً اگر همزمان از بسیاری از برنامه های طاقت فرسا استفاده می کنید. حداقل 4 گیگابایت RAM عملکرد روان و پایدار سیستم را تضمین می کند. 8 گیگابایت RAM برای پشتیبانی همزمان از چندین برنامه پیشرفته کافی است ، در حالی که 12 گیگابایت RAM و بیشتر گزینه ای برای بازیکنان حرفه ای و طراحان گرافیک است. در برخی از مدل های RAM موجود در بازار ، می توانید با افزودن یک ماژول دیگر ، آن را گسترش دهید. حداکثر میزان پشتیبانی شده توسط لپ تاپ ها 64 گیگابایت است.
کدام کارت گرافیک را برای لپ تاپ انتخاب کنید؟

کارت گرافیک وظیفه تولید و نمایش تصویر را دارد و به لطف پارامترهای بالای آن سرعت کامپیوتر را نیز افزایش می دهد. اگر گرافیک یکپارچه برای پردازش کار شما کافی نیست ، یک راه حل آسان وجود دارد - یک کارت گرافیک خارجی. سپس یک طرح گرافیکی اضافی ، لازم برای برنامه ها و برنامه های کاربردی سخت ، به دست می آورید. دو مارک پیشرو در این بخش بازار هستند: Nvidia که کارت های GeForce را تولید می کند و AMD ، نویسنده کارت های Radeon. انتخاب نوع خاص به فعالیت هایی که می خواهید روی لپ تاپ انجام دهید بستگی دارد (یعنی اینکه آیا این کار عمدتا بازی خواهد بود یا ویرایش فیلم و گرافیک).

کدام هارد را برای لپ تاپ انتخاب کنید؟

در بازار سه نوع هارد دیسک برای رایانه خود پیدا خواهید کرد: HDD ، SSD و SSHD. چه تفاوتی بین آنها وجود دارد؟ سرعت ، نحوه عملکرد و قیمت را بنویسید. HDD برای لپ تاپ HDD نوع دیسک است ، قدیمی ترین و بسیار رایج است. ارزان است ، ظرفیت زیادی دارد و با سرعت 7200 دور در دقیقه کار می کند. مدل های SSD نوع جدیدی از حافظه هستند ، زیرا فاقد قطعات مکانیکی هستند و دسترسی فوری به پرونده ها را فراهم می کنند. آنها بدون سر و صدا کار می کنند و نسبت به HDD در برابر ضربه و تغییرات دما تحمل بیشتری دارند. با این حال ، این فن آوری به قیمت ترجمه می شود ، هارد SSD قطعاً یک پیشنهاد گران تر است. نوع سوم SSHD ترکیبی است و مزایای هر دو مدل قبلی را با هم ترکیب می کند. بنابراین چه چیزی را انتخاب کنید ، SSD یا HDD؟ فقط می توانید هردو را نصب کنید - سیستم عامل را روی SSD نصب کنید و فایل ها ، عکس ها و فیلم ها را روی HDD ذخیره کنید.
چه پردازنده لپ تاپ؟

رتبه بندی پردازنده توسط محصولات اینتل (به ویژه سری Intel Core) باز می شود و پس از آن AMD با AMD AMD Ryzen ارائه می شود. پردازنده کلیه فرایندهای موجود در رایانه را مدیریت می کند و وظیفه عملکرد آن را بر عهده دارد. این بستگی به سرعت و اجرای سریع برنامه ها یا برنامه ها دارد. نوع خاصی را با نقش لپ تاپ مطابقت دهید. اگر فقط می خواهید فیلم تماشا کنید و از شبکه استفاده کنید ، یک پردازنده نسبتاً ارزان و اقتصادی ، که در ابتدا با حرف N مشخص شده است ، بیش از اندازه کافی است. برای کارهای اداری ، پردازنده های ولتاژ پایین را انتخاب کنید - حرف U در انتهای مارک گذاری آیا به طور حرفه ای با گرافیک یا بازی سر و کار دارید؟ پردازنده های استاندارد مشخص شده با H ، HQ یا X یا HK راه حل شما هستند.
انواع اتصالات در لپ تاپ ها

این درگاه به شما امکان می دهد کامپیوتر خود را با سایر دستگاه ها و لوازم جانبی گسترش دهید. آیا می خواهید موسیقی گوش دهید؟ جک هدفون برای این کار لازم است. یک کارت حافظه یا یک درایو خارجی نیز به ورودی های اضافی نیاز دارد تا بتواند از محتوای آنها استفاده کند. در یک کلام - هرچه تعداد اتصالات بیشتر باشد ، بهتر است. لپ تاپ های تجاری و گیمینگ تعداد زیادی از آنها را دارند که کار و سرگرمی را بسیار آسان می کند. رایج ترین نوع اتصال هنوز USB نوع A و C است ، اگرچه تاندربولت 3 محبوبیت بیشتری پیدا می کند. این یک رعد و برق واقعی است - در حال حاضر سریعترین استاندارد انتقال داده ، همچنین در رزولوشن 4K و نرخ تازه سازی 60 هرتز است.
کدام لوازم جانبی لپ تاپ را باید انتخاب کنید؟

لپ تاپ ها دارای ویژگی های اضافی بسیاری هستند که استفاده از آنها را حتی بیشتر سرگرم کننده می کند. گیمرها به خوبی می دانند که صفحه کلید دیگر فقط یک صفحه کلید اداری معمولی نیست. وقتی می خواهید شب ها بازی های طولانی انجام دهید ، صفحه کلید با نور پس زمینه کاملاً ضروری است. ایستگاه اتصال یا منبع تغذیه لپ تاپ لوازم جانبی استاندارد هستند. اگر زیاد سفر می کنید و همیشه می خواهید رایانه خود را همراه داشته باشید ، ممکن است کوله پشتی یا کیف لپ تاپ از آن در حین حمل و نقل به اندازه کافی محافظت نکند. بنابراین برای خود پرونده ای در نظر بگیرید

  • ۹۹/۱۱/۰۳
  • amin rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی