ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزون بخرید

راهنمای خرید برای کسانی که پول ندارند

ارزانترین کالا ها با کد تخفیف را در این وبلاگ پیدا خواهید کرد

  • ۰
  • ۰

خرید یک لپ تاپ می تواند یک تجربه ناامید کننده برای یک کاربر عادی باشد زیرا مدل ها ، تغییرات ، تولید کنندگان بیش از حد زیادی وجود دارد ... آیا لپ تاپ HP بهترین است؟ یا شاید لنوو؟ Chromebook چیست؟ آیا باید اپل بگیرم؟ کدوم پردازنده؟

امیدوارم این مقاله به شما در انتخاب لپ تاپ مناسب کمک کند. بدون آگاهی بیشتر - اینها نکاتی برای خرید لپ تاپ است!
Windows ، Mac ، Chromebook؟

اول از همه ، شما باید در مورد سیستم عاملی که می خواهید استفاده کنید تصمیم بگیرید زیرا نمی توانید مثلاً Windows را در Chromebook ، Mac را در Windows Windows و موارد مشابه نصب کنید. همچنین ، تغییر از یک به دیگری تجربه خوشایندی برای همه نیست زیرا تفاوت ها زیاد است و لازم است سیستم را از ابتدا یاد بگیرید.
پنجره ها

این یک راه حل ایده آل برای اکثر کاربران ویندوز است - و اگر مطمئن نیستید این توصیه من است. این سیستم عامل رایج ترین در بین کاربران است و پشتیبانی زیادی از توسعه دهندگان دارد. اگر یک لپ تاپ می خواهید که به سادگی کار کند ، تقریباً بر روی آن قادر خواهید بود هر برنامه ای را نصب کنید ، می توانید تقریباً هر بازی را انجام دهید - ویندوز مناسب شما است. برخی حتی با یک سیستم از قبل نصب شده ارائه می شوند و اگر اینگونه نیست ، مجبورید آن را بخرید.
شمشیر

دستگاه های اپل چندان نمایندگی ندارند و مخاطبان خاص خود را دارند. اگر می خواهید در ازای پولی که می دهید بیشترین بهره را ببرید ، باید واقعاً عاشق محصولات آنها باشید و وارد اکوسیستم آنها شوید.
macbook-air MacBook Air

لپ تاپ های آنها (و به طور کلی دستگاه ها) بسیار گران ترند و اگر به سخت افزار مربوط به قیمت نگاه کنید ، هزینه آنها را پرداخت نمی کنید. با این حال ، این مزایای خود را دارد مانند: بهینه سازی ، سرعت ، بدون بدافزار ، همه کارها به سادگی و روان انجام می شوند ، ادغام عالی با آیفون و سایر دستگاه ها و سرویس های اپل. لپ تاپ های اپل اغلب برای پردازش فیلم و موسیقی در حال حرکت استفاده می شوند. بهترین کار این است که از شخصی که دارای MacBook است بخواهید که مختصراً آن را به شما قرض دهد تا ببیند چه احساسی برای شما ایجاد می کند و سپس تصمیم بگیرید که آن را بخرید یا خیر.

ضمناً ، هنگام خرید لپ تاپ MacBook ، سیستم عامل MacOS آنها را رایگان دریافت می کنید.
Chromebook

این لپ تاپ ها از سیستم عامل Chrome استفاده می کنند - سیستمی که توسط Google ایجاد شده است. قیمت این لپ تاپ ها بسیار پایین است و اغلب توسط دانش آموزان در مدارس خریداری می شوند. این سیستم بسیار سبک و سریع ، روان است ، دارای یکپارچه سازی قاطع با دستگاه های Android است ، بدون ویروس است ، عالی کار می کند و بدون خطا است.

و آنچه باعث خوشحالی بسیاری خواهد شد این است - شما می توانید برنامه های Android را نصب کنید! درست است ، شما همچنین می توانید از طریق فروشگاه رسمی Play تمام برنامه هایی را که روی تلفن خود استفاده می کنید در Chromebook خود نصب کنید.

همچنین می توانید برنامه های لینوکس را نصب کنید! شما فقط نمی توانید برنامه های Windows و Mac را اجرا کنید ، که برای بسیاری تنها عیب است که آنها را از خرید این نوع لپ تاپ باز می دارد.
انواع لپ تاپ

شاید فکر کرده باشید که لپ تاپ یک لپ تاپ است و پایان کار است ، اما می توان آنها را بیشتر به گروه های کوچکتر تقسیم کرد.
نوت بوک (لپ تاپ)

وقتی به لپ تاپ فکر می کنیم این متداول ترین نوع است. می توان گفت نوت بوک تعادلی بین قابلیت حمل و عملکرد است.

آنها در تمام محدوده های قیمت وجود دارند و به همین دلیل فروش زیادی دارند. هرکسی می تواند حداقل یکی را برای بودجه و سلیقه خود پیدا کند.

آنها می توانند منتقل شوند ، اما نه اغلب و به طور مداوم ، که لپ تاپ های فوق قابل حمل برای آنها در نظر گرفته شده است.
فوق قابل حمل

اگر لپ تاپی می خواهید که همیشه همراه داشته باشید - این موارد برای شما مناسب است. آنها بسیار نازک ، جمع و جور هستند ، مانند بسیاری از پورت های محبوب دیگر CD / DVD ندارند. آنها اغلب حتی از پورت های USB کلاسیک برخوردار نیستند ، اما فقط یک درگاه برای شارژر و یک مورد دیگر برای انتقال داده است. شارژرهای آنها نیز مانند شارژ تلفن بسیار قابل حمل و کوچک است.

با این حال ، به دلیل همه اینها ، سرعت اغلب باید قربانی شود ، یعنی. کارایی. خنک کردن تمام این اجزا در چنین فضای کمی کاملاً دشوار است ، بنابراین پردازنده اغلب کند می شود تا بیش از حد گرم نشود.
اولترابوک

اصطلاح "اولترابوک" توسط اینتل تعریف شده و برای لپ تاپ هایی با ابعاد خاص ، کارایی بالا که دارای باتری عالی ، محافظت خوب ، نوع خاصی از چیپ ست هستند ، در نظر گرفته شده است ...

بیشتر اینها لپ تاپ های گران قیمتی هستند که هر آنچه کاربر بخواهد را ارائه می دهند. آنها کاملاً باریک ، قابل حمل و زیبا طراحی شده اند ، همه فن آوری های جدید را دارند ... بنابراین همه در یک با قیمت بالا.
لپ تاپ 2 در 1

آیا شما هم یک لپ تاپ و هم یک تبلت در یک دستگاه دوست دارید؟ دستگاه های 2 در 1 دقیقاً همین است - هم لپ تاپ و هم تبلت. به راحتی و در چند نوبت می توانید این لپ تاپ ها را به تبلت تبدیل کنید. برخی از لپ تاپ های 2 در 1 با جدا کردن صفحه کلید ، برخی با چرخاندن 360 درجه صفحه کلید (تصویر زیر) ، برخی دیگر با بیرون کشیدن صفحه کلید… و غیره به تبلت تبدیل می شوند.
Dell-latitude-7400-2n1 Dell Latitude 7400 2 در 1 / تصویر: ewebmag

اصولاً این نوع لپ تاپ برای کسانی که می خواهند روی لپ تاپ با صفحه کلید فیزیکی کار کنند و سپس به استفاده از همان دستگاه رایانه لوحی با صفحه لمسی ادامه دهند ، ایده آل است.

این نوع لپ تاپ از پردازنده های Intel یا AMD و ویندوز به عنوان سیستم عامل استفاده می کند.

نمونه ای از یک لپ تاپ نهایی 2 در 1 ، DELL LATITUDE 9510 خواهد بود.
لپ تاپ های همیشه متصل

این نوع لپ تاپ هایبرید چند سال پیش ظاهر شد و در حال حاضر نتایج امیدوار کننده ای را نشان می دهد. آنها در همه جا به لپ تاپ های "همیشه متصل" معروف هستند.

در این حالت ، شما یک لپ تاپ دارید که دارای پردازنده تلفن همراه است. این چه چیزی بهتر است؟ پردازنده های تلفن همراه به طور قابل توجهی کارایی کمتری دارند

 

  • ۹۹/۱۱/۰۳
  • amin rezaei

نظرات (۱)

سلام چرا چند تا مدل خوبو معرفی نکردید؟

اونجوری مقالتون خیلی بهتر و مفیدتر میشد

باز هم ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی